Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 6 diesel, letnik 03 100kw, 150000 km. Avto mi je ?e nekaj ?asa cukal, v prostem teku pa uga?al. V?eraj pa se je zgodilo slede?e: avto je popolnoma izgubil mo?. Brez dodajanja plina sploh ne v?ge. Ko med v?iganjem dodajam plin avto sicer v?ge, ampak potem takoj ugasne. Po nekaj poskusih mi je uspelo dose?i cca 4000 obratov, ko pa sem spustil plin, je takoj crknil. Ima kdo kako idejo? malo sumim ?rpalko goriva, je pa problem da avta ne morem spravit niti iz gara?e, kaj ?ele do servisa. ?e vnaprej se zahvaljujem za kakr?en koli odgovor. Mimogrede, diagnostika je pokazala nekaj v zvezi s pritiskom goriva ( P0193, P0112)

Napisano

Tole bi lahko bila tudi visokotla?na pumpa, ?eprav je lahko sum tudi na IMV ventil :ne vem:

33112_1.png

Napisano

IMV ventil je za zamenjat in bo kresnila s prve, zamenjava je cca 20 min ?e si bolj smotan, pa tudi z gara?e ni treba spravljat avta.

Isto je blo pri mojem fotru.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zamenjan IMV in Rail (visokotla?ni) ventil. Ra?unalnik ne poka?e nobene napake ve?, avto pa sicer v?ge, vendar ni nobene mo?i. V prostem teku pa seveda takoj crkne. O?itno je ?e vedno nekaj s pritiskom narobe, zgleda da bo treba ?e visokotla?no ?rpalko zamenjat... Mi je pa mehanik rekel, da je o?itno prej?nji lastnik enkrat tankal bencin. Ima mogo?e ?e kdo idejo? Zakaj ra?unalnik ne poka?e napake na ?rpalki? :angry2::angry2::angry2:

Napisano

Vsak kukrtolk vreden tester poka?e tlak nafte v comonailu, ?e je prenizek je pa? visokotla?na pumpa fu?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Na moji 2017 so bile leta 2021 samo za v kanto, isto se dovolj profila ampak drsalnica   mislim da sem si shranil eno za rezervo
    • Sicer smo se o tem pogovarjali že pred časom, ampak je verjetno razlika tudi kateri letnik so in dimenzija same gume. Jaz mam letnik 2019 prva vgradnja na dimenziji 225/45 R19. Preko 50.000 prevoženih, pa še niti blizu ni profil proti koncu (zame je konc tam nekje proi okoli 3,5mm). Se pravi nobene ekscesne obrabe in to na navorniku. V suhem super, v mokem povprečna pa se mi še ni zgodilo, da bi ABS zapel. Drugače pa zdrsne tam, kjer zdrsnejo tudi vse ostale gume, ki sem jih imel.   Tako, da po moje je res odvisno bolj od serije oziroma kolk so šparal.
    • Tudi recimo, ko grem v Ljubljano je tam enako. 
    • Mislim, da se te slabe lastnosti Bridgestonk 005A pri vas na obali bolj odražajo, ker je pri vas bolj gladek asfalt in tudi redkeje dežuje in zato je tudi bolj spolzka cesta, ko po dlje časa pade dež. Pri nas se obnašajo kot neke povprečne gume, ki so cenovno razred nižje! Jaz jih kupil sigurno nebi...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.