pagat Napisano 5. julij, 2010 Prijavi Napisano 5. julij, 2010 Po?asi razmi?ljam o zamenjavi avta, ena od opcij je (?e vedno) tudi Mazda6. V zadnjem ?asu so se obrnile kar 3 "generacije" 6ke (oz. facelifti), zato me zanimajo izku?nje tistih ki so opravili zamenjavo (pa tudi novope?eni lastniki). Nekaj vpra?anj ki se mi porajajo: - pri moji 6ki, letnik 2003, je pleh katastrofa, pokrov rjavi od luknjic od kamen?kov, ?e hauba od starega jugeca zgleda bolj?e od moje. Rjavijo blatniki, pragovi itd. Je to kaj zbolj?ano? - so pri dizlih DPF te?ave z novimi generacijimi odpravljene? ?e da, od katerega letnika naprej? - kak?ni so novi dizel motorji, se spla?a vzet najmo?nej?o varianto? Je mogo?e benz bolj?a izbira (+plin ?e ho?em ?parat)? - je leto?nja nova 6ka samo facelift ali tudi kako druga?e bolj?a? Baje bi naj bilo manj trdo vzmetenje... - se je kaj spreminjal polo?aj in nastavitve voznikovega sede?a? To mi je namre? v obstoje?i ena bolj?ih lastnosti, glih prav visoko, z dovolj prostora pod ritjo, ustrezna ledvena podpora. - kak?na je kakovost izdelave in materialov v novej?ih 6kah, bolj?a/slab?a kot prej? Kak?no je oblazinjenje sede?ev (kakovost materiala)? - so pri novih kak?ni bonbon?ki ki so res napredek (npr. "hill-assist" se mi zdi brezveze)? - so pri novih kak?ne "standardne" napake? - kako je s servisi, predvidevam da ?e vedno obupno dragi (vsaj poobla??eni)? ?e se ?e kaj spomnite kar napi?ite. Citiraj
schurda Napisano 5. julij, 2010 Prijavi Napisano 5. julij, 2010 6 brzin je odve?, dovolj je 5 Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
mercurio Napisano 5. julij, 2010 Prijavi Napisano 5. julij, 2010 jest pa pr moji glih 6. brzino pogre?am... na avtocesti malo hitro za?ne tulit ?e bi rad dizla se pomoje spla?a vzet unga s 163 konji, ker najmo?nej?i pade v najvi?ji zavarovalni razred in mora? kr konkretno dopla?at-verjetn se da tuki kr za kak?n uraden servis pr?parat ?e ti pa zmanjka mo?i pa en ?ipek notr pa je Citiraj
Boss Napisano 5. julij, 2010 Prijavi Napisano 5. julij, 2010 6 brzin je odve?, dovolj je 5 Men je pa ravno to v?e? saj v moji stari ?estki letnik 2004 sem imel 5 prestav in je imela pri 100km/h 2.000 obratov, nova pa ima v 6. prestavi 2000 obratov ?ele pri 120km/h. Citiraj
Alex Napisano 5. julij, 2010 Prijavi Napisano 5. julij, 2010 ...meni je tako v?e? kot je.Edino na kak?ni dolgi ravnici bi prav 6.brzina pri?la.Samo potem smo ?e preko Lojzovih 130km/uro dovoljenih hitrosti,ki pa znajo biti ?e krepko vratolomne. Citiraj
Neyo26 Napisano 5. julij, 2010 Prijavi Napisano 5. julij, 2010 ?ivjo..js sm pred kratkim nabavu m6 letnik 06 (diesel seveda 143KM) pa morem re?t da 6 prestava kr prav pride na AC Citiraj
pagat Napisano 6. julij, 2010 Avtor Prijavi Napisano 6. julij, 2010 No ja, 6. prestava mi je sicer kul, ampak ne bo pa usodna za nakup. Mogo?e sem pozabil napisat da kupujem rabljeno, po vsej verjetnosti dizel. Zato me zanima ali se spla?a vzet ?isto novo (apr/maj 2010) kjer moram ?e malo po?akat da cene padejo ali je mogo?e "dovolj" nova generacija pred faceliftom (iz leta 2009 se mi zdi)? Citiraj
Boss Napisano 6. julij, 2010 Prijavi Napisano 6. julij, 2010 Ne vem, ?e ma na forumu sploh kdo ?e FL nove ?estke tako, da bo? te?ko dobil relevantno informacijo. Po moje pa ne bo? naredil narobe, ?e vzame? pred FL in ?e z dieslom potem z 2.2, ki ima ketno kar pomeni, da nima? dragega velikega servisa. ?e ho?e? z velik ali pa vso opremo bo? moral vzeti najmo?nej?i diesel ali pa benz 2.5, ker v ?ibkej?ih razli?icah je tudi oprema slab?a. To anomalijo z opremo in motorji so odpravili pri FL, kjer lahko dobi? max opremo tudi s srednje mo?nim dieslom, kar je plus za denarnico pri registraciji. Citiraj
pagat Napisano 7. julij, 2010 Avtor Prijavi Napisano 7. julij, 2010 Boss, ?e sem prav bral si ti imel 1. generacijo 6 , zdaj pa ima? novo (pred leto?njo prenovo)? ?e primerja?, so naredili kroak naprej pri Mazdi ali ne? Je nova bolj?a ali mogo?e kje celo slab?a? Zanima kako je s plehom, zavorami (diski), plastika in oblazinjenje ipd. Thx. Citiraj
Jest Napisano 7. julij, 2010 Prijavi Napisano 7. julij, 2010 Jaz sem imel prej prvo sestico (2003, oprema TE, navor, 2.0, 121KS, karavan)... sedaj pa prvo generacijo nove (2008, GT, navor, 2.0, 140KS, karavan)... Razlika je ocitna... tako po materialih v notranjosti, bolsji zvocni izolaciji (to so pri FL se izboljsali)... Mogoce nekaj na ta obcutek vpliva tudi to, da sem prej imel srednje opremljen model, sedaj pa ima max. opremljen model ... vendar pri podvozju in voznih lastnostih ni razlike, ce je paket opreme visji... tako, da so naredili korak naprej... Zaenrkat v dveh letih problemov nisem imel, se je pa nabralo ze skoraj 60.000 km (pri stari sem imel po petih letih okoli 170.000) ... Zavore so boljse pri novi (vecji diski), ceprav tudi pri prejsnji ne morem reci, da so bile zavore slabe. Plastika je po mojem obcutku boljsa, oblazinjenje pa tezko ocenjujem, ker sem prej imel blago, sedaj pa je usnje... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Boss Napisano 7. julij, 2010 Prijavi Napisano 7. julij, 2010 Boss, ?e sem prav bral si ti imel 1. generacijo 6 , zdaj pa ima? novo (pred leto?njo prenovo)? ?e primerja?, so naredili kroak naprej pri Mazdi ali ne? Je nova bolj?a ali mogo?e kje celo slab?a? Zanima kako je s plehom, zavorami (diski), plastika in oblazinjenje ipd. Thx. Tako je... Jaz nisem imel te?ave glede pleha tudi na prvi generaciji ?estke, je pa res, da se pozimi zelo trudim, da avto ne ostaja umazan od soli in tudi nimam gara?e, da bi se vlaga in sol na toplem ?e bolj spravljala nad pleh. Kar se ti?e pa barvanja in pikic od kamen?kov pa je zgodba enak pri novi kot je bila pri stari tako, da tega se pa? ne da izognit - so pa ve?ino krive barve ne vodni osnovi, ki so manj trpe?ne od prej?njih. Plusi pri drugi generaciji glede na prvo: - Bolj?a zvo?na izolacija - manj hrupa- diesel ima bistveno manj?o turbo luknjo in za?ne vle?i ?e pri 1.500 obratov- 140KM diesel ima popolnoma dovolj mo?i - vse kar je ve? je samo bonus za ve?je u?itke- Diski so bolj?i saj pri 47.000km tud pribli?no ni? ne tresejo... je pa res, da v de?ju pazim pri zaviranju, da jih ne segrevam preve?, ?e bi kaka voda potem pljusknila na razgrete diske in jih zvila.- oblazinjenje GTA se mi zdi skoraj idealno saj je kombinacija usnja in blaga na sedaln/naslonjalnem delu tako, da ne drsijo, niso peklensko vro?i poleti, pozimi pa si pomagam z ogrevanjem zicev. So pa tr?i kot pri prvi generaciji- vzmetenje je bistveno tr?e pri novi (ne vem kako je pri FL-ju druge generacije, kjer naj bi se dodatno lotili vzmetenja) tako, da avto je manj udoben ampak zato, da je pa veliko bolj?i povratni filing pri ?portni vo?nji - veliko ve? opreme (bluetooth, biksenon, senzorji tlaka, kontrola pripetosti potnikov, MP3 veksler, ASF (svetenje lu?i v ovinek), avtomatska zatemnitev ogledala, el. zlaganje ogledal, zlo?ljiv klju?, el. odklepanje prtlja?nika, dviganje in spu??anje stekel s pomo?jo daljinca...- plasti?ni pragovi, ki prepre?ujejo ne?eljeno peskanje kovinskih pragov in pojava rje.- vrata se zapirajo veliko bolj premiumsko kot pri stari- DSC je veliko bolje nastavljen in manj mote? kot pri prej?nji- DPF filter - ni? ve? ?rnega dima za avtomobilom, kar tudi dviguje ekolo?ko osve??enost Pa ?e Minusi - DPF, ?e ima? kratke vo?nje- DPF tudi pove?uje porabo pri regeneraciji tako, da je obljubljena poraba 5,5 litra prej utopija kot realnost (je pa poraba enaka kot pri 120KM dieselci prve generacije)- Dimenzija pnevmatik je precej nestandardna tako, da so gume drage in izbor majhen - brez zadnjih senzorjev je avto stra?no zoprn za parkirat, ker nima? ob?utka, kje ima rit.- ?udno obna?anje funkcije auto pri osvetlitvi saj se ti zgodi, da ob popoldanskem soncu zatemni armaturko in ne vidi? ni? - pomaga ro?ni priklop osvetlitve.- program motorja je nastavljen tako na var?evanje, da se mu dogaja, da v?asih mrzel pocuka.- izgleda predobro tako, da se ti zna kaka zavist podpisat na pleh - men so ga recimo po vratih polili z zavornim oljem oz. nekim topilom laka - ?ef mi je rekel, da mi bo zni?al pla?o, ker ima kao preve? denarja, da si lahko privo??im tak avto Komaj sem ga prepri?al, da ne stane ve? kot 27k? in da to ni Leksus Citiraj
BOJČ Napisano 7. julij, 2010 Prijavi Napisano 7. julij, 2010 Tako je... Jaz nisem imel te?ave glede pleha tudi na prvi generaciji ?estke, je pa res, da se pozimi zelo trudim, da avto ne ostaja umazan od soli in tudi nimam gara?e, da bi se vlaga in sol na toplem ?e bolj spravljala nad pleh. Kar se ti?e pa barvanja in pikic od kamen?kov pa je zgodba enak pri novi kot je bila pri stari tako, da tega se pa? ne da izognit - so pa ve?ino krive barve ne vodni osnovi, ki so manj trpe?ne od prej?njih. Plusi pri drugi generaciji glede na prvo: - Bolj?a zvo?na izolacija - manj hrupa- diesel ima bistveno manj?o turbo luknjo in za?ne vle?i ?e pri 1.500 obratov- 140KM diesel ima popolnoma dovolj mo?i - vse kar je ve? je samo bonus za ve?je u?itke- Diski so bolj?i saj pri 47.000km tud pribli?no ni? ne tresejo... je pa res, da v de?ju pazim pri zaviranju, da jih ne segrevam preve?, ?e bi kaka voda potem pljusknila na razgrete diske in jih zvila.- oblazinjenje GTA se mi zdi skoraj idealno saj je kombinacija usnja in blaga na sedaln/naslonjalnem delu tako, da ne drsijo, niso peklensko vro?i poleti, pozimi pa si pomagam z ogrevanjem zicev. So pa tr?i kot pri prvi generaciji- vzmetenje je bistveno tr?e pri novi (ne vem kako je pri FL-ju druge generacije, kjer naj bi se dodatno lotili vzmetenja) tako, da avto je manj udoben ampak zato, da je pa veliko bolj?i povratni filing pri ?portni vo?nji - veliko ve? opreme (bluetooth, biksenon, senzorji tlaka, kontrola pripetosti potnikov, MP3 veksler, ASF (svetenje lu?i v ovinek), avtomatska zatemnitev ogledala, el. zlaganje ogledal, zlo?ljiv klju?, el. odklepanje prtlja?nika, dviganje in spu??anje stekel s pomo?jo daljinca...- plasti?ni pragovi, ki prepre?ujejo ne?eljeno peskanje kovinskih pragov in pojava rje.- vrata se zapirajo veliko bolj premiumsko kot pri stari- DSC je veliko bolje nastavljen in manj mote? kot pri prej?nji- DPF filter - ni? ve? ?rnega dima za avtomobilom, kar tudi dviguje ekolo?ko osve??enost Pa ?e Minusi - DPF, ?e ima? kratke vo?nje- DPF tudi pove?uje porabo pri regeneraciji tako, da je obljubljena poraba 5,5 litra prej utopija kot realnost (je pa poraba enaka kot pri 120KM dieselci prve generacije)- Dimenzija pnevmatik je precej nestandardna tako, da so gume drage in izbor majhen - brez zadnjih senzorjev je avto stra?no zoprn za parkirat, ker nima? ob?utka, kje ima rit.- ?udno obna?anje funkcije auto pri osvetlitvi saj se ti zgodi, da ob popoldanskem soncu zatemni armaturko in ne vidi? ni? - pomaga ro?ni priklop osvetlitve.- program motorja je nastavljen tako na var?evanje, da se mu dogaja, da v?asih mrzel pocuka.- izgleda predobro tako, da se ti zna kaka zavist podpisat na pleh - men so ga recimo po vratih polili z zavornim oljem oz. nekim topilom laka - ?ef mi je rekel, da mi bo zni?al pla?o, ker ima kao preve? denarja, da si lahko privo??im tak avto Komaj sem ga prepri?al, da ne stane ve? kot 27k? in da to ni Leksus Citiraj Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
pagat Napisano 7. julij, 2010 Avtor Prijavi Napisano 7. julij, 2010 , super odgovor, to?no to kar sem iskal. Pa ?e pravega sem pocukal o?itno Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.