Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo spet jaz :( Kakor da ni bila bencinska pumpa dosti velik stro?ek mi sedaj nagaja ?e sklopka in raje prej vpra?am strokovnjake tukaj gor predno se podam na kak?en servis in me spet oropajo :(

Sem pa tudi ?e pisal posamezniku,ampak ve? glav ve? ve... :bravo:

 

Ko je avto zalaufan mi ne gre v nobeno prestavo,ko ga pa ugasnem pa brez problema. In ko ga spet zalaufam v prestavi mi ?isto po?asi leze naprej,kakor da mi ne oddvoji sklopka. ?e prej mi je po malem nagajala. V?eraj na primer ni bilo nobenega problema pa sem se vozil cel dan in v soboto na gas tuningu isto,brez problema danes jo pa z dvori??a ne spravim saj ne gre v nobeno prestavo :angry2:

Mislim da je to moje dvori??e prekleto :hudicek: saj mi je pumpa isto crknila na tem dvori??u :angry2::angry2:

 

Va?e mnenje... <_<

 

Pa ?e v soboto imamo "panoramsko vo?njo" :(

 

Hvala za odgovor :bravo:

Napisano

hmm poglej ?e je kaj narobe s servopumpico od sklopke, da se ni od?ravfala al karkoli, kaj ob?utek na pedalu je normalen?

ker ?ene zna bit da je ?el potisni le?aj.

?koda spet pizdarija brezveze.

najprej malo poglej okoli menjalnika, tam zraven zaganja?a je ta zadeva.

tako zgleda:

Objavljena slika

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Napisano

hmm poglej ?e je kaj narobe s servopumpico od sklopke, da se ni od?ravfala al karkoli, kaj ob?utek na pedalu je normalen?

ker ?ene zna bit da je ?el potisni le?aj.

?koda spet pizdarija brezveze.

najprej malo poglej okoli menjalnika, tam zraven zaganja?a je ta zadeva.

tako zgleda:

Objavljena slika

 

 

Sklopka je normalna taka kot pred 7 leti ko sem jo kupil... :bravo:

 

Sklopka je normalna taka kot pred 7 leti ko sem jo kupil... :bravo:

Res pa je da se je pozimi ko je bilo hladno sli?alo kakor eno ?vi?ganje ko sem narahlo pritisnil sklopko,ko sem jo pa do konca pritisnil je pa to ?vi?ganje izginilo :(

Napisano

...imava isti problem... :( Jest sem se tudi malo pozanimal in sem sli?al da naj poizkusim zamenjati olje v menjalniku!!?!? to sem izvedel od mehanika,ki dela na mazdah... :ne vem:

TomBlaster

Napisano

...imava isti problem... :( Jest sem se tudi malo pozanimal in sem sli?al da naj poizkusim zamenjati olje v menjalniku!!?!? to sem izvedel od mehanika,ki dela na mazdah... :ne vem:

 

 

Torej ima? isti problem :angry: Jaz sem naredil z novim kak?ne 13.000 kilometrov :( Mo?no pa je saj sem menjal olje na nepoobla??enem serviserju,ampak je znan kot zelo dober mehanik <_<

Bom ?el jutri v akcijo in poizkusil z drugo prestavo skozi Jesenice do kak?nega kanala in mehanika da mi bo probal to olje zamenajt... :ne vem:

Jaz samo upam da mi ga bo uspelo zrihtat do sobote saj sem prav z veseljem pri?akoval ta dan :(

Napisano

Torej ima? isti problem :angry: Jaz sem naredil z novim kak?ne 13.000 kilometrov :( Mo?no pa je saj sem menjal olje na nepoobla??enem serviserju,ampak je znan kot zelo dober mehanik <_<

Bom ?el jutri v akcijo in poizkusil z drugo prestavo skozi Jesenice do kak?nega kanala in mehanika da mi bo probal to olje zamenajt... :ne vem:

Jaz samo upam da mi ga bo uspelo zrihtat do sobote saj sem prav z veseljem pri?akoval ta dan :(

 

Ja,baje da ta olje,ki je notri ni pravi,tako da bom poizkusil z zamenjavo,vsaj tako mi je mehanik svetoval!

Rekel je da naj kupim olje kar na mazda servisu-tam sem se pozanimal;rabim ga 2litra,liter pa stane 35eu :(

Imam pa tudi podatke o olju,?e ti pridejo kaj prav,takega prodajajo na AC COSMOS- sae 75w90 castrol tax-f

:bravo:

TomBlaster

Napisano

Moja izku?nja:

 

V primeru popu??anja slave cilindra to ob?uti? na pedalu sklopke kot ?edalje ni?je prijemanje oz.odpiranje sklopke..

na koncu v poden pohojen pedal ve? ne odpre sklopke in jasno ne more? menjat prestave.

 

zna pa v tem primeru mogo?e pomagat pumpanje pedala ,da lahko pre?alta?.

 

Olje v menjalniku pa s tem gotovo nima nobene blage veze..razen ,?e je avtomatik . :P

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano
:D menjalnik dol vzet pa bos vido al te lezaj zeza al pa potisna plosca

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

...imava isti problem... :( Jest sem se tudi malo pozanimal in sem sli?al da naj poizkusim zamenjati olje v menjalniku!!?!? to sem izvedel od mehanika,ki dela na mazdah... :ne vem:

 

 

Glej jaz sem ga peljal k mehaniku v Zgornje Seni?no in mi je takoj rekel to pa to je narobe in mi bo to,upam u?timal do sobote :bravo: . Zamenjal mi bo ve?ino menjalnika saj imam prevo?enih ?e 200.100 kilometrov in mi je kao ?e dolgo zdr?ala :(

Koliko ima? pa prevo?enih? ?e ho?e? ti dam telefonsko in ga pokli?i da ti jo zrihta do sobote...

 

Moja izku?nja:

 

V primeru popu??anja slave cilindra to ob?uti? na pedalu sklopke kot ?edalje ni?je prijemanje oz.odpiranje sklopke..

na koncu v poden pohojen pedal ve? ne odpre sklopke in jasno ne more? menjat prestave.

 

zna pa v tem primeru mogo?e pomagat pumpanje pedala ,da lahko pre?alta?.

 

Olje v menjalniku pa s tem gotovo nima nobene blage veze..razen ,?e je avtomatik . :P

 

 

Sklopka je tak?na kak?na je bila na pritisk pedala kot sem jo kupil...

Napisano

Jaz imam novo sklopko,cca. 3000 km sem naredil z njo in imam iste probleme! :ne vem: Pogovarjal sem se tudi z mehanikom in pravi,da ?e ti slave cilinder popu??a,ti zmankuje zavorne teko?ine,ker je skupaj povezano,jaz pa imam zavorno teko?ino na max!? :ne vem: <_<:(

TomBlaster

Napisano

Jaz imam novo sklopko,cca. 3000 km sem naredil z njo in imam iste probleme! :ne vem: Pogovarjal sem se tudi z mehanikom in pravi,da ?e ti slave cilinder popu??a,ti zmankuje zavorne teko?ine,ker je skupaj povezano,jaz pa imam zavorno teko?ino na max!? :ne vem: <_<:(

 

 

Zdej nevem kako ma NB narjeno, ampak NA ma posejbej rezervoar za sklopko. Magari probaj olje zamenjat. Lahko da ma? potisni le?aj hin, mogo?e sama napaka na sklopki, ali vztrajniku, nevem ugibam?

 

Evo en link, ce bo komu pomagal.

Slave cylinder

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Glej jaz sem ga peljal k mehaniku v Zgornje Seni?no in mi je takoj rekel to pa to je narobe in mi bo to,upam u?timal do sobote :bravo: . Zamenjal mi bo ve?ino menjalnika saj imam prevo?enih ?e 200.100 kilometrov in mi je kao ?e dolgo zdr?ala :(

Koliko ima? pa prevo?enih? ?e ho?e? ti dam telefonsko in ga pokli?i da ti jo zrihta do sobote...

Sklopka je tak?na kak?na je bila na pritisk pedala kot sem jo kupil...

 

NI Zgornje Seni?no, ampak Zgornja senica pri medvodah !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.