Skoči na vsebino

Mazda tovarne

Ustvari kratki URL


lukabike

Priporočeno sporočilo

Ker vem, da je kvaliteta japonskih avtomobilov zadnja leta zelo odvisna od lokacije tovarne, me zanima, ?e ima kdo zanesljive podatke, kateri modeli Mazde se ?e vedno delajo 100% na Japonskem in kateri drugje. Za Toyoto recimo sem v?eraj izvedel, da so tam narejeni samo modeli IQ, Prius, RAV4 in Land Cruiser. Me pa zanima model Mazde 5 ali 6.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kakor je meni znano so edino mazdo 2 prvo generacijo delali v tur?iji, druga generacija je narejena ?e na japonskem in ravno tako ostalo

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj je sedaj vpra?anje ali se samo sestavlja na Japonskem, ali tudi deli prihajajo iz Japonske....big difference.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da rjavi (vendar vse ostalo dela!) je zih narejena na Japonskem. :P

 

 

 

Upam, da ne zamerite, hec mora biti. :blush: Sicer pa a niso prej?nje Mazde 2 delali tudi v ?paniji?

Nissan ima orja?ko fabriko v UK, Honda tudi, Toyota po celi eu (ok Tur?ija ni v EU), Suzuki Swifti se delajo na Mad?arskem pa ?e kaj bi se na?lo. Fora je namre? v tem, da so davki na uvoz manj?i, ni te?av z razli?nimi te?aji valut (Yen vs Euro) avto bi moral biti v teoriji cenej?i (v resnici proizvajalci lahko dobijo le ve?je mar?e). Kvaliteta je pa za moje pojme odvisna ne toliko od tega kje je narejen ampak, ?e imajo strog red v tovarni. Najve?ji problem so zunanji izvajalci, ki proizvajajo dele za znamko. Kot je napisal Jures, je razlika ali avto sestavljajo na Japonskem ali pa so tudi deli striktno iz Japonske. Tudi Toyota ni sama delala pedalk, ?e se prav spominjam. ;) Pri Nissanih naprimer je bil moj 100NX 2.0 narejen na Japonskem in je imel ?isto druge proizvajalce delov (alternator, ?tarter, varnostni pasovi, skratka vse) kot Primere 2.0 in rezultat je to, da imajo na Primerah ve? te?av z Lucasovim alternatorjem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da rjavi (vendar vse ostalo dela!) je zih narejena na Japonskem. :P

Upam, da ne zamerite, hec mora biti. :blush: Sicer pa a niso prej?nje Mazde 2 delali tudi v ?paniji?

Nissan ima orja?ko fabriko v UK, Honda tudi, Toyota po celi eu (ok Tur?ija ni v EU), Suzuki Swifti se delajo na Mad?arskem pa ?e kaj bi se na?lo. Fora je namre? v tem, da so davki na uvoz manj?i, ni te?av z razli?nimi te?aji valut (Yen vs Euro) avto bi moral biti v teoriji cenej?i (v resnici proizvajalci lahko dobijo le ve?je mar?e). Kvaliteta je pa za moje pojme odvisna ne toliko od tega kje je narejen ampak, ?e imajo strog red v tovarni. Najve?ji problem so zunanji izvajalci, ki proizvajajo dele za znamko. Kot je napisal Jures, je razlika ali avto sestavljajo na Japonskem ali pa so tudi deli striktno iz Japonske. Tudi Toyota ni sama delala pedalk, ?e se prav spominjam. ;) Pri Nissanih naprimer je bil moj 100NX 2.0 narejen na Japonskem in je imel ?isto druge proizvajalce delov (alternator, ?tarter, varnostni pasovi, skratka vse) kot Primere 2.0 in rezultat je to, da imajo na Primerah ve? te?av z Lucasovim alternatorjem.

 

Sej tudi za Mazdo delajo razli?ni proizvajalci-recimo xenon lu?i so od boscha,zadnje in sprednje lu?i so Made in Thailand itd...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Sej tudi za Mazdo delajo razli?ni proizvajalci-recimo xenon lu?i so od boscha,zadnje in sprednje lu?i so Made in Thailand itd...

 

nekatere Toyote so celo iz Afrike, ne vem pa iz kje. Mislim da Corolle nism pa ziher. Sicer pa ja, Mazde so vse made in Japan in ?e so iz Hiro?ime zagotovo niso preko dovoljenega glede radioaktivnega sevanja - pelem jo namre? vsak dan mimo detektorja radioaktivnosti pa ni? ne piska. :party0035:

V tur?iji je pa zadnja leta kr ornk avtoindustrija, med na?tetimi se dela tam tudi Renault, Ford in ?e marsikatera znana znamka...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.