uklopko Napisano 18. julij, 2010 Prijavi Napisano 18. julij, 2010 recimo da ja Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Ploki Napisano 18. julij, 2010 Prijavi Napisano 18. julij, 2010 mal sem zmeckal. pod 2 je V kolotek pod 3 pa POD odbijac? a je tezk dol dobit odbijac? Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 18. julij, 2010 Prijavi Napisano 18. julij, 2010 Skoraj bolje je na?timati v kolotek. Gre pa tako: od merilca zraka gre koleno dol do spodnje strani hladilnika in kolen v kolotek, kjer je nekaj placa in lahko da? not filter Citiraj
Ploki Napisano 18. julij, 2010 Prijavi Napisano 18. julij, 2010 to?no to sem mel v mislih.. to je pol pravi CAI ne? ko no?em da se mi sam dere brezveze Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 18. julij, 2010 Prijavi Napisano 18. julij, 2010 ?e no?e? da se dere, potem pa samo vlo?ek za v airbox in dodatno napeljati kak?ne cevi hladnega zraka. Citiraj
Ploki Napisano 18. julij, 2010 Prijavi Napisano 18. julij, 2010 kaksen vlozek? mislim da ti ne sledim vec Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 18. julij, 2010 Prijavi Napisano 18. julij, 2010 kaksen vlozek?mislim da ti ne sledim vec Vlo?ek za v orihinalno ohi?je filtra, babe majo manj?e. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Symon Napisano 18. julij, 2010 Prijavi Napisano 18. julij, 2010 kaksen vlozek?mislim da ti ne sledim vec Vlo?ni filter je un, ki ga zamenja? z originalnim in ima malenkost bolj?i pretok obenem ga ni treba menjati temve? se ga opere (nikar spiha!!) kar pomeni, da ni treba ve? menjavati. Naj bi se malo poznalo, moja 323C 1,5 je imela izmerjenih 90hp original naj bi jih imela 88 tako, da recimo, da mo?no je. ?e ne drugega je bil to kar dose?ek, da 10 let star avto nameri ve? konjev kot je nazivna vrednost. CAI kot bi ga naredil jaz na tvojem mestu je pa v koloteku. ?e se boji? svinjarije lahko ?e vedno da? konusni filter v kak?no okroglo ?katlo (magar teglc za ro?e ), da je za silo za??iten. Pri Nissanu 2.0 je kar nekaj konjev razlike (so merili prej/potem) je pa res, da se SR20DE (ta motor) zelo dobro odziva na kakr?nekoli predelave, na nekatere motorje lahko vr?e? f*ka in pol pa ne bo razlike. Tale majster je in?enir, ki je svoje ?ase delal za Nismo ter TRD je namre? o?e JDM in Nissan tuning scene v USA in ve kaj govori. Dokaz, da ve kaj govori je ?e njegov ?ivljenjepis. V glavnem tule ima? slike kako naredi: Tale za??ita pred vro?ino okoli filtra na spodnji sliki JE teglc za ro?e, v tvojem primeru ga pusti? malo ve?jega, da je res iz vseh strani razen ene zaprto in bistveno bolj na varnem in verjemi, da ?e ne bo? zapeljal v potok ti pomoje ne bo vode potegnilo. Sicer glede na to koliko avtov se s takim sistemom vozi bi bili ?e vsi zaribani. ?e ne bo? dal v kolotek je glavno, da je filter stran od vro?ine motorja naprimer za sprednjo lu?jo (tako kot tu, oziroma mogel bi biti tam kjer je akumulator). Citiraj
Ploki Napisano 18. julij, 2010 Prijavi Napisano 18. julij, 2010 tak gre originalna cev v kolotek, morm dol vzet pa pogledat ce je dost prostora za filter.. ma, raj bi spodi filter pa CAI ko je se vedno bolj mrzel zrak ceprav res nocem da se mi dere (vsaj do 4k hocem da je tiha ko miska he he) potem od 4 dalje naj se dere.. Citiraj
Symon Napisano 19. julij, 2010 Prijavi Napisano 19. julij, 2010 CAI se dere ravno toliko kolikor da? gasa. Pri zaprtem plinu ali pa malo gaasa se ne dere bolj kot ga bo? pohodil bolj se bo avto drl. To je bistvena razlika v primerjavi z avspuhom ko se ti vedno dere, najraje na AC pri kak?nih 120-130km/h, da te za?ne boleti glava. Citiraj
uklopko Napisano 19. julij, 2010 Prijavi Napisano 19. julij, 2010 kar se ti?e pri meni ,sem mislil da bo huje ampak ni...........bo? 1x probal seveda ko se vidmo Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Symon Napisano 22. julij, 2010 Prijavi Napisano 22. julij, 2010 Rabi? samo ravne ali tudi krivine? Ravne aluminijaste dobi? v AlCu v kamniku, s koleni zna biti pa problem. Lahko bi rekel A3M ampak jih ne maram pa tudi, ?e nimajo bo? mogo?e ?akal in se na?akal, da dostavijo. Lahko kupi? samo ravne aluminijaste cevi pa kupi? silikonske krivine. Da se marsikaj ustvariti v glavnem. Citiraj
Ploki Napisano 22. julij, 2010 Prijavi Napisano 22. julij, 2010 a je ze kdo fejkal za policaje pa reskiral original airbox pa fliknil samo ohisje okrog cevi? verjetno bom rabu se kako koleno, cev je kul do airboxa od airboxa naprej je pa original neka tenka plasticna pizdarija v odbijac note.r Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 22. julij, 2010 Prijavi Napisano 22. julij, 2010 Vem za enega, da ima turbo avto, ampak deluje vse original. Mora? res pogledat, da vidi? turbino Citiraj
Ploki Napisano 25. julij, 2010 Prijavi Napisano 25. julij, 2010 ok v a3m majo vse na kupu.. grem mogoc kr osebno tja ce bom mel cajt. ubisstvu, edin kar nucam je ena cev od airflow metra do resonator boxa, umaknem resonator box vun pa namesto resonator boxa (ki je pod lucjo, right?) dam gor en sportn filter? Citiraj
Ploki Napisano 26. julij, 2010 Prijavi Napisano 26. julij, 2010 nic, nabavil ror kolena in filter za 95e v A3m vse so meli tam.. kupu sm neki noname filter za 39e. tk se ne bo videl.. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.