Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Dober dan, spet js s svojimi te?avami :) in sicer me zanima zakaj bi se kompresor klime kar naenkrat za?el na hitro vklapljat in izkljaplat. To pomeni, da se vklopi laufa cca. minuto pol se pa izklopi pa ?ez 10s ponovno. Mo?no je, da tega do sedaj nisem opazil sam ponavadi se mi je zdelo, da to laufa skoz k je klima pri?gana. ?e menjam stopnjo hlajenja se pravi da imam na 4 namesto na 1 se pojavi isto samo, da maj?kn dlje laufa.

Potem drugi problem je ta, ko se kompresor vklopi se sli?i tako kot, da nekaj ?krtne. Kaj bi blo to?

Tretji?, ko je klima vklju?ena (kompresor laufa) ima motor tak ?uden zvok sploh v obratih.

Avto je pa 323f 1.5i 96l.

 

Lep pozdrav, Uro?

Napisano

hm hm ?e kej pozanimal se kok stane ? to?

 

aja pa da ne odpiram nove teme me ?e zanima kok varno se je vozt z iztro?enim le?ajem :huh: kr zaenkrat ?e dnar zbiram, da ?e to porihtam sam se zdej ?e en ?as vozim kar s takim.

 

LP, Uro?

Napisano

glede cene ?e ne vem ni? .. ker morm najprej zvedt ker senzor rabim .. enostopenjski al dvostopenski itd scene .. ker nimam original klime notr ampak neko univerzalno .... :(

Napisano

Dober dan, spet js s svojimi te?avami :) in sicer me zanima zakaj bi se kompresor klime kar naenkrat za?el na hitro vklapljat in izkljaplat. To pomeni, da se vklopi laufa cca. minuto pol se pa izklopi pa ?ez 10s ponovno. Mo?no je, da tega do sedaj nisem opazil sam ponavadi se mi je zdelo, da to laufa skoz k je klima pri?gana. ?e menjam stopnjo hlajenja se pravi da imam na 4 namesto na 1 se pojavi isto samo, da maj?kn dlje laufa.

Potem drugi problem je ta, ko se kompresor vklopi se sli?i tako kot, da nekaj ?krtne. Kaj bi blo to?

Tretji?, ko je klima vklju?ena (kompresor laufa) ima motor tak ?uden zvok sploh v obratih.

Avto je pa 323f 1.5i 96l.

 

Lep pozdrav, Uro?

 

Brez panike, lahko pa gre? preverit koli?ino plina in zamenjat olje v sistemu.

Senzor sklopke WTF ? Ni to en francoz. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

YavarYe X6V6 lej tud men ni jasno o ?em mi je stric nabiju tam ko sem jo polnil (klimo) .. in sedaj morm najdet enga majstra k se spozna na klime da mi pove ker senzor rabim ...

Napisano

plin je bil lani se mi zdi nanovo nafilan tako, da s tem naj ne bi blo te?av razn, ?e je spustu kiler. kak?no olje pa je to? kje se ga pa nafila not?

 

kaj pa za le?aj je pametno ?imprej zamenat al ja <_<

 

LP, Uro?

Napisano

Olje se zamenja pri "polnenju" klime s plinom, ne da se ga zamenjat kot v motorju al menjalniku.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mazda NIMA stikala, ker je bolj simpl-ziher narejeno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

plin je bil lani se mi zdi nanovo nafilan tako, da s tem naj ne bi blo te?av razn, ?e je spustu kiler. kak?no olje pa je to? kje se ga pa nafila not?

 

kaj pa za le?aj je pametno ?imprej zamenat al ja <_<

 

LP, Uro?

 

:D to je cist normalno delovanje klime pri tvojem avtu ker ko se kompresor vklopi vzame moc motorju na vseh ba dela tak da se kar hitro vklaplja in izklaplja,lezaj pa le cimprej menjaj

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.