Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

http://www.imazda.com/forums/showthread.php?t=312

 

Danes popoldne bom preveril, katerega izmed tipov motorja imam (dilema je seveda veriga ali ne veriga za pogon odmi?ne gredi). Avto je bil prvi? registriran 09/1996.

 

Ali so zobati jermen (125 zob, 22 mm), rolca, napenjalec in mikrojermeni enaki pri obeh tipih motorjev na obeh shemah v linku so iste ?tevilke)? Kdo ve?

 

Lp :)

 

edit: skoraj 100% je 1. varianta motorja (veriga)

Napisano

?e ma? res verigo, pol je tvoj motor neki posebnga! :blush::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

No na teli sliki je mal bolj jasno kje ima verigo, in ta veriga poganja samo izpu?no odmi?no gred. Tako, da je v osnovi ?e vedno poganjano z jermenom.

 

 

Tukaj pa razlo?i kako najla?je ugotovi? kateri tip ima?.

 

 

Just look at your VIN's last 6 digits. If you have a VIN starting with JM1BC and ending with anything larger than 194743, then you have the dual sprocket setup.

 

Napisano

No na teli sliki je mal bolj jasno kje ima verigo, in ta veriga poganja samo izpu?no odmi?no gred. Tako, da je v osnovi ?e vedno poganjano z jermenom.

Tukaj pa razlo?i kako najla?je ugotovi? kateri tip ima?.

 

Ja, vedno gre za zobati jermen, veriga poganja le izpu?no odmi?no gred, zato se je seveda ne vidi, ?e odstrani? za??itni pokrov zob. jermena.

 

Moj VIN je ?isto drug (?e za?etne ?rke in ?tevilke), tako da gre za 1. tip. 2. tip so verjetno na na?em trgu imele BJ (98-).

Napisano
:P mazda 323f ba z5 tip motorja imajo vsi zobati jermen kot glavno vodilo al kak se naj izrazim ketna pa zene odmicne gredi,nic posebniga

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.