Deeyan Napisano 13. junij, 2010 Avtor Prijavi Napisano 13. junij, 2010 U bistvu sm mel namen dat v C-jko ma?ino od MX-3, ampak s tega verjetn nebo n?, ker je preve? zajebancije (je treba dost stvari menjat), tak da mam zdej drugo vpra?anje, ?e se da ta 1.5 motor ?ipirat? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Marko_mx-3 Napisano 13. junij, 2010 Prijavi Napisano 13. junij, 2010 U bistvu sm mel namen dat v C-jko ma?ino od MX-3, ampak s tega verjetn nebo n?, ker je preve? zajebancije (je treba dost stvari menjat), tak da mam zdej drugo vpra?anje, ?e se da ta 1.5 motor ?ipirat? ?e ima? preve? ?asa in denarja kar. Druga?e se ti pa bolj spla?a vzeti eno razbito 323F GT V6 in iz tiste vse pobrati. Predvidevam, da imata sprednji konec isti, vsaj kar se ti?e motornega prostora in ?irina avtomobila. Potem pa ?e malo premisli z homologacijo motorja! Ker bognedaj, da povzro?i? kak?no hudo prometno nesre?o in te zavarovalnica ne bo hotela krit, ker nisi imel originalnega motorja! Citiraj
Deeyan Napisano 13. junij, 2010 Avtor Prijavi Napisano 13. junij, 2010 ?e ima? preve? ?asa in denarja kar. Druga?e se ti pa bolj spla?a vzeti eno razbito 323F GT V6 in iz tiste vse pobrati. Predvidevam, da imata sprednji konec isti, vsaj kar se ti?e motornega prostora in ?irina avtomobila.Potem pa ?e malo premisli z homologacijo motorja! Ker bognedaj, da povzro?i? kak?no hudo prometno nesre?o in te zavarovalnica ne bo hotela krit, ker nisi imel originalnega motorja! razbito GT-jko bo problem dobit, ravn zarad homologacije motorja sm se raj? odlo?u za 1.8, ker je ?e v razredu do 100kW. Tut prostorsko je mal omejena, tak da bi zuz zuki blo treba mal predelave primer: http://www.youtube.com/watch?v=Y2UNqcyesbY zato se trenutno raj? odlo?am za ?ipiranje (ampak sm nekje bral, da se Z5 motorja ne da ?ipirat), tak da ostane varianta ?e navadn 1.8 4-celindrski motor, ki ga je izredno te?ko dobit. Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Ploki Napisano 13. junij, 2010 Prijavi Napisano 13. junij, 2010 na?paraj za nov avto.. resno ti pravim, raje nabavi eno V6ko pa jo malo popedenaj (MX3,MX6,Xedos6,323F) kot da se s tem zajebava? Citiraj
Turbo Lumpi Napisano 13. junij, 2010 Prijavi Napisano 13. junij, 2010 Se popolnoma strinjam z ploki-jem, samo ?e ti pa rata deeyan bo? pa kar edini v slo. z V6 C-jko Citiraj
Deeyan Napisano 13. junij, 2010 Avtor Prijavi Napisano 13. junij, 2010 na?paraj za nov avto.. resno ti pravim, raje nabavi eno V6ko pa jo malo popedenaj (MX3,MX6,Xedos6,323F) kot da se s tem zajebava? C-jka je zdele popolnoma obnovljena, tak da ?e bi jo ?ou prodajat cena nebi bla nizka in tolk dnarja nikol nebi dobu zanjo tak da jo raj? mam ?e kakih 5 let ziher Se popolnoma strinjam z ploki-jem, samo ?e ti pa rata deeyan bo? pa kar edini v slo. z V6 C-jko tut zato se mi je ?lo Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
STAJERC Napisano 13. junij, 2010 Prijavi Napisano 13. junij, 2010 Raj? ni? ne menjuj ma?in. ?e ho?e? dobro V6 se zmeni z Bobijem in idi gledat tole: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3848918&show=1 avto je bil pret tem v bratovi lasti in je sigurno eden najbol?ih 323F V6. Brat ga je kupil od prve lastnice in tud kilometri so realni. Citiraj
Deeyan Napisano 13. junij, 2010 Avtor Prijavi Napisano 13. junij, 2010 Raj? ni? ne menjuj ma?in. ?e ho?e? dobro V6 se zmeni z Bobijem in idi gledat tole: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3848918&show=1 avto je bil pret tem v bratovi lasti in je sigurno eden najbol?ih 323F V6. Brat ga je kupil od prve lastnice in tud kilometri so realni. Poznam avto, sm ga tut 2x vidu v ?ivo, ampak predn js zberem tolk dnarja skupi bo ?e zdavni prodana Pa kot sm ?e reku C-jke nebi dal izpod 1500? ampak za tak dnar je nebi noen kupu, je pa res pleh porihtan u nulo, popavilo me je stalo 750? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
STAJERC Napisano 13. junij, 2010 Prijavi Napisano 13. junij, 2010 Poznam avto, sm ga tut 2x vidu v ?ivo, ampak predn js zberem tolk dnarja skupi bo ?e zdavni prodana Pa kot sm ?e reku C-jke nebi dal izpod 1500? ampak za tak dnar je nebi noen kupu, je pa res pleh porihtan u nulo, popavilo me je stalo 750? Mor? pa vedet da te menjava ma?ine tu ne bo pri?la sam 500 eur.... Citiraj
Deeyan Napisano 13. junij, 2010 Avtor Prijavi Napisano 13. junij, 2010 Mor? pa vedet da te menjava ma?ine tu ne bo pri?la sam 500 eur.... to se zavedam, vem za en zlo dober ugoden motor, ampak je treba dobit ?e vse ostale dele, zato me zdej zanima bolj ?ipanje oz. menjava za navaden 1.8 motor, ki pa ga je te?je dobit kot kak v6 motor. Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Symon Napisano 13. junij, 2010 Prijavi Napisano 13. junij, 2010 U bistvu sm mel namen dat v C-jko ma?ino od MX-3, ampak s tega verjetn nebo n?, ker je preve? zajebancije (je treba dost stvari menjat), tak da mam zdej drugo vpra?anje, ?e se da ta 1.5 motor ?ipirat? Seveda se da ?ipat na vsaj 100 konjev gotovo! Fant, ?ipanje ne turbo avta brez kak?nih predhodnih predelav, za 5 konjev se ti ne spla?a. Drugo je, ?e dobi? neke hude odmi?ne, izpu?ni kolektor, celoten izpu?ni sistem spolira? glavo, potem pa se ?ipa pa si naprimer na 120 konjih. Ampak za ta motor se ne dobi prakti?no ni? (ne kolektorja, ne odmi?nih, ni?!) kar je razumljivo saj je ekonom mlin?ek ne pa nek high performance ?vau. Mazda je za "?portne ?elje" dala ven avte z mo?nej?imi motorji serijsko. V6 motor, B6 in BP ter wankla. Se popolnoma strinjam z ploki-jem, samo ?e ti pa rata deeyan bo? pa kar edini v slo. z V6 C-jko Ni vredno vsega matranja, zafrkavanja in ???, verjemi. Mor? pa vedet da te menjava ma?ine tu ne bo pri?la sam 500 eur.... To?no tako. Samo ves material te bo stal lep kup?ek denarja (ve? kot 500?) potem ko bo? menjal se bo na?lo 100 in 1 problem pa ?e bo obstajala na koncu ?ansa, da kaj ne bo zalaufalo ali pa bognedaj kaj crknilo med vo?njo, se v?gala kaka napeljava oziroma se predrsala cev za kak?no olje itd... ?e ima? tistih 500? jih daj na kup pa dodaj ?e ene nekaj in nabavi nekaj kar je v osnovi mo?neje. Za 323C res ne bo? dobil veliko ampak tako ?al je. Mislim, da nas je na forumu ogromno takih, ki smo imeli tak?ne visokolete?e ?elje pa smo kasneje vsi raje nabavili v ?tartu najmo?nje?i avto iz ponudbe (MX-3 V6, 323F V6, ali pa kak?no drugo znamko ampak najmo?nej?i model v ponudbi). Ko zra?una? je ceneje to, pa ?e ?ivce pri?para?. ?e pa ?e pa najdi celo 323F V6 pa zamenjaj VSE. Na?eloma bi moglo pasati saj gre v osnovi za isti avto. Citiraj
Deeyan Napisano 13. junij, 2010 Avtor Prijavi Napisano 13. junij, 2010 Seveda se da ?ipat na vsaj 100 konjev gotovo! Fant, ?ipanje ne turbo avta brez kak?nih predhodnih predelav, za 5 konjev se ti ne spla?a. Drugo je, ?e dobi? neke hude odmi?ne, izpu?ni kolektor, celoten izpu?ni sistem spolira? glavo, potem pa se ?ipa pa si naprimer na 120 konjih. Ampak za ta motor se ne dobi prakti?no ni? (ne kolektorja, ne odmi?nih, ni?!) kar je razumljivo saj je ekonom mlin?ek ne pa nek high performance ?vau. Mazda je za "?portne ?elje" dala ven avte z mo?nej?imi motorji serijsko. V6 motor, B6 in BP ter wankla. Ni vredno vsega matranja, zafrkavanja in ???, verjemi. To?no tako. Samo ves material te bo stal lep kup?ek denarja (ve? kot 500?) potem ko bo? menjal se bo na?lo 100 in 1 problem pa ?e bo obstajala na koncu ?ansa, da kaj ne bo zalaufalo ali pa bognedaj kaj crknilo med vo?njo, se v?gala kaka napeljava oziroma se predrsala cev za kak?no olje itd... ?e ima? tistih 500? jih daj na kup pa dodaj ?e ene nekaj in nabavi nekaj kar je v osnovi mo?neje. Za 323C res ne bo? dobil veliko ampak tako ?al je. Mislim, da nas je na forumu ogromno takih, ki smo imeli tak?ne visokolete?e ?elje pa smo kasneje vsi raje nabavili v ?tartu najmo?nje?i avto iz ponudbe (MX-3 V6, 323F V6, ali pa kak?no drugo znamko ampak najmo?nej?i model v ponudbi). Ko zra?una? je ceneje to, pa ?e ?ivce pri?para?. ?e pa ?e pa najdi celo 323F V6 pa zamenjaj VSE. Na?eloma bi moglo pasati saj gre v osnovi za isti avto. Kot sm ze rek kej drujga pred 5. leti nebo, ker je pol u bistvu 750? stran vrzenih. Ce bo kdo vedu za 1.8 motor mi nej pove, se mi pa zdi da bo to ravn tak problem dobit kot GTti motor za Daihatsuja. Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Symon Napisano 13. junij, 2010 Prijavi Napisano 13. junij, 2010 ?koda ker je PeW tako mo?no zbil svojo ker bi bil avto idealen donator. Sicer pa za pogledat je. Citiraj
Deeyan Napisano 13. junij, 2010 Avtor Prijavi Napisano 13. junij, 2010 ?koda ker je PeW tako mo?no zbil svojo ker bi bil avto idealen donator. Sicer pa za pogledat je. Uf tam je motor skor ziher adijo. A to so bli isti motorji kot v BA serijah? Se prav, da je tut v Premacy-u isti? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Deeyan Napisano 13. junij, 2010 Avtor Prijavi Napisano 13. junij, 2010 Pa ?e to, kako oznako ma ta 1.8 motor? BP? Sishi, teb pa ni treba nosit ra?unalnika s sabo, hvala vseen Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Marko_mx-3 Napisano 14. junij, 2010 Prijavi Napisano 14. junij, 2010 B8The 1.8 L (1839 cc) B8 is not just a bored- and stroked- B6. Rather, a new block with widened cylinder spacing is used. The bore was 83 mm and the stroke was 85 mm. This SOHC engine was used in the Mazda 323. BPThe BP is an improved DOHC variant of the 1.8 L B8. Applications: 1990-1993 Mazda 3231991-1996 Ford Escort GT1994-1997 Kia Sephia GS1994-1998 Mazda Protegé1994-1998 Mazda MX-5/Miata http://www.club323f.com/club323f/forum/viewtopic.php?t=2727 Citiraj
Deeyan Napisano 14. junij, 2010 Avtor Prijavi Napisano 14. junij, 2010 hvala vama Kaka je pa kej razlika med tema dvema motorjema z eno odmi?no gredjo in dvema? Kaj je bolj?e? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Ploki Napisano 14. junij, 2010 Prijavi Napisano 14. junij, 2010 DOHC 1989-1994 - 1.8 L (1839 cc) B8, FI, 16-valve SOHC, 103 hp (77 kW)/108 ft·lbf (133 N·m) 1989-1994 - 1.8 L (1839 cc) BP, FI, 16-valve DOHC, 125 hp (96 kW)/118 ft·lbf (160 N·m) Citiraj
Symon Napisano 14. junij, 2010 Prijavi Napisano 14. junij, 2010 Mislim, da ti bo tole najbolj?a pomo? Google+Mazda+BP=Wikipedia. E jebiga, novej?a BJ generacija nima BP motorja tako, da je swap ?e te?ji in vpra?ljiv. Citiraj
Deeyan Napisano 14. junij, 2010 Avtor Prijavi Napisano 14. junij, 2010 Mislim, da ti bo tole najbolj?a pomo? Google+Mazda+BP=Wikipedia. E jebiga, novej?a BJ generacija nima BP motorja tako, da je swap ?e te?ji in vpra?ljiv. sej se mi je zdel, da ne gre za isti motor, ker tut pri 1.5 mislim da ne gre ve? za Z5. TNX Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Marko_mx-3 Napisano 14. junij, 2010 Prijavi Napisano 14. junij, 2010 1.5 od BA serije je Z5! BG je pa 1.6 in B6 Citiraj
Ploki Napisano 14. junij, 2010 Prijavi Napisano 14. junij, 2010 sem lih hotu napisat he he te avte je hudic naspanat... Citiraj
Symon Napisano 14. junij, 2010 Prijavi Napisano 14. junij, 2010 he he te avte je hudic naspanat... Tvoja poteza je bila edina pametna, da si nabavil V6. Zdaj ?e Deeyana prepri?aj(mo), da je to najbolj logi?na in smotrna re?itev. Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 14. junij, 2010 Prijavi Napisano 14. junij, 2010 Kar v akcijo ?estakov zmanjkuje Kakor vem se je en iz na?ega konca ?e nekaj zanimal za Bobijevo Samo vzdr?evanje pa tud ni nek bav bav, ?e ima? dobrega agenta za zav. ti lahko da dosti popusta. Cene nadomestnih delov so tamtam. Edin ?e kak?na v?igalna tuljava crkne, tist se da pa mal predelat in je prakrat cenej? kot original del. Poraba je pa mogo?e za liter ve?ja. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.