Skoči na vsebino

Dodatni woofer

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sicer sem sam naredil ?e veliko zadevc za avto, a me zanima mnenje.

Tole je moj prtlja?nik:

 

1. Original podenj

post-2637-1277145495_thumb.jpg

2. Pokrov odprtine za rezervno gumo

post-2637-1277145521_thumb.jpg

3. krama v prostoru za gumo - ki je oble?ena - v njej je stiroporosta posoda

post-2637-1277145608_thumb.jpg

 

Med 1. in 2. je cca 10 cm vi?inskega prostora - idealno

 

Dodal bom se en bas - verjetno nekaj takega

http://www.mimovrste.com/artikel/134003562...w-1000#pictures

 

s poja?alom.

 

Vpra?anje - mnenje

kaj je bolje:

 

A - zvo?nik vgraditi direktno v ta plasti?en podenj/okrogli pokrov in vanj se kako bas refleks cev, s tem gre malo izgub v podenj avta ampak uiti ne more, ker je dobro izolirano s stiroporjem....

B - Narediti samo okrogel pokrov iz ravnega lesa, ki se bo vsedel na stiroporast del, pritrjen s srednjim vijakom in v pokrov dati zvo?nik

C - narediti novo ovalno ohi?je iz lesa s pokrovom in zamenjati tudi stiroporasti del

 

Plac je sicer tudi na desnem ali levem boku na snemljivih vratcih, a se nagibam da imam prtljaznik 100% funkcionalen, ker vozim vse zivo, in ne bi rad da kaj prileti v membrano

 

Moje vpra?anje je usmerjeno predvsem v izkoristek in kvaliteto basa

 

Thanks

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz sem za odgovor C ampak pazi na nekaj,globino vgradnje samega zvo?nika ?e ma velko ko?aro potem mislim da bo 10 cm premalo globine.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

jaz sem za odgovor C ampak pazi na nekaj,globino vgradnje samega zvo?nika ?e ma velko ko?aro potem mislim da bo 10 cm premalo globine.

 

10cm je med original podnom in okroglim pokrovom....prostor za woofer pa je vsaj 30cm globok...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

10cm je med original podnom in okroglim pokrovom....prostor za woofer pa je vsaj 30cm globok...

 

:blush: ups povr?no ptrebral in pogledal sliko

Ampak ?e vedno sem za C :D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Sicer sem sam naredil ?e veliko zadevc za avto, a me zanima mnenje.

Tole je moj prtlja?nik:

 

1. Original podenj

post-2637-1277145495_thumb.jpg

2. Pokrov odprtine za rezervno gumo

post-2637-1277145521_thumb.jpg

3. krama v prostoru za gumo - ki je oble?ena - v njej je stiroporosta posoda

post-2637-1277145608_thumb.jpg

 

Med 1. in 2. je cca 10 cm vi?inskega prostora - idealno

 

Dodal bom se en bas - verjetno nekaj takega

http://www.mimovrste.com/artikel/134003562...w-1000#pictures

 

s poja?alom.

 

Vpra?anje - mnenje

kaj je bolje:

 

A - zvo?nik vgraditi direktno v ta plasti?en podenj/okrogli pokrov in vanj se kako bas refleks cev, s tem gre malo izgub v podenj avta ampak uiti ne more, ker je dobro izolirano s stiroporjem....

B - Narediti samo okrogel pokrov iz ravnega lesa, ki se bo vsedel na stiroporast del, pritrjen s srednjim vijakom in v pokrov dati zvo?nik

C - narediti novo ovalno ohi?je iz lesa s pokrovom in zamenjati tudi stiroporasti del

 

Plac je sicer tudi na desnem ali levem boku na snemljivih vratcih, a se nagibam da imam prtljaznik 100% funkcionalen, ker vozim vse zivo, in ne bi rad da kaj prileti v membrano

 

Moje vpra?anje je usmerjeno predvsem v izkoristek in kvaliteto basa

 

Thanks

 

Tudi jaz bi naredil C varianto. ;)

 

 

Napisano

?e en glas za C.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sedaj testiram tole, Bass lepo dodaja - mogo?e mogo?e je pa malo pre?voh...bomo videli, probam prej preden grem avto sesuvat :)

post-2637-1278407502_thumb.jpg post-2637-1278407551_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Je pa.... 🤗🫣😉
    • Zdravo. Kaksen prodaja ali pa ce ve za kaksnega da prodaja? Hvala lp
    • Morda tok, ne pa omrežnina. Zato pa je netmetering zelo nepošten - SE proizvajajo (oddajajo v omrežje) poleti elektriko vredno recimo 50€/MWh, komprenzira pa se ta elektrika z zimsko elektriko po ceni cca 200 €/MWh, in sicer 1:1. Torej 4 x toliko finančne škode, kot je koristi.   Mah, verjetno zadaj je neka logika, ugibam, ... : - jedrska mora ves čas delati na polno (tudi poleti čez dan jo zelo drago zmanjševati njihovo proizvodnjo)  - hidroelektrarne delajo odvisno od vodnatosti rek - 100% ne moreš nanje računati nikoli - poleti čez dan se sicer res nabere nekaj elektrike iz SE - pozimi čez dan elektrike iz SE ni in jo je treba nadomestiti s proizvodnjo v dragih elektrarnah ali uvažati (ko je praviloma zelo draga) 
    • Procentualno je velik porast tistim s sončnimi celicami, to je sedaj očitno....   Na to temo, a se še komu zdi logično, da bi moral biti najcenejši tok od 11:00-15.:00 poleti posledično veliko dlje čez dan, ko je energije več kakor pa ponoči v temi?   Zgolj moje laično logično razmišljanje
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.