Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Imam dilemo ali opraviti servis na 1000 km.

 

Vem, da ni obvezen, dvomim, da so potrebni oz menim, da so kve?jemu potrebni le za redek primer, ?e so imeli pri sestavljanju motorja "roboti" slab dan...

Vem, da so ?asi, ko so opilki in drugi delci po sestavljanju ostali v motorju ?e davno za nami... a vseeno...

Stro?ki menjave olja in filtrov res niso tako velik...

In ta avtomobil bom vozil ?e zelo dolgo...

 

Torej arguementi - za in proti...

 

p.s.

Pa predstavnike serviserjev prosim da na zgornje vpra?anje ne odgovarjajo...

Napisano

sej si sam odgovoril, ce ti ni strosek pa zguba casa pol nimas kaj razmisljat...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sam tak odgovor ti bom dal: Avto te stane ve? kot 12k? menjava olja pa cca 100?, ?e gre? na poobla??enca ali bistveno ceneje h kak?nemu popoldancu.

 

Mislim, da tukaj ni dileme, a se to spla?a to narest pa kljub temu, da ni tako nujno potrebno. Se pa? malo la?je spi, sploh pri novem avtu.

 

Potrebno ali nepotrebno je stvar debate in ?isto enostavno jo re?i? tako, da zamenja? olje pa je re?eno.

 

 

Se pravi edini argument proti je cena te menjave in ni? drugega.

 

Argumenti za pa: sigurn si, da slu?ajno ni notri kak?en kos umazanije, opilek ipd, ?e bo pri?lo do kake okvare na motorju bo? lahko takoj rekel, da si naredil vse za preventivo in ne bo? razmi?ljal ali bi bilo kaj druga?e, ?e bi olje menjal na 1000km.

 

Jaz osebno menjam vedno pri novem avtu saj ga mislim imeti vsaj 5 in ve? let razen, ?e se vame ne zabije kak kreten. :angry: In za tako obdobje se spla?a narest maksimum ?e ?isto pri novem avtomobilu pa ne glede, da to ni nujno potrebno.

33112_1.png

Napisano

Pozdravljeni!

Imam dilemo ali opraviti servis na 1000 km.

 

Vem, da ni obvezen, dvomim, da so potrebni oz menim, da so kve?jemu potrebni le za redek primer, ?e so imeli pri sestavljanju motorja "roboti" slab dan...

Vem, da so ?asi, ko so opilki in drugi delci po sestavljanju ostali v motorju ?e davno za nami... a vseeno...

Stro?ki menjave olja in filtrov res niso tako velik...

In ta avtomobil bom vozil ?e zelo dolgo...

 

Torej arguementi - za in proti...

 

p.s.

Pa predstavnike serviserjev prosim da na zgornje vpra?anje ne odgovarjajo...

 

Mazdo 5 in CX-7 sem peljal.....?e ne drugega je lep prikaz naslednjemu kupcu da ti ni vseeno za vzdr?evanje, ker je lepo razviden v DSK (seveda jih je treba pobarat da to naredijo).

Zelo je priporo?ljiv ?e je avto dolgo stal (zaloga itd)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e se prav spomnim, si dobil zraven v priro?niku en kupon?ek, kjer je tudi zastonj menjava olja na 1 Mm. :D Poglej. Sicer pa 100 ? za olje je < 1% avta ali en dober tank. :harhar:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

za 100? ti morajo zamenjat olje in oljni filter, pa ?e 2 litra olja dat za po poti.

 

Js bi na tvojem mestu peljal na ta servisni pregled, ?e drugo ne lahko najdejo ka premalo privit vijak-matico, ki lahko kasneje naredi ?talo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.