Skoči na vsebino

Tovornjake s cest v konicah

Ustvari kratki URL


Gustav

Priporočeno sporočilo

Zjutraj je ?al vse ve?ji kaos na cestah, kar ugotavljamo vsi: gorenjski krak, ?tajerski krak in primorski krak. Skrajni ?as je, da se kaj spremeni na tem podro?ju, dr?avo seveda boli ku** ker od tega nima neposredne koristi, noben od teh kravatarjev pa ne pomisli, da se na delo vozijo njihovi sponzorji - davkopla?evalci.

 

Moje skromno mnenje oziroma ideja je, da bi bila med 06.00 - 08.00 in 15.00 - 17.00 dvojna ali trojna cestnina za kamione. ?e se tolk mudi, da bi jim blo vredno, naj pla?ajo, sicer naj pustijo folk, da se v miru pelje v slu?bo. Ker tole zjutraj ni nikomur ve? podobno.

 

Seveda bi bil gospod Klobasa spet pameten in verjetno bi zaparkirali parlment ampak res ne vidim ve? druge mo?nosti kot pospravit kamione s cest. Ostalo je vse ?e manj mogo?e.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zjutraj je ?al vse ve?ji kaos na cestah, kar ugotavljamo vsi: gorenjski krak, ?tajerski krak in primorski krak. Skrajni ?as je, da se kaj spremeni na tem podro?ju, dr?avo seveda boli ku** ker od tega nima neposredne koristi, noben od teh kravatarjev pa ne pomisli, da se na delo vozijo njihovi sponzorji - davkopla?evalci.

 

Moje skromno mnenje oziroma ideja je, da bi bila med 06.00 - 08.00 in 15.00 - 17.00 dvojna ali trojna cestnina za kamione. ?e se tolk mudi, da bi jim blo vredno, naj pla?ajo, sicer naj pustijo folk, da se v miru pelje v slu?bo. Ker tole zjutraj ni nikomur ve? podobno.

 

Seveda bi bil gospod Klobasa spet pameten in verjetno bi zaparkirali parlment ampak res ne vidim ve? druge mo?nosti kot pospravit kamione s cest. Ostalo je vse ?e manj mogo?e.

 

Izkoristiti ?eleznico, to je ena izmed idej, v demokrati?ni de?eli pa ne more? nekoga omejevat, da lahko drugi bolj svobodno dela...

Tudi ti fantje imajo slu?be, roke itd, navsezadnje kadar kaj naro?amo smo pa ?iv?ni kje je paket - evo na cesti.

 

Po moje bi bilo potrebno investirati v ?ele?ni?ke povezave iz Kopra, ker so sedaj v kurcu, prav ni? tovora se ne pelje po ?eleznici pa je ekonomi?nej?i, hitrej?i itd...

 

To da se du?imo pa niso krivi samo tovornjakarji, vsak Slovenec rine sedaj z avtom v slu?bo, lahko pa bi izkoristil malo javni prevoz.

Mene ne bo? videl da grem v center LJ z avtom, ker me vlak odpelje tja v 12 min, z avtom min 35 min...+ jeba s parkiranjem

 

Tudi tukaj pa zaostajamo - javni prevoz ni dodelan, v glavnem imamo trole in to je to.

 

Tako da jaz vidim re?itev v ureditvi ostalega javnega prevoza ne v kamoniarjih, ki opravljajo svoje delo in delo za nas (preva?a se blago, hrana, itd itd - vse kar ti in jaz uporabljava doma, le da gremo to iskati v trgovino, nikoli se pa ne vpra?amo kako tja pride)

 

Se pa strinjam s teboj da bi omejil dostop v mesta - vendar tam mislim, da redko sre?amo tovornjak....ve?inoma samo osebni pleh

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kr razumem Mazda 6 Combi saj se iz meni neznanih razlogov najve? TRANZITNEGA prometa vali ravno ob teh ?picah. Sem dosti na cestah pa recimo med 10:00 in 14:00 uro je tega prometa bistveno manj. Kako je to mo?no mi ni jasno in zato se strinjam, da bi bilo dobro bolj enakomerno porazdeliti obremenitev cest. To se da odli?no narest tako kot je M6C predlagal z korigiranjem cestnin.

 

Se pravi cestnino ob teh urah podvoji?, no?no pa zmanj?a?. trenutno je no?na res nekoliko cenej?a (cca 10? od Lendave do Kopra za ?leper) ampak je to premalo razlike, da bi bilo motivacijsko.

 

Jures narobe razmi?lja?, da bi komu omejevali prevoz. Sploh ne, samo ?e bi si izbral take ?pic ure bo pa? pla?al ve? in bo ravno tako lahko takrat vozil. Tako bi prevoznike (sploh tranzit) mehko prepri?ali, da naj raje prevoz planirajo tako, da bodo peljali takrat, ko je ceneje in manj obremenjene ceste. Kaj je tukaj spornega?

 

Trenutno pa se dogaja to, da imamo v ?picah konvoje kamionov na cestah, ki se zraven ?e prehitevajo, vozijo na manj kot 10m en od drugega tako, da se zgodi, da sploh ne more? zapeljati na izvoz, ?e nisi vsaj 2 km prej predvidel, da ima? pred sabo "vlakec" 30 kamionov. Nakar ima? tranzitne kamione na severni lj obvoznici, ?eprav je za tranzit namenjena AC ?ez barje, ki je precej manj problemati?na z uvozi in uvozi, pa je kaos popoln. De? tako kot danes pa ?e ponedeljek povrhu nato spro?i, da vse stoji. Poglej kak?no sranje je bilo danes na zahodni lj obvoznici, pa na dolenjskem kraku, pa na ?tajerskem.

 

Res ne vem kak?ne imamo zadr?ke, da se ne bi to korigiralo? A zarad enega paketa, ki ga nekdo ?aka tri dni zdaj pa bo treba ?e dve uri ve?? :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kr razumem Mazda 6 Combi saj se iz meni neznanih razlogov najve? TRANZITNEGA prometa vali ravno ob teh ?picah. Sem dosti na cestah pa recimo med 10:00 in 14:00 uro je tega prometa bistveno manj. Kako je to mo?no mi ni jasno in zato se strinjam, da bi bilo dobro bolj enakomerno porazdeliti obremenitev cest. To se da odli?no narest tako kot je M6C predlagal z korigiranjem cestnin.

 

Se pravi cestnino ob teh urah podvoji?, no?no pa zmanj?a?. trenutno je no?na res nekoliko cenej?a (cca 10? od Lendave do Kopra za ?leper) ampak je to premalo razlike, da bi bilo motivacijsko.

 

Jures narobe razmi?lja?, da bi komu omejevali prevoz. Sploh ne, samo ?e bi si izbral take ?pic ure bo pa? pla?al ve? in bo ravno tako lahko takrat vozil. Tako bi prevoznike (sploh tranzit) mehko prepri?ali, da naj raje prevoz planirajo tako, da bodo peljali takrat, ko je ceneje in manj obremenjene ceste. Kaj je tukaj spornega?

 

Trenutno pa se dogaja to, da imamo v ?picah konvoje kamionov na cestah, ki se zraven ?e prehitevajo, vozijo na manj kot 10m en od drugega tako, da se zgodi, da sploh ne more? zapeljati na izvoz, ?e nisi vsaj 2 km prej predvidel, da ima? pred sabo "vlakec" 30 kamionov. Nakar ima? tranzitne kamione na severni lj obvoznici, ?eprav je za tranzit namenjena AC ?ez barje, ki je precej manj problemati?na z uvozi in uvozi, pa je kaos popoln. De? tako kot danes pa ?e ponedeljek povrhu nato spro?i, da vse stoji. Poglej kak?no sranje je bilo danes na zahodni lj obvoznici, pa na dolenjskem kraku, pa na ?tajerskem.

 

Res ne vem kak?ne imamo zadr?ke, da se ne bi to korigiralo? A zarad enega paketa, ki ga nekdo ?aka tri dni zdaj pa bo treba ?e dve uri ve?? :ne vem:

 

To ?e, ampak zakaj nekdo ki mora nekaj dostaviti mora ali ?akati ali pla?ati ve? - brez skrbi da se to povrne na ceni izdelka....oziroma veriga ve?ja cestnina, ve?ji stro?ek prevoza, ve?ja cena blaga + ?e vedno gu?va na cesti.

 

Zame to ni re?itev....zato bi razmi?ljal v smeri infrastrukture, ki v tujini lavfa tako kot je treba, tudi v ve?jih mestih ni ve? avtov, le metro in tramvaj z enotno vozovnico, a kot sem rekel smo svetlobna leta od tega

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, se podpi?em, mi je v?e? razmi?ljanje, oziroma sem istega mnenja.

 

Jures, druga?nih re?itev ni, oziroma so nenormalno dra?je: tretji vozni pas, ki roko na srce ne bi re?il veliko, saj pri nas znamo voziti samo na levem, pa ?e imamo kje slu?ajno ?e tri, se jih vsi izogibajo, kot da bi bilo tam vse posuto z ?eblji.

 

Pocenitev pono?i in podra?itev v prometnih konicah = enaka cena skozi ves dan, ?e se mene vpra?a. Vpra?anje je kaj tukaj naredimo s hrupom, saj npr avstrija omejuje no?no vo?njo, mi pa bi jo motivirali = to se malo tepe. Kakorkoli, menim, da bi se dosti prihranilo v nevidnih podro?jih: folk bi pri?el mirneje v slu?bo, ne pa da si ?e zjutraj ves razpizden, preden sploh outlook odpre?. kje je onesna?evanje avtov ki stojijo in ?e je gotovo dosti drugih aspektov.

 

Javni prevoz bi bla ena od opcij, ?al tudi absolutno predraga, poleg tega ni interesa, ?al. Jaz bi ?el takoj na vlak a napram avtu izgubim 3 dodatne ure ve? dnevno ob trenutnem voznem redu.

Zadnja je morda iskanje parterjev za prevoze tukaj podpiram akcijo www.peljimo.se, portal za iskanje partnerjev v vo?nji. ?al pa ugotavljam, da ljudje enostavno no?ejo minute prej rit dvignit zjutraj ali pa morda se kakorkoli mal prilagodit.

 

Skratka, zajeban :):ljubezen:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ?e, ampak zakaj nekdo ki mora nekaj dostaviti mora ali ?akati ali pla?ati ve? - brez skrbi da se to povrne na ceni izdelka....oziroma veriga ve?ja cestnina, ve?ji stro?ek prevoza, ve?ja cena blaga + ?e vedno gu?va na cesti.

 

Zame to ni re?itev....zato bi razmi?ljal v smeri infrastrukture, ki v tujini lavfa tako kot je treba, tudi v ve?jih mestih ni ve? avtov, le metro in tramvaj z enotno vozovnico, a kot sem rekel smo svetlobna leta od tega

 

Na na?ih cestah je 80% tovornega prometa tranzitnega z robo, ki ni za na? trg in za tiste mi je prav vseeno, ker imajo kar nekaj drugih alternativ pa naj jih uporabijo. Ne vem zakaj bi morali na?i dr?avljani "pla?evati" davek stanja v zastojih, stro?ke izgubljenih ur, goriva itd itd. A ni dovolj ?e to, da imamo zgrajene ceste z na?imi krediti, da jih lahko tujci uporabljajo za svojo gospodarsko dejavnost.

 

Ko gre na? kamionar v tujino ga lupijo na vsakem koraku bistveno bolj kot mi tujce pri nas pa nobe Klobasa al pa Pintar se okrog tega ne sekirata.

 

Ko pa gledam te kamionarje je pa zanimivo to, koliko je nalo?enih za avtomobili, razsutim tovorom in predvsem cistern z gorivom, gradbenih kamionov. Noben od teh nima gor take robe, da bi moral pod nujno vozit takrat. ?e pa je neka muja mu pa itak ni prepovedano voziti samo bo pa? pla?al - in ?e se bo to na koncu prelilo za 0,2 centa dra?jo kilo solate jo bom z veseljem pla?al. :hudicek:

 

Jures pa ne verjemi preve? prevozni?kim nebulozam kolk se bo prevoz podra?il. ?e bi podvojili cestnino ob teh urah bi bilo to cca 80? dra?ji prevoz iz Kopra do Lendave, ?e bi seveda prevozniku ta pot ratalo narest to?no v teh dveh dra?jih urah. Ker vemo da to ni mo?no lahko takoj tale znesek prepolovim in bi bilo dra?je za 40?.

 

Pri 20 tonah tovora pomeni, da bi se kila tovora podra?ila za "neverjetnih" 0.002? ali za 0,2 eurocenta ali celih 48 stotinov starega denarja pa ?e to samo v primerih, ?e bi res nujno rabil vozit v tistih urah. Se pravi udarec na ceno prevoza je minimalen, da ne re?em skoraj zanemarljiv se pa pozna kamionarju, ?e si zadevo malo splanira, kot lep prihranek.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na na?ih cestah je 80% tovornega prometa tranzitnega z robo, ki ni za na? trg in za tiste mi je prav vseeno, ker imajo kar nekaj drugih alternativ pa naj jih uporabijo. Ne vem zakaj bi morali na?i dr?avljani "pla?evati" davek stanja v zastojih, stro?ke izgubljenih ur, goriva itd itd. A ni dovolj ?e to, da imamo zgrajene ceste z na?imi krediti, da jih lahko tujci uporabljajo za svojo gospodarsko dejavnost.

 

Ko gre na? kamionar v tujino ga lupijo na vsakem koraku bistveno bolj kot mi tujce pri nas pa nobe Klobasa al pa Pintar se okrog tega ne sekirata.

 

Ko pa gledam te kamionarje je pa zanimivo to, koliko je nalo?enih za avtomobili, razsutim tovorom in predvsem cistern z gorivom, gradbenih kamionov. Noben od teh nima gor take robe, da bi moral pod nujno vozit takrat. ?e pa je neka muja mu pa itak ni prepovedano voziti samo bo pa? pla?al - in ?e se bo to na koncu prelilo za 0,2 centa dra?jo kilo solate jo bom z veseljem pla?al. :hudicek:

 

Jures pa ne verjemi preve? prevozni?kim nebulozam kolk se bo prevoz podra?il. ?e bi podvojili cestnino ob teh urah bi bilo to cca 80? dra?ji prevoz iz Kopra do Lendave, ?e bi seveda prevozniku ta pot ratalo narest to?no v teh dveh dra?jih urah. Ker vemo da to ni mo?no lahko takoj tale znesek prepolovim in bi bilo dra?je za 40?.

 

Pri 20 tonah tovora pomeni, da bi se kila tovora podra?ila za "neverjetnih" 0.002? ali za 0,2 eurocenta ali celih 48 stotinov starega denarja pa ?e to samo v primerih, ?e bi res nujno rabil vozit v tistih urah. Se pravi udarec na ceno prevoza je minimalen, da ne re?em skoraj zanemarljiv se pa pozna kamionarju, ?e si zadevo malo splanira, kot lep prihranek.

 

Saj ne govorim o tem kaj govorijo prevozniki, govorim o tem, kaj lahko naredimo v SLO - ?eleznice jamrajo o miljonskih izgubah, na cestah guzve....vse se da izkoristiti, a je treba tud investirati.

Imamo pa problem da smo premala drzava, vsak jo prevozi v dveh urah, a nekdo ki gre za sofijo bi verjetno raje nalozil vse na vlak in po?ival...a te mo?nosti nima

 

Gledam tudi s stali??a onasne?evanja, stalno se pritozuje a ne naredi ni?, jaz bi podra?itev usmeril v taxe za Co2 a obenem na tak na?in prisilil prevoznike da izberejo alternativo, ki pa jo pri nas ?al ni...

 

Sem pa? ?ir?e usmerjen glede problemov :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa sej Jures vsi govorimo o isti stvari - urejanju prevoza, mar ne.

 

Razlika je v tem, da ti govori? o stvareh, kjer je treba veliko vlo?it (kar je trenutno te?ko) in to se ne da narest ?ez no? ampak ?ele na dalj?e obdobje, bi pa bilo bolj efektno, kar se absolutno strinjam

 

Midva z M6C pa govoriva o trenutni re?itvi, ki se jo da narest ?ez no? brez stro?kov uvedbe. Sicer ne prinese take okoljovarstvene izbolj?ave kot tvoje razmi?ljanje je pa vseeno bistven napredek glede na trenutno stanje. In ?e 1x - ?e bi bila volja bi lahko to naredili ?e jutri.

 

Se pravi za?nemo s to uvedbo in nadaljujemo z ostalimi re?itvami, ki rabijo dalj?i ?as.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Se pravi za?nemo s to uvedbo in nadaljujemo z ostalimi re?itvami, ki rabijo dalj?i ?as.

 

Ave

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa sej Jures vsi govorimo o isti stvari - urejanju prevoza, mar ne.

 

 

 

Se pravi za?nemo s to uvedbo in nadaljujemo z ostalimi re?itvami, ki rabijo dalj?i ?as.

 

Kam pi?em mail? Na Dars al na Klobaso?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kam pi?em mail? Na Dars al na Klobaso?

 

najbolj?, da tukaj http://predlagam.vladi.si/

 

Zadeva deluje takole: napi?e? predlog na katerega se mislim, da 14 dni komentira in dopoljuje s strani prijavljenih uporabnikov. Nato se ta predlog da na glasovanje, kjer mora biti ve?ina aktivnih uporabnikov za pri vsaj 5% udele?bi. Zadeva gre nato v presojo ustreznemu organu, ki sporo?i svoje mnenje. ?e je pozitivno in izvedljivo gre na vlado in nato v obliki predlaganega zakona ?e v razpravo v parlament.

 

To je najbolj kratka pot in ?e je predlog dober z veliko dobrimi argumenti za lahko pride dale? oz. na koncu v realno izvedbo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej je varianta da se to preizkusi..... ni kej. akcija.

 

Ker si iniciator predlagam, da kr napi?e? predlog tako, kot si ga omenil v prvem postu. Ko bo? oddal povej, da te pridem podpret s komentarjem v debati. Pol pa samo ?akamo na glasovanje pa ra?unam, da bi lahko komot imel ve?ino za.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poslano. ?akamo, da stvar skozi spusti moderator, potem dodam link. Pri?akuejm ?imve?jo udele?bo!!! ;)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Omejitve najverjetneje ne pridejo v po?tev, oziroma so lahko kratkoro?na re?itev.

Slovenija mora izkoristiti svojo logisti?no pozicijo, ki zaradi na?e majhnosti predstavlja zgolj eno veliko kri?i??e. Torej po vstopu v EU se je promet na na?ih cestah pove?al za nekajkrat. To ?utimo vozniki na svoji ko?i, ?e posebej na relaciji LJ-KP.

Kot prvo bi bilo potrebno tovornjake spraviti s cest na ?eleznico.

Drugo na skrajnjih koncih dr?ave Obre?je, Hodo?, ?entilj in mogo?e ?e kje napraviti logisti?ne centre, ki bi bili izpostave za pretovor tovora Luke Koper. Torej ?im ve? tovora spraviti po ?eleznici do teh logisti?nih centrov in tam natovarjati kamione, ki prihajajo po tovor v Luko Koper. Za tisti del kamionskega prevoza, ki je nujen pa organizirati prevoz skozi dr?avo po ?eleznici. Kamioni v tranzitu nimajo kaj iskati na na?ih cestah. Edini kamionski prevoz, ki se lahko po SLO cestah opravlja je tisti, ki je namenjen oskrbi Slovenije in njeni industriji. Seveda je potrebno pri renoviranju Slo ?eleznic odpraviti ozka grla, ki sedaj ne omogo?ajo prevoza kamionov po ?eleznici.

 

post-483-1275306578_thumb.jpg

post-483-1275306620_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz podpiram oba predloga kratko in dolgoro?no, vidim pa re?itev le dolgoro?no....

 

Kamionđija bo blokiral ceste in voila...vlada se userje

 

Pa dam en provokativni primer - potem recimo tudi dodatek za avte na cestnino od 07:00-08:00 in ceneje od 05:00-06:00?

Zakaj ne bi bilo za vse enako?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://predlagam.vladi.si/webroot/idea/view/795

 

zdaj pa alora vsi glasovat!!!

 

jaz podpiram oba predloga kratko in dolgoro?no, vidim pa re?itev le dolgoro?no....

 

Kamionđija bo blokiral ceste in voila...vlada se userje

 

Pa dam en provokativni primer - potem recimo tudi dodatek za avte na cestnino od 07:00-08:00 in ceneje od 05:00-06:00?

Zakaj ne bi bilo za vse enako?

 

Lej Jures tkole lahko govori nekdo ki dela doma al pa ima do sihta 5 metrov in nima pojma kaj je vsakodnevno gu?vanje do za ve?ino stresnih 8 ur trajajo?ega delovnega mesta. ?eprav mi ti deluje? bolj mobilen in mi ni jasno zakaj tako nasprotje. Sevede je prav da so mnenja razli?na

. Dr?ava bi se morala po?utit dol?no naredit vse, da pride njen davkopla?evalec ?im udobneje v slu?bo. Pa naj bo s taxijem, balonom, vlakom ali pa avtomobilom po AC. Enem tranzitnem kamionarju, k ivozi razsute avte v bolgarijo se sladko *ebe kdaj pellje. Ko se naspi in spije kofe se usede za volan in dela guzvo na AC. In tvoja primerjava ni mogo?a - kot prvo imamo vinjete, kot drugo - sem jasno omenil izravnavo s cenej?imi cestninami izven obremenjenih ?asov v dnevu. Itak pa ne bomo ni? dosegli, je pa debata v pravo smer glede na situacijo, ker noben ne bo prisluhnil novim tirom - ?e obstoje?i delajo tako izgubo da adijo.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://predlagam.vladi.si/webroot/idea/view/795

 

zdaj pa alora vsi glasovat!!!

Lej Jures tkole lahko govori nekdo ki dela doma al pa ima do sihta 5 metrov in nima pojma kaj je vsakodnevno gu?vanje do za ve?ino stresnih 8 ur trajajo?ega delovnega mesta. ?eprav mi ti deluje? bolj mobilen in mi ni jasno zakaj tako nasprotje. Sevede je prav da so mnenja razli?na

. Dr?ava bi se morala po?utit dol?no naredit vse, da pride njen davkopla?evalec ?im udobneje v slu?bo. Pa naj bo s taxijem, balonom, vlakom ali pa avtomobilom po AC. Enem tranzitnem kamionarju, k ivozi razsute avte v bolgarijo se sladko *ebe kdaj pellje. Ko se naspi in spije kofe se usede za volan in dela guzvo na AC. In tvoja primerjava ni mogo?a - kot prvo imamo vinjete, kot drugo - sem jasno omenil izravnavo s cenej?imi cestninami izven obremenjenih ?asov v dnevu. Itak pa ne bomo ni? dosegli, je pa debata v pravo smer glede na situacijo, ker noben ne bo prisluhnil novim tirom - ?e obstoje?i delajo tako izgubo da adijo.

 

Mazda6 ne poznas me....letno naredim po moje 2x vec km kot ti, ampak razlika med nama je - bom povedal po pravici, da ti gleda? samo za svojo rit in stalno jamra? ?ta su mi uradili, jaz pa gledam probleme s strani ureditve dr?ave ZA VSE!

Meni ni problem se peljati z avtom do vlaka, se vsesti na vlak, in HODITI po mestu....ali vzeti taxi. Ne samo da pri?param na ?asu tudi denarju.

 

Na?eloma se strinjam s teboj, a ne more? nekoga diskriminirati ker ti je v napoto! In zakaj ti ne gre? v slu?bo 1 uro prej, kot na primer moja ?ena ki dela v strogem centru LJ, in zato VEDNO dobi prostor, VEDNO je brez gu?ve?

 

Bo? vsem tujcem poleti prepovedal da se vozijo ?ez Slovenijo zjutraj, oziroma jim bo? zara?unal?????????

 

Ma dej no, jaz se usajam, ker vem iz kje te boli problem, da se mora? ti gu?vati, drugi pa morajo zrihtati, da ni treba prej vstati.

 

?e enkrat - je to en problem, a ne more? jim ga zara?unati, ne vem koliko postov si tukaj napisal da se vse dra?i, da dr?ava pobira....poglej sebe...

 

Sorry ampak jaz sem vedno direkten in povem v faco (tokrat preko foruma) :) Lahko pa obdelava to preko pija?e :)

 

?e dodatek, 12 let ?ivim 'slu?beno' po moje na drugem najbolj obremenjenem jutranjem delu Slovenije - Medvode - Ljubljana.....(1. je po moje Brezovica) in redno hodim v Lj - vlak ali motor zjutraj.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Meni ni problem se peljati z avtom do vlaka, se vsesti na vlak, in HODITI po mestu....ali vzeti taxi. Ne samo da pri?param na ?asu tudi denarju.

 

 

Nikoli ne prihrani? z vlakom nikoli. Ne na ?asu ne na denarju. To so pravljice. Edino ?e ima? vlak vsake 5 min- pri nas ga ni. Poleg tega imamo od postaje do dela vsaj ?e 30 min pe? ali 3x trola. kaj bi govoril.....

 

 

Na?eloma se strinjam s teboj, a ne more? nekoga diskriminirati ker ti je v napoto!

s tem se moram ?al strinjati. Vendar je to le point of view.

 

 

In zakaj ti ne gre? v slu?bo 1 uro prej, kot na primer moja ?ena ki dela v strogem centru LJ, in zato VEDNO dobi prostor, VEDNO je brez gu?ve?

 

Ker iz dolo?enega neodlo?ljivega razloga ne morem od doma pred 6:15, kar bi moralo za pot, dolgo 50 km ve? kot zado??at do 7:30 ampak vse manj zado??a. O?itno tebi nekdo drug vozi otroke v vrtec (iz ostalih postov vem, da jih ima?), ker verjetno tolk prej kot tvoja ?ena hodi da ?e ni gne?e vrtci ?e ne delajo. To ej le ena od mo?nioh omejitev jutranjega odhoda.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predlog je neumen in osebno uperjen proti tovornjakarjem.

 

Ti nimajo nobene povezave z jutranjo guzvo na vpadnicah. Guzvo delajo izkljucno avtomobilisti ki se morajo pripeljati pred brata sluzbe.

 

Pa da delajo guzvo na avtocestah...jao meni a naj gredo na lokalne ceste????

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Bo? vsem tujcem poleti prepovedal da se vozijo ?ez Slovenijo zjutraj, oziroma jim bo? zara?unal?????????

 

 

Odvisno od tega, kako se zadeva predstavi. Tujci npr. nimajo nobenga problema nam kje kaj ra?unat. In nam je to tud samoumevno in pla?amo. Pa nima veze kje.

 

Ampak lej, ima? prav, lahko uporabim vlak, lahko sem odsoten na ta ra?un dnevno namesto 10 celih 12 ur, razlika je minimalna. Res je, kamionarji niso krivi. Ne vem zakaj npr avstrijci talajo dovolilnice. ?e je nima?, gre? na vlak in basta. Noben se ne buni. In res je, precej sem glasen za dolo?ene stvari. Morda zato ker mi ni vse v naro?je padlo in te?ko gledam kako nam (tudi tebi) vsak dan ve? jemljejo.

 

In ne ?elim se prepucavati na smrt, ker to ni? ne prinese, zato se umikam. Si pa zmagal. Nesporno. z 10:0. OK?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne prepucavam sploh.....ampak ko ze govorimo v tujini - ja res jih odrivajo z avtocest - ampak imajo na voljo veliko opcij...pri nas tega ni.

Zamislimo, si da bi potem pred konicam bil omejen promet za osebna vozila....bi res nekdo potem zaradi tega moral 3 ure prej na cesto zato da se ogne tej prepovedi?

Ne gre to tako - moje mi?ljenje, avtocesta je cesta za vse....skratka katerakoli cesta.

 

Otroke vozim v vrtec jaz, pobira jih zena....vse delava sama....ampak se prilagajava razmeram, in to se je potrebno ni druge.

 

P.S. ?e enkrat brez zamere, samo mal sem se razk... ker ni problem le v tovornjakih, je tudi v nas, oz. vseh voznikih, ?e posebej ko vsak 18 letnik dobi avto in mora povsod z njim, drugo pa je infrastruktura v Sloveniji, brez napredka le te se lahko kur?imo na preteke pa ne bo bolje.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jures, preve? se razburja? in ne more? gledat samo skozi svoje o?i in svojo situacijo. ?e manj pa lahko "zahteva?", da zaradi gu?v nekdo hodi eno uro prej v slu?bo. Tega ?asa ve?ini ne bo nih?e pla?al kot tudi ?asa, ko stoji? v raznoraznih kolonah. Ne narobe zastopit, to ni jamranje ampak je poskus, da bi se situacija izbolj?ala na najmanj bole? na?in.

 

Problem pri nas je tranzitni promet in ne na?i kamionarji. Pridi enkrat v ponedeljek pogledat stanje med 7 in 9 uro in ko na trasi dolgi 20km ve?ino ?asa vozi? po prehitevalnem pasu, ker je vozni zabit s kamioni prleplenimi en do druzga, da tud ne more? na izvoz ti bo verjetno jasno o ?em govorimo. In ?e enkrat od te gne?e je na? le vsak peti kamion vse ostalo je transport Romunija, Bolgarija, Ukrajina, Slova?ka, Mad?arska, Rusija. Vse gomazi tuki ?es, ker ostale dr?ave so se ?e zavarovale z vi?jimi cenami cestnin.

 

Res bi rad sli?al en pameten predlog zakaj moramo vso to gmoto kamionov prena?at. Od take te?e prometa je treba AC-je non stop flikat kar prina?a nadaljne zastoje. Romuna pa boli kurac, ?e je njegov kamion prekomerno te?ak - va?no da pride do Italije, kjer takoj pri meji raztovorijo in z ve? kamioni do cilja. Ja Italijanska carina tehta kamione in Romun to ve v Slovenija pa se to skoraj ne zgodi azto je tak Texas pri nas.

 

Tole zadnje res nima smisla s tem predlogom ampak mogo?e le oris zakaj se pri nas valijo take mase. Zakaj ne smemo kot suverena dr?ava tole malo omejiti tako kot to delajo ostale ?lanice EU? Zakaj moramo biti hlapci in vedno kimat ter v dobrobit prostega pretoka blaga poklekat pred Europo. Mi ja ostalim EU ?lanicam pa to ni potrebno. Zakaj?

 

Pa v kon?nio fazi tale predlog sploh ne omejuje prometa ampak ga samo prerazporeja na manj obremenjene ure za dobrobit vseh. Po moje tud kamionarju ne di?i ?akat v takih zastojih in zgubljat ?as al se motim in v tem neznansko u?ivajo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jures, preve? se razburja? in ne more? gledat samo skozi svoje o?i in svojo situacijo. ?e manj pa lahko "zahteva?", da zaradi gu?v nekdo hodi eno uro prej v slu?bo. Tega ?asa ve?ini ne bo nih?e pla?al kot tudi ?asa, ko stoji? v raznoraznih kolonah. Ne narobe zastopit, to ni jamranje ampak je poskus, da bi se situacija izbolj?ala na najmanj bole? na?in.

 

Problem pri nas je tranzitni promet in ne na?i kamionarji. Pridi enkrat v ponedeljek pogledat stanje med 7 in 9 uro in ko na trasi dolgi 20km ve?ino ?asa vozi? po prehitevalnem pasu, ker je vozni zabit s kamioni prleplenimi en do druzga, da tud ne more? na izvoz ti bo verjetno jasno o ?em govorimo. In ?e enkrat od te gne?e je na? le vsak peti kamion vse ostalo je transport Romunija, Bolgarija, Ukrajina, Slova?ka, Mad?arska, Rusija. Vse gomazi tuki ?es, ker ostale dr?ave so se ?e zavarovale z vi?jimi cenami cestnin.

 

Res bi rad sli?al en pameten predlog zakaj moramo vso to gmoto kamionov prena?at. Od take te?e prometa je treba AC-je non stop flikat kar prina?a nadaljne zastoje. Romuna pa boli kurac, ?e je njegov kamion prekomerno te?ak - va?no da pride do Italije, kjer takoj pri meji raztovorijo in z ve? kamioni do cilja. Ja Italijanska carina tehta kamione in Romun to ve v Slovenija pa se to skoraj ne zgodi azto je tak Texas pri nas.

 

Tole zadnje res nima smisla s tem predlogom ampak mogo?e le oris zakaj se pri nas valijo take mase. Zakaj ne smemo kot suverena dr?ava tole malo omejiti tako kot to delajo ostale ?lanice EU? Zakaj moramo biti hlapci in vedno kimat ter v dobrobit prostega pretoka blaga poklekat pred Europo. Mi ja ostalim EU ?lanicam pa to ni potrebno. Zakaj?

 

Pa v kon?nio fazi tale predlog sploh ne omejuje prometa ampak ga samo prerazporeja na manj obremenjene ure za dobrobit vseh. Po moje tud kamionarju ne di?i ?akat v takih zastojih in zgubljat ?as al se motim in v tem neznansko u?ivajo.

 

Sem vsak dan na cesti od sedmih do 8h, a vi o?itno druga?e vidite situacijo. Dajte enkrat v koloni pogledat koliko avtov stoji in koliko kamionov. V bistvu vse skupaj stoji zaradi pove?anega prometa v jutranji konici ki je ve?inoma avtomobilski

 

Oba sta to obrnila v smer, ?e? saj jaz pa sedim doma...jok brate....

Pa kaj je narobe da so tuji kamioni tukaj, to pomeni ni? drugega kot delni promet v Luki Koper....bodo pa tujci ?li drugam, saj skozi delamo na tem da se po?asi izoliramo kot kaki Hrvatje

In moje nestrinjanje je predvsem v tem, da skupaj zahtevata omejitev in pla?ila tranzita in s tem tudi na?ih kamionarjev....

 

Nekaj je taksa, ki jo pla?a vsak ki se vozi kadarkoli, drugo pa omejitev na termin, zato, da se bo doma?in lahko mirno peljal po 'svoji' cesti.

 

Pameten odgovor, zakaj moramo pren?ati? Ker ?e vedno pla?ujejo cestnino, ki ni poceni in zato ker je to diskriminatorno....sori ampak je.

 

?e je nekdo neodgovoren in ima zapu??en tovornjak, dela ?talo na cesti potem zato ni ukrep omejitev prometa ampak kazen - to pa ?al nih?e ne izvaja in zaradi tega ne more? vseh metati v eno vre?o.

 

Oba sta se spravila na 7 in 9 uro, ker vaju to moti, dam primer:

 

Petek 15-17 cestninska postaja Brezovica - zadnji 4 tedni 5km kolona.....bosta omejila oz dvignila cestnino za avtomobile?

 

Nedelja (ko je tovorni promet prepovedan) zabasano povsod, cestninske in dolo?ene vpadnice

- koliko to stane?

 

VSAK dan od 7-9 smo se cjazioli uro in pol iz Medvod, bilo ni niti enega kamiona, ker ni bila avtocesta, ?e danes so ?pice, ampak infrastruktura z novim tunelom po?asi po?ira, vsaj tranzit gre mimo - bi po vaje potem bilo bolje nas po denarnici vsekati da ne hodimo takrat v slu?bo ampak poprej?

 

Tukaj ni logike, ni en madzar, romun kriv ce imamo ceste v pizdi in drzava njihove in nase cestnine krade in jih ne daje za popravilo, ?e ve? ?e ne izdeluje cest po predpisih. Pa ne pozabi da je ?lo miljarde iz Phare za ceste....?al v ?epe tudi.

 

Spomni se primera, ko so v Srbiji imeli cestnino do Beograda x2 za tujce in x1 za doma?ine....to je dobesedno balkan na?in....dosegli pa so 0.

 

Pa ?e tole, lahko smo ?e sre?ni, v tujini ima? 4,5,6 in tudi 9 pasovnice (Moskva) pa vse stoji! Lepa in svetla izjema je Pariz, kjer dobesedno nih?e ne uporablja ve? avta v mestu. Mesto je kot pajkova mre?a z RER, METRO, BUS ki te pripelje za enotno ceno od do....sam grem z letali??a CDG do pisarne ki je 40km stran pa sem tam v pol ure za 12? z dvema prestopoma iz vlaka na metro...

 

Skratka, da ne bluzim, zagovarjam na?elo enakopravnosti, je pa treba izkoristiit tranzit v svoje dobro, ne da bi koga omejeval

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.