Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

:punk: prosim ?e ima kdo rabljen dfp filtter za m6 l.2007 105 kw ker se je moj razletel v prafaktorje ter avto

dela samo v zasilnem programu :hudicek: ,ali kako drugo varianto :jupiii: ,hvala in lp

Napisano

:punk: prosim ?e ima kdo rabljen dfp filtter za m6 l.2007 105 kw ker se je moj razletel v prafaktorje ter avto

dela samo v zasilnem programu :hudicek: ,ali kako drugo varianto :jupiii: ,hvala in lp

 

3 leta staro - garancija??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

:punk: prosim ?e ima kdo rabljen dfp filtter za m6 l.2007 105 kw ker se je moj razletel v prafaktorje ter avto

dela samo v zasilnem programu :hudicek: ,ali kako drugo varianto :jupiii: ,hvala in lp

 

Razletel v prafaktorje??? WTF? OD ?esa?

Napisano

Pa ti si dober primer za ajvarja. Brez filtra si ?e, samo ?e elektronika se porihta, da avto ne bo v zasilnem na?inu deloval... :bravo:

Napisano

A nam ?e? razlo?it kako se ti je to zgodilo... DPF ni kot katalizator za bencinarje, da se kr skup sesede :ne vem:

33112_1.png

Napisano
:huh: ?ivjo,avto ima 200km uvoz(bussines as usual),dps se je razsipal na prafaktorje in to je to,garancija nula(bussines as usual)oziroma kurac od ovce,dajte predlog kako zrihtat.hvala :whatever:
Napisano

IN POL SE KDO SPRASUJE ZAKAJ SO IZ TUINE AVTI CENEJSI,,,SVASTA

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No ja, misli? da je ta napaka zato, ker je avto iz tujine? I don't think so. Tale filter se ne bi smel kr tko razsut...Razen, ?e se je nekdo vozil z zabasanim filtrom pol leta...pojma nimam

Napisano

Hvala bogu da nimam navora, "nizke" porabe in vsega kar pa?e zraven.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

OK, spet nabijamo... a ima kdo kak pameten predlog za nikotina, ker lahko na slepo ugibamo zakaj se mu je DPF sesedu pa mu to ne bo pomagalo pri re?itvi.

33112_1.png

Napisano

Je ?e kontaktiral modela ki ta DPF prodaja, kaj zdej bo pa ?e sam povedal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
:whatever: kontaktiral sem modela za dfp ampak se ne javi ker ?e en cajt ni bil na forumu,tako da prosim ?e je mo?nost urediti zadevo z softwerom,hvala,ajvar javi se, :vskalo:
Napisano

:whatever: kontaktiral sem modela za dfp ampak se ne javi ker ?e en cajt ni bil na forumu,tako da prosim ?e je mo?nost urediti zadevo z softwerom,hvala,ajvar javi se, :vskalo:

 

Treba je poslati ZS, potem se bo ziher javil.

Ajvar NIMA ?asa ?e 3 tedne potem pa lahko. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.