Skoči na vsebino

Yokohama Parada

Ustvari kratki URL


Deeyan

Priporočeno sporočilo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja no nobena taka guma ni za divjat po mokrem.

 

ma ne za divjat, ?e je dober oprijemljiva po mokrem, bolj?e kot te ko sm jih mel zdele gor so ziher (Marangoni Zeta Linea)

 

http://www.pro-line.ro/fotografii/201.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:bravo::hohoho:

Deeyan tele so po tvojem gotovo slabe gume ker nimajo ?portnega profila kajne? ;)

Objavljena slika

?e ho?e? pa res mehko gumo pa tudi tole ni slaba ideja pa ?e za spremembo je poceni in fajn lima:

Objavljena slika

?pan ima pa baje R888 poceni, ?e ima ?e kaj na zalogi. Pa spet niso za po de?ju. ?e ho?e? izmed teh na?tetih treh dobro za po de?ju vzemi Michelin Exalto PE2 ker ti iz izku?enj povem, da po suhem limajo, po de?ju pa tudi ni nobene drame. So pa kar mehke, ?e ga tera? kako relacijo to?no vidi? kako je nacufana.

 

Ampak saj ho?e? dobro gumo in take so mehke in hitro grejo. ;) Za ene 2 leti bosta, 4 pa gotovo ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne rabim zdej neki, da se full dr?i po de?ju, ampak iz izku?enj povem, da so ble tiste Marangonijeve katastrofa u de?ju, na ovinku sm mal gas zategnu pa je ?e nesl na po?ez pa ni blo nvem kake brzine, po suhem so se pa limale ceste ko nvem kaj.

 

gledu sm ?e tut

 

Kumho ECSTA SPT KU31

Kumho KU39

Goodyear EAGLE F1

Pirelli P ZERO NERO

Toyo PROXES T1-R

in

Yokohama S01 S.Drive

 

Michelinke so pa ?e predrage, gledem cenovno max do 115? na komad, sm ?e pomislu tut na Savo Intenso (ki so se mi na Daihatsuju odli?no dr?ale po suhem in po mokrem) ampak mi jih je vulkanizer odsvetoval, je reku, da niso ve? to kar so ble.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi izbiral zase bi se odlo?al med tema dvema

 

Goodyear EAGLE F1

Pirelli P ZERO NERO

 

eagle f1 (smrekca) zelo lepo odvajajo vodo in so zelo vodljive po mokrem. So pa to ?portne gume z eno slabostjo, da jim pobira robove tako, da jih mora? nujno pumpat tam nekje na 3,0 bara, kar pa pomeni, da so malo bolj neudobne. Se pa zato odkupijo z u?itki pri ?portni vo?nji. :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi izbiral zase bi se odlo?al med tema dvema

 

Goodyear EAGLE F1

Pirelli P ZERO NERO

 

eagle f1 (smrekca) zelo lepo odvajajo vodo in so zelo vodljive po mokrem. So pa to ?portne gume z eno slabostjo, da jim pobira robove tako, da jih mora? nujno pumpat tam nekje na 3,0 bara, kar pa pomeni, da so malo bolj neudobne. Se pa zato odkupijo z u?itki pri ?portni vo?nji. :hudicek:

 

prej?nje marangonke sm mogu pumpat na 3.5 ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

prej?nje marangonke sm mogu pumpat na 3.5 ;)

 

no sej ... pol si pa ?e navajen :lol: v glavnem to sem opozoril zato, ker je bilo veliko ljudi nezadovoljnih z obrabo robov in vsi so pumpali po navodilih proizvajalca avtomobila... se pravi redko ?ez 2,2 bara kar je absolutno premalo za to gumo. Pa tud za ostale gume ni ni? narobe, ?e se pumpajo 10-20% ve? kot je navedeno na listku na vratih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no sej ... pol si pa ?e navajen :lol: v glavnem to sem opozoril zato, ker je bilo veliko ljudi nezadovoljnih z obrabo robov in vsi so pumpali po navodilih proizvajalca avtomobila... se pravi redko ?ez 2,2 bara kar je absolutno premalo za to gumo. Pa tud za ostale gume ni ni? narobe, ?e se pumpajo 10-20% ve? kot je navedeno na listku na vratih.

 

js sm pumpu tak ko je pisal na gumi, za dimenzijo 205/40R17 pa itak pri men n? ne pi?e :P

 

zdej sm najdu ?e tole gumo

 

Nokian Z XL pozna kdo to?

 

http://www.gume.si/index.php?stran=doloci_...kel&id=1077

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Michelinke so pa ?e predrage, gledem cenovno max do 115? na komad, sm ?e pomislu tut na Savo Intenso (ki so se mi na Daihatsuju odli?no dr?ale po suhem in po mokrem) ampak mi jih je vulkanizer odsvetoval, je reku, da niso ve? to kar so ble.

 

Ti si ?e v osnovi zaj*bal ker si se odlo?il sploh za tako veliko gumo in drago dimenzijo. 17 na 323c z 1,5 mlin?kom je ?isto preve? iz stali??a perfomans in lege. Pomoje bi s kakimi 15 colami avto ?el bolj pa isto bi se dr?al. Ne vem v ?em je fora, da si kupi? 17 colske feltne potem pa ugotovi?, da so drage gume in posku?a? dobiti poceni ampak dobre gume? Ampak ajde eni pravijo "all go, no show" eni pa "all show, no go". ;)

 

Toyo Proxes T1-R dobi? za 100? na gume-direkt. Tam imajo tudi Kumho KU31 ?e ceneje in niso slabe gume. Prijatelj jih ima na P106 Rallye s katerim je na Racelandu vozil bolj?i ?as kot marsikdo drug (57s). ?e ne pa tiste, ki sem ti svetoval zgoraj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js bi vzel in tudi sem, Dunlop sportmaxx TT, niso poceni so pa odli?ne, tud in?truktor na vranskem je samo debelo gledal kako to dobro prime na gladkih podlagah, pri cca 10 stopinjh.

Niso pa poceni.

 

PS: So pa sportmaxx brez tt za moje pojme ?e bolj?e in cenej?e, so pa po te?i za skoraj 1/4 te?je od teh s TT oznako.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js bi vzel in tudi sem, Dunlop sportmaxx TT, niso poceni so pa odli?ne, tud in?truktor na vranskem je samo debelo gledal kako to dobro prime na gladkih podlagah, pri cca 10 stopinjh.

Niso pa poceni.

 

PS: So pa sportmaxx brez tt za moje pojme ?e bolj?e in cenej?e, so pa po te?i za skoraj 1/4 te?je od teh s TT oznako.

 

u mater, to je skor 200? komad :blink:

 

najbr? se bom kr za tiste Pirelli Pzero Nero odlo?u ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.