Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 6 diesel, letnik 03 100kw, 150000 km. Avto mi je ?e nekaj ?asa cukal, v prostem teku pa uga?al. V?eraj pa se je zgodilo slede?e: avto je popolnoma izgubil mo?. Brez dodajanja plina sploh ne v?ge. Ko med v?iganjem dodajam plin avto sicer v?ge, ampak potem takoj ugasne. Po nekaj poskusih mi je uspelo dose?i cca 4000 obratov, ko pa sem spustil plin, je takoj crknil. Ima kdo kako idejo? malo sumim ?rpalko goriva, je pa problem da avta ne morem spravit niti iz gara?e, kaj ?ele do servisa. ?e vnaprej se zahvaljujem za kakr?en koli odgovor. Mimogrede, diagnostika je pokazala nekaj v zvezi s pritiskom goriva ( P0193, P0112)

Napisano

Tole bi lahko bila tudi visokotla?na pumpa, ?eprav je lahko sum tudi na IMV ventil :ne vem:

33112_1.png

Napisano

IMV ventil je za zamenjat in bo kresnila s prve, zamenjava je cca 20 min ?e si bolj smotan, pa tudi z gara?e ni treba spravljat avta.

Isto je blo pri mojem fotru.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zamenjan IMV in Rail (visokotla?ni) ventil. Ra?unalnik ne poka?e nobene napake ve?, avto pa sicer v?ge, vendar ni nobene mo?i. V prostem teku pa seveda takoj crkne. O?itno je ?e vedno nekaj s pritiskom narobe, zgleda da bo treba ?e visokotla?no ?rpalko zamenjat... Mi je pa mehanik rekel, da je o?itno prej?nji lastnik enkrat tankal bencin. Ima mogo?e ?e kdo idejo? Zakaj ra?unalnik ne poka?e napake na ?rpalki? :angry2::angry2::angry2:

Napisano

Vsak kukrtolk vreden tester poka?e tlak nafte v comonailu, ?e je prenizek je pa? visokotla?na pumpa fu?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.