Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Spo?tovani!

 

Problem je z Mazdo , da avto ne prime plina.

 

Mazda 323 sedan 1.5 16V sedan , letnik 1999 motor ZL, tipbj12l2

 

Avto v?ge normalno , obrati so nekje 1000 obr/min(mrzel) in po nekem ?asu padejo na cca 600 obr/min in ne torkira , skratka lepo te?e.Nato pritisne? na hitro na pedalo za plin in ga za?ne du?it , obrati padejo in spet po?asi narastejo(avto nima nobene mo?i-torkira).V primeru ko na pedalo za plin pritiska? po?asi potem ni takega du?enja , ampak vseeno je.

 

Na sve?kah je videti da ni pravega izgorevanja.Preizkusili smo tudi odklopiti lambdo sondo in je enak efekt.Pri odklopu Maf senzorja trenutno malo motor zaniha glede obratov in potem ko pritisne? na plin na za?etku lepo prime, nato nadalje pa ga du?i, torej nekako obratno ko je maf priklju?en.

 

Preizkusili smo tudi gibljivo cev ki gre na loputo sneti , potem se pa avto ugasne.

 

Prej je bilo du?enja manj , po ?asu ko je bila ??i??ena loputa za plin pa je to bolj intezivno.

 

Kaj bi lahko nagajalo?

 

Hvala ?e v naprej in lep pozdrav!

 

Sisko

Napisano

?ivjo Sisko,

 

sam sem imel podoben problem, vendar ne vem ?e povsem enak. Po kar nekaj mesecih ugotavljanja kaj je ?lo narobe smo zamenjali razdelilec in kable, ki gredo na sve?ke in je bila stvar re?ena. Pred tem pa smo poskusili vse ?ivo, tudi razdiranje tanka in ?rpanje vode, pa aditive itd.

Napisano

Najverjetneje ne dela sistem za spreminjanje kota predv?iga na razdelilcu. Lahko je napaka na vakum sistemu, ali na mehani?nem delu.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Preizkusili smo tudi gibljivo cev ki gre na loputo sneti , potem se pa avto ugasne.

 

Preveri, ?e je ta cev kje preluknjana ali preparela - lahko ti vle?e 'fou?' zrak in ima? prerevno me?anico...

?e ni to preveri ?e sve?ke, kable, razdelilec - v tem vrstnem redu.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ali je pomembno da je razdelilec enak mojemu ,ali ustreza od katere druge Mazde?

 

Kje natan?no je ta razdelilec(mogo?e slikca)?Ali mislite za ta razdelilec modula (v?igalno tuljavo) ,ki sta pritrjena zgoraj na blok motorja?

 

Preizkusil bom tudi z rabljenim Maf senzorjem od Mazde 1.5 16V ampak razlika je v ?tevilkah:

 

original:ZL 01 177400-2010

drug: ZL 01 197400-2010

 

LP

 

Sisko

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.