Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Za predstavo samo koliko ko?ta servis ?e se ti sli?i odzadi pri mazdi 6 ?kripanje ob po?asni vo?nji. Jaz sem moral menjati oba zadnja celindra ker sta ?isto zarustala, menjava seveda zdnjih plo??ic ter bru?enje zadnjih diskov potem ?e ?i??enje prvih dveh celindrov in cena 640E....

Napisano

Hm, men se tut ob?asno nekaj sli?i eno cviljenje? Kaj je to res treba menjat??

 

Prvo poglej ?e se ti en disk greje bolj kot drug, ?e ne ni panike.?e pa se potem je bati? na ?eljusti malo oksidiral in se ne odmakne dovolj.Zadevo re?i? tako da vzame? dol ?eljust ,odmakne? za??itno gumo na celindru in z vodobrusnim papirjem s?isti? bati?.Pod za??itno gumo da? malo masti in zmontira? nazaj na avto, odzra?i? in zadeva je re?ena.

Stro?ki 0 EUR.

Napisano

Za predstavo samo koliko ko?ta servis ?e se ti sli?i odzadi pri mazdi 6 ?kripanje ob po?asni vo?nji. Jaz sem moral menjati oba zadnja celindra ker sta ?isto zarustala, menjava seveda zdnjih plo??ic ter bru?enje zadnjih diskov potem ?e ?i??enje prvih dveh celindrov in cena 640E....

 

Do tega pride :

 

- Ker se ro?na zavora premalo ali pa sploh ne uporablja. <_<

- Ker se premalokrat ali celo nikoli ne zavira tako da dela abs (ja res je v?asih je treba tud bremze "pregonit", jaz jih recimo ve?krat na dan, sj so pla?ane :D ).

- Ker razpokajo pra?ne gumice na cilidrih in pride noter vlaga in za?ne rjavet-blokirat.

- Pranje z visokotla?nim ?istilcem tudi ni najbolj fajn zadreva, saj ti vodo nater v vsako ?pranjo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No bom najprej preveru, ?e se res kdo bl greje od zadnjih..kurc bo ?e se bosta oba isto :) Prednji se najbr? ?e po defaultu bl grejejo..

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.