Skoči na vsebino

avto cuka-2.o v6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

mene pa zanima ?e kdo ve kaj bi lahko blo narobe ?e avto(motor) pri malih obratih(500-1200) cuka?

avto sem mel na ra?unlniku in ni javlo napake tak da je nekaj druga... mam pa xedosa 2.o v6..

baje da bi lahko bil luft messer zamazan.. druga? pa avto gre ?ist okey ma pospe?ke kot treba in vse..

Napisano

Mislm da bi ti majster Javarje kej vedu povedat al pa na?telat! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

elektrika!

 

Kabli, razdelilec, sve?ke, ali pa kaka cevka

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

a si kaj snemal - delal na avtu?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Si slu?ajno pral motor? :angry: Meni je mazda isto cukala in tudi plini nisi bili prav preve? dobri na tehni?nem pregledu,ampak pospe?ke in vse ostalo je bilo v redu... <_< Potem sem pa spihal in posu?il prostor kjer se sve?ke na?prical z wd40 in je delala kot urca.... :bravo:

Napisano

Tebi pu??a cev med zra?nim filtrom in loputo za gas.

Senzor pretoka zraka je "mehanski" in ima smo dve funkciji da dela ali pa ne dela, vmes ni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Tebi pu??a cev med zra?nim filtrom in loputo za gas.

Senzor pretoka zraka je "mehanski" in ima smo dve funkciji da dela ali pa ne dela, vmes ni.

 

 

jap to?no tak..bila je ?e popravljana ko sem kupo avto in se ni vidlo da je lukna..pol pa dol vzamem pa katastrofa spodaj..zdej pa dela kot mora..

Napisano

jap to?no tak..bila je ?e popravljana ko sem kupo avto in se ni vidlo da je lukna..pol pa dol vzamem pa katastrofa spodaj..zdej pa dela kot mora..

 

Tud ?alabajzerji kaj vemo. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Greva s tamalo v eno odmaknjeno hosto in srečava...... JJ-a 😱 Spet je bil neki slabe volje in zagrenjen.  
    • Mene je tud danes navigacija rešila sranja... mislim stanja v koloni. Je pa očitno mnoge, ker se je zabasalo od IOC Zapolje do Logatca in seveda verjetno skozi. Še dobro, da poznam Logatec kot svoj žep in sem se zmuznil mimo.
    • Hvala ampak jaz imam ze leta racun na asfinagu. Tudi FLEX predplacniske odseke ala brenner pa tauren, tuneli - se samo peljem skozi (zelena tabla). Tu mi tablica po narocilu ze leta sluzi tud ce menjam avto.   Sam tole z vinjeto sem bil razvajen da je ko pri nas
    • Saj si imel dizelco pa dobro veš, kakšna razlika je v sami vožnji in občutek v vrhniškem klancu. Konji so relativna stvar. Recimo dizelca ima skoraj vso moč že pri 1800 obratih, medtem ko ima tvoja pri  teh obratih le kakih 50. In potem sledi menjava brzine ali dve  navzdol, pa vožnja na večjih obratih, mašina je bolj glasna, kar zna bit utrujajoče. Ne skrbi, znam vrteti v obrate atmosfera, ampak enostavnoi to - to. Vožnja z dizelco je v klancih  bolj tiha, enostavna, hitrejša in z manjšo porabo.  Tudi cx30 ni popolna. Manjka ji turbina in enih 60 Nm navora. Ali še bolje, #e malo več navora. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.