Skoči na vsebino

Nova 6ka vs stara 6ka

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Po?asi razmi?ljam o zamenjavi avta, ena od opcij je (?e vedno) tudi Mazda6. V zadnjem ?asu so se obrnile kar 3 "generacije" 6ke (oz. facelifti), zato me zanimajo izku?nje tistih ki so opravili zamenjavo (pa tudi novope?eni lastniki). Nekaj vpra?anj ki se mi porajajo:

- pri moji 6ki, letnik 2003, je pleh katastrofa, pokrov rjavi od luknjic od kamen?kov, ?e hauba od starega jugeca zgleda bolj?e od moje. Rjavijo blatniki, pragovi itd. Je to kaj zbolj?ano?

- so pri dizlih DPF te?ave z novimi generacijimi odpravljene? ?e da, od katerega letnika naprej?

- kak?ni so novi dizel motorji, se spla?a vzet najmo?nej?o varianto? Je mogo?e benz bolj?a izbira (+plin ?e ho?em ?parat)?

- je leto?nja nova 6ka samo facelift ali tudi kako druga?e bolj?a? Baje bi naj bilo manj trdo vzmetenje...

- se je kaj spreminjal polo?aj in nastavitve voznikovega sede?a? To mi je namre? v obstoje?i ena bolj?ih lastnosti, glih prav visoko, z dovolj prostora pod ritjo, ustrezna ledvena podpora.

- kak?na je kakovost izdelave in materialov v novej?ih 6kah, bolj?a/slab?a kot prej? Kak?no je oblazinjenje sede?ev (kakovost materiala)?

- so pri novih kak?ni bonbon?ki ki so res napredek (npr. "hill-assist" se mi zdi brezveze)?

- so pri novih kak?ne "standardne" napake?

- kako je s servisi, predvidevam da ?e vedno obupno dragi (vsaj poobla??eni)?

 

?e se ?e kaj spomnite kar napi?ite.

Napisano

6 brzin je odve?, dovolj je 5

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

jest pa pr moji glih 6. brzino pogre?am... na avtocesti malo hitro za?ne tulit :blush:

?e bi rad dizla se pomoje spla?a vzet unga s 163 konji, ker najmo?nej?i pade v najvi?ji zavarovalni razred in mora? kr konkretno dopla?at-verjetn se da tuki kr za kak?n uraden servis pr?parat

?e ti pa zmanjka mo?i pa en ?ipek notr pa je

Napisano

6 brzin je odve?, dovolj je 5

 

Men je pa ravno to v?e? saj v moji stari ?estki letnik 2004 sem imel 5 prestav in je imela pri 100km/h 2.000 obratov, nova pa ima v 6. prestavi 2000 obratov ?ele pri 120km/h.

33112_1.png

Napisano

...meni je tako v?e? kot je.Edino na kak?ni dolgi ravnici bi prav 6.brzina pri?la.Samo potem smo ?e preko Lojzovih 130km/uro dovoljenih hitrosti,ki pa znajo biti ?e krepko vratolomne. :aaaaa:

 

 

Napisano

No ja, 6. prestava mi je sicer kul, ampak ne bo pa usodna za nakup.

 

Mogo?e sem pozabil napisat da kupujem rabljeno, po vsej verjetnosti dizel. Zato me zanima ali se spla?a vzet ?isto novo (apr/maj 2010) kjer moram ?e malo po?akat da cene padejo ali je mogo?e "dovolj" nova generacija pred faceliftom (iz leta 2009 se mi zdi)?

Napisano

Ne vem, ?e ma na forumu sploh kdo ?e FL nove ?estke tako, da bo? te?ko dobil relevantno informacijo. Po moje pa ne bo? naredil narobe, ?e vzame? pred FL in ?e z dieslom potem z 2.2, ki ima ketno kar pomeni, da nima? dragega velikega servisa.

 

?e ho?e? z velik ali pa vso opremo bo? moral vzeti najmo?nej?i diesel ali pa benz 2.5, ker v ?ibkej?ih razli?icah je tudi oprema slab?a. To anomalijo z opremo in motorji so odpravili pri FL, kjer lahko dobi? max opremo tudi s srednje mo?nim dieslom, kar je plus za denarnico pri registraciji.

33112_1.png

Napisano

Boss, ?e sem prav bral si ti imel 1. generacijo 6 , zdaj pa ima? novo (pred leto?njo prenovo)? ?e primerja?, so naredili kroak naprej pri Mazdi ali ne? Je nova bolj?a ali mogo?e kje celo slab?a? Zanima kako je s plehom, zavorami (diski), plastika in oblazinjenje ipd. Thx.

Napisano

Jaz sem imel prej prvo sestico (2003, oprema TE, navor, 2.0, 121KS, karavan)... sedaj pa prvo generacijo nove (2008, GT, navor, 2.0, 140KS, karavan)... Razlika je ocitna... tako po materialih v notranjosti, bolsji zvocni izolaciji (to so pri FL se izboljsali)... Mogoce nekaj na ta obcutek vpliva tudi to, da sem prej imel srednje opremljen model, sedaj pa ima max. opremljen model ... vendar pri podvozju in voznih lastnostih ni razlike, ce je paket opreme visji... tako, da so naredili korak naprej... Zaenrkat v dveh letih problemov nisem imel, se je pa nabralo ze skoraj 60.000 km (pri stari sem imel po petih letih okoli 170.000) ... Zavore so boljse pri novi (vecji diski), ceprav tudi pri prejsnji ne morem reci, da so bile zavore slabe. Plastika je po mojem obcutku boljsa, oblazinjenje pa tezko ocenjujem, ker sem prej imel blago, sedaj pa je usnje...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Boss, ?e sem prav bral si ti imel 1. generacijo 6 , zdaj pa ima? novo (pred leto?njo prenovo)? ?e primerja?, so naredili kroak naprej pri Mazdi ali ne? Je nova bolj?a ali mogo?e kje celo slab?a? Zanima kako je s plehom, zavorami (diski), plastika in oblazinjenje ipd. Thx.

 

Tako je...

 

Jaz nisem imel te?ave glede pleha tudi na prvi generaciji ?estke, je pa res, da se pozimi zelo trudim, da avto ne ostaja umazan od soli in tudi nimam gara?e, da bi se vlaga in sol na toplem ?e bolj spravljala nad pleh.

 

Kar se ti?e pa barvanja in pikic od kamen?kov pa je zgodba enak pri novi kot je bila pri stari tako, da tega se pa? ne da izognit - so pa ve?ino krive barve ne vodni osnovi, ki so manj trpe?ne od prej?njih.

 

Plusi pri drugi generaciji glede na prvo:

 

- Bolj?a zvo?na izolacija - manj hrupa

- diesel ima bistveno manj?o turbo luknjo in za?ne vle?i ?e pri 1.500 obratov

- 140KM diesel ima popolnoma dovolj mo?i - vse kar je ve? je samo bonus za ve?je u?itke

- Diski so bolj?i saj pri 47.000km tud pribli?no ni? ne tresejo... je pa res, da v de?ju pazim pri zaviranju, da jih ne segrevam preve?, ?e bi kaka voda potem pljusknila na razgrete diske in jih zvila.

- oblazinjenje GTA se mi zdi skoraj idealno saj je kombinacija usnja in blaga na sedaln/naslonjalnem delu tako, da ne drsijo, niso peklensko vro?i poleti, pozimi pa si pomagam z ogrevanjem zicev. So pa tr?i kot pri prvi generaciji

- vzmetenje je bistveno tr?e pri novi (ne vem kako je pri FL-ju druge generacije, kjer naj bi se dodatno lotili vzmetenja) tako, da avto je manj udoben ampak zato, da je pa veliko bolj?i povratni filing pri ?portni vo?nji

- veliko ve? opreme (bluetooth, biksenon, senzorji tlaka, kontrola pripetosti potnikov, MP3 veksler, ASF (svetenje lu?i v ovinek), avtomatska zatemnitev ogledala, el. zlaganje ogledal, zlo?ljiv klju?, el. odklepanje prtlja?nika, dviganje in spu??anje stekel s pomo?jo daljinca...

- plasti?ni pragovi, ki prepre?ujejo ne?eljeno peskanje kovinskih pragov in pojava rje.

- vrata se zapirajo veliko bolj premiumsko kot pri stari

- DSC je veliko bolje nastavljen in manj mote? kot pri prej?nji

- DPF filter - ni? ve? ?rnega dima za avtomobilom, kar tudi dviguje ekolo?ko osve??enost

 

Pa ?e Minusi

 

- DPF, ?e ima? kratke vo?nje

- DPF tudi pove?uje porabo pri regeneraciji tako, da je obljubljena poraba 5,5 litra prej utopija kot realnost (je pa poraba enaka kot pri 120KM dieselci prve generacije)

- Dimenzija pnevmatik je precej nestandardna tako, da so gume drage in izbor majhen

- brez zadnjih senzorjev je avto stra?no zoprn za parkirat, ker nima? ob?utka, kje ima rit.

- ?udno obna?anje funkcije auto pri osvetlitvi saj se ti zgodi, da ob popoldanskem soncu zatemni armaturko in ne vidi? ni? - pomaga ro?ni priklop osvetlitve.

- program motorja je nastavljen tako na var?evanje, da se mu dogaja, da v?asih mrzel pocuka.

- izgleda predobro tako, da se ti zna kaka zavist podpisat na pleh - men so ga recimo po vratih polili z zavornim oljem oz. nekim topilom laka :angry2:

- ?ef mi je rekel, da mi bo zni?al pla?o, ker ima kao preve? denarja, da si lahko privo??im tak avto :hohoho: Komaj sem ga prepri?al, da ne stane ve? kot 27k? in da to ni Leksus :jezicek:

33112_1.png

Napisano

Tako je...

 

Jaz nisem imel te?ave glede pleha tudi na prvi generaciji ?estke, je pa res, da se pozimi zelo trudim, da avto ne ostaja umazan od soli in tudi nimam gara?e, da bi se vlaga in sol na toplem ?e bolj spravljala nad pleh.

 

Kar se ti?e pa barvanja in pikic od kamen?kov pa je zgodba enak pri novi kot je bila pri stari tako, da tega se pa? ne da izognit - so pa ve?ino krive barve ne vodni osnovi, ki so manj trpe?ne od prej?njih.

 

Plusi pri drugi generaciji glede na prvo:

 

- Bolj?a zvo?na izolacija - manj hrupa

- diesel ima bistveno manj?o turbo luknjo in za?ne vle?i ?e pri 1.500 obratov

- 140KM diesel ima popolnoma dovolj mo?i - vse kar je ve? je samo bonus za ve?je u?itke

- Diski so bolj?i saj pri 47.000km tud pribli?no ni? ne tresejo... je pa res, da v de?ju pazim pri zaviranju, da jih ne segrevam preve?, ?e bi kaka voda potem pljusknila na razgrete diske in jih zvila.

- oblazinjenje GTA se mi zdi skoraj idealno saj je kombinacija usnja in blaga na sedaln/naslonjalnem delu tako, da ne drsijo, niso peklensko vro?i poleti, pozimi pa si pomagam z ogrevanjem zicev. So pa tr?i kot pri prvi generaciji

- vzmetenje je bistveno tr?e pri novi (ne vem kako je pri FL-ju druge generacije, kjer naj bi se dodatno lotili vzmetenja) tako, da avto je manj udoben ampak zato, da je pa veliko bolj?i povratni filing pri ?portni vo?nji

- veliko ve? opreme (bluetooth, biksenon, senzorji tlaka, kontrola pripetosti potnikov, MP3 veksler, ASF (svetenje lu?i v ovinek), avtomatska zatemnitev ogledala, el. zlaganje ogledal, zlo?ljiv klju?, el. odklepanje prtlja?nika, dviganje in spu??anje stekel s pomo?jo daljinca...

- plasti?ni pragovi, ki prepre?ujejo ne?eljeno peskanje kovinskih pragov in pojava rje.

- vrata se zapirajo veliko bolj premiumsko kot pri stari

- DSC je veliko bolje nastavljen in manj mote? kot pri prej?nji

- DPF filter - ni? ve? ?rnega dima za avtomobilom, kar tudi dviguje ekolo?ko osve??enost

 

Pa ?e Minusi

 

- DPF, ?e ima? kratke vo?nje

- DPF tudi pove?uje porabo pri regeneraciji tako, da je obljubljena poraba 5,5 litra prej utopija kot realnost (je pa poraba enaka kot pri 120KM dieselci prve generacije)

- Dimenzija pnevmatik je precej nestandardna tako, da so gume drage in izbor majhen

- brez zadnjih senzorjev je avto stra?no zoprn za parkirat, ker nima? ob?utka, kje ima rit.

- ?udno obna?anje funkcije auto pri osvetlitvi saj se ti zgodi, da ob popoldanskem soncu zatemni armaturko in ne vidi? ni? - pomaga ro?ni priklop osvetlitve.

- program motorja je nastavljen tako na var?evanje, da se mu dogaja, da v?asih mrzel pocuka.

- izgleda predobro tako, da se ti zna kaka zavist podpisat na pleh - men so ga recimo po vratih polili z zavornim oljem oz. nekim topilom laka :angry2:

- ?ef mi je rekel, da mi bo zni?al pla?o, ker ima kao preve? denarja, da si lahko privo??im tak avto :hohoho: Komaj sem ga prepri?al, da ne stane ve? kot 27k? in da to ni Leksus :jezicek:

 

:bravo::D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.