Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nikjer nisem nasel kaj podobnega, zato rabim nasvet. Ob prestavljanju na obratih nekje nad 2000 se mi pri pritisku sklopke do konca pojavi cuden nizek in zaenkrat se tih zvok, kot da bi "odprl zadrgo". Mi je sla sklopka ali je to kak jermen za zamenjat. Zadeva je bolj ocitna ko je masina bolj obremenjena, recimo ce grem v klanec in pri 3000+ obratih dam v vi?jo prestavo. Ima kdo kako idejo kaj je to?

 

lp

Napisano

Verjetno je za?el ali pa ?e celo crknil potisni le?aj, kako pero od ko?are je padlo stran in se kam zahaklalo, mogo?e padla ven kaka vzmet iz lamele in se kam zataknila, lahko pa da je vztrajnik, ker je dvomasni in lahko dobi luft in ?udno dela.

Skratka za podret in pogledat. :ne vem:

Se na pedalu kaj ?uti, kot kake vibracije ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na pedalu ni?. V bistvu se slisi kot bi se na ustavljalo zobato kolo...cca 10 topih klikov v kaksne pol sekunde.

 

 

 

Verjetno je za?el ali pa ?e celo crknil potisni le?aj, kako pero od ko?are je padlo stran in se kam zahaklalo, mogo?e padla ven kaka vzmet iz lamele in se kam zataknila, lahko pa da je vztrajnik, ker je dvomasni in lahko dobi luft in ?udno dela.

Skratka za podret in pogledat. :ne vem:

Se na pedalu kaj ?uti, kot kake vibracije ?

 

Napisano

Menjalnik dol in pogledat, verjetn je kuplunga za odpis.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se je tudi meni zdelo tako. Hvala. Bom porocal kaj je koncen rezultat ...:)

 

 

 

 

 

Menjalnik dol in pogledat, verjetn je kuplunga za odpis.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.