Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo.

 

imam problem ko sem kupil avto zraven nism dobil homologacijskega karton?ka. v kranju na llp-ju so mi povedali da je bil karton?ek ?e izdan in to v ?tajarskem avto domu, in da rabim za izdajo novega duplikat.

zanima me kako naj zdaj pridobi karton?ek. ali ga lahko tudi na uradnem servisu v kranju

a moram nujno na ?tajersko.

 

aja ?e nekaj ali za plati??a je nujno imeti ra?un?

 

hvala

lp.

Napisano

?ivjo.

 

imam problem ko sem kupil avto zraven nism dobil homologacijskega karton?ka. v kranju na llp-ju so mi povedali da je bil karton?ek ?e izdan in to v ?tajarskem avto domu, in da rabim za izdajo novega duplikat.

zanima me kako naj zdaj pridobi karton?ek. ali ga lahko tudi na uradnem servisu v kranju

a moram nujno na ?tajersko.

 

aja ?e nekaj ali za plati??a je nujno imeti ra?un?

 

hvala

lp.

 

:D verjetno bos mogo prit na stajesrsko lahko pa jih prej poklices,za platisca ne rabis racuna

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

js sm dobu z MMS-a naslednji odgovor:

 

Postopek za pridobitev dvojnika homologacijskega karton?ka je slede?.

 

 

 

Za vozila letnik 1998 ali starej?a je potrebno najprej na upravni enoti kjer je bil avto prvi? registriran pridobiti prvotno ?tevilko homologacije. (Ta podatek lahko pridobite le na UE, saj na? arhiv zajema le vozila od leta 1999 dalje. UE imajo te podatke zato ne dovolite da vas » odpravijo« z izgovorom, da tega podatka nimajo je pa res da ga bodo verjetno morali poiskati ro?no)

 

 

 

Nato nam pro?njo za izdelavo dvojnika skupaj z fotokopijo prometnega dovoljenja in podatkom, ki ste ga pridobili na UE, po?ljite na MMS d.o.o., Dolenjska cesta 242C, 1000 Ljubljana.

 

Poslali vam bomo predra?un v vrednosti 30,00?. Po va?em obvestilu, da ste predra?un pla?ali, vam bomo poslali dvojnik.

Napisano

Homologacijski karton?ek mora? dobiti zraven avta, ?e je avto tak?en letnik, da ga mora imeti. Zato bi ti ga moral priskrbeti prej?nji lastnik, oz. mora pla?ati stro?ke izdaje duplikata. Karton?ek je treba paziti.

 

lp

Napisano

Homologacijski karton?ek mora? dobiti zraven avta, ?e je avto tak?en letnik, da ga mora imeti. Zato bi ti ga moral priskrbeti prej?nji lastnik, oz. mora pla?ati stro?ke izdaje duplikata. Karton?ek je treba paziti.

 

lp

 

ja sej to, ko sm se js prepozn pozanimu od katerga letnika naprej so mel avti ta karton?ek

Napisano

js sm dobu z MMS-a naslednji odgovor:

 

Postopek za pridobitev dvojnika homologacijskega karton?ka je slede?.

 

 

 

Za vozila letnik 1998 ali starej?a je potrebno najprej na upravni enoti kjer je bil avto prvi? registriran pridobiti prvotno ?tevilko homologacije. (Ta podatek lahko pridobite le na UE, saj na? arhiv zajema le vozila od leta 1999 dalje. UE imajo te podatke zato ne dovolite da vas » odpravijo« z izgovorom, da tega podatka nimajo je pa res da ga bodo verjetno morali poiskati ro?no)

 

 

 

Nato nam pro?njo za izdelavo dvojnika skupaj z fotokopijo prometnega dovoljenja in podatkom, ki ste ga pridobili na UE, po?ljite na MMS d.o.o., Dolenjska cesta 242C, 1000 Ljubljana.

 

Poslali vam bomo predra?un v vrednosti 30,00?. Po va?em obvestilu, da ste predra?un pla?ali, vam bomo poslali dvojnik.

 

ne rabis tega delat na upravni enoti dobis fotokopijo(izpisek)prviga tehnicniga na katerem je stevilka homologacije pol lahko gres kar stem papirom homologirat ce mas kaj in ti tam tak naredijo kartoncek ki stane 8uer plus kolko pa? pride stvar ki jo homologiras

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

ne rabis tega delat na upravni enoti dobis fotokopijo(izpisek)prviga tehnicniga na katerem je stevilka homologacije pol lahko gres kar stem papirom homologirat ce mas kaj in ti tam tak naredijo kartoncek ki stane 8uer plus kolko pa? pride stvar ki jo homologiras

 

bobi hvala za tole, dober da ?e nism ?ou n? rihtat ;)

Napisano

(BOBI @ 21 Jun 2010, 08:10) *

 

ne rabis tega delat na upravni enoti dobis fotokopijo(izpisek)prviga tehnicniga na katerem je stevilka homologacije pol lahko gres kar stem papirom homologirat ce mas kaj in ti tam tak naredijo kartoncek ki stane 8uer plus kolko pa? pride stvar ki jo homologiras

 

potem to velja tudi zame ki je bil karton?ek ?e izdan

in moja mazda je letnik 2000?

lp.

Napisano

?ivjo!

no uglavnem homologacijski karton?ek sm zrihtu.

?el sem v avto mo?nik v kranju ki je serviser za mazdo.

bili so zelo prijazni in mi tudi use zrihtali vse spisali pla?al sem 35 eurov in v parih dneh naj bi dobil nov karton?ek. karton?ek naj bi poslali iz mms ljubljana v kranj kjer ga bom potem tudi prevzel.

 

lp. hvala za odgovore in pomo?

Napisano

?ivjo!

no uglavnem homologacijski karton?ek sm zrihtu.

?el sem v avto mo?nik v kranju ki je serviser za mazdo.

bili so zelo prijazni in mi tudi use zrihtali vse spisali pla?al sem 35 eurov in v parih dneh naj bi dobil nov karton?ek. karton?ek naj bi poslali iz mms ljubljana v kranj kjer ga bom potem tudi prevzel.

 

lp. hvala za odgovore in pomo?

 

to?n tak sm js mislu nardit, ampak po Bobijevem nasvetu nebom metal dnarja v prazno ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.