Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

js nevem kako vam rata imet tako nizko porabo...js sem najnizjo imel ko sem sel v makedonij in takrat je bilo 6.3l drugac pa nikoli pod 7.0l...trenutno mam 7.4l..morem ocitno na kaksemn tecaj varcne voznje...

 

Ja, moja poraba je natanko ista, mislim da tipi malo pretiravajo o nizki porabi... :hudicek: Pa saj ne more? vozit tak stroj s petimi litri ma dejmo no...penzioneri neki... :harhar:
Napisano

Ja, moja poraba je natanko ista, mislim da tipi malo pretiravajo o nizki porabi... :hudicek: Pa saj ne more? vozit tak stroj s petimi litri ma dejmo no...penzioneri neki... :harhar:

 

Ma ti si penzioner, k edin penzionerji ne znajo porabe zni?at :harhar:

 

Mal se hecam ampak ni dale? od resnice - po?asna penzionerska pospe?evanja so smrt za ugodno porabo. Najbolje je odlo?no pospe?it do ?eljene hitrosti potem pa enakomerno vstrajat pri tej hitrosti z ustrezno prestavo.

33112_1.png

Napisano

Razen ?e ma? DPF. Potem ti ob odlo?nem pospe?evanju saje nabuta v filter in to pomeni hitrej?o regeneracijo, kot pri blagem pospe?evanju. Zdej katera opcija (obe sta slabi) je bolj?a, ne vem :)

Napisano

men se zdi, da jaz pa roko odlocno pospesujeva in vztrajava pri enakomerni voznji, ampak se to dogaja pri ca. 160km/h naprej :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

men se zdi, da jaz pa roko odlocno pospesujeva in vztrajava pri enakomerni voznji, ampak se to dogaja pri ca. 160km/h naprej :P

 

hehe...Mythbuster Jamie Hyneman bi rekal: Well, there's your problem :D

33112_1.png

Napisano

men se zdi, da jaz pa roko odlocno pospesujeva in vztrajava pri enakomerni voznji, ampak se to dogaja pri ca. 160km/h naprej :P

 

To bo ja! :bravo: Sicer pa je.e? pol litra gor al pa dol... :harhar:

Napisano

To bo ja! :bravo: Sicer pa je.e? pol litra gor al pa dol... :harhar:

 

Meni se tudi ne da cincat pa nekaj na to porabo gledat. :P

Trenutno imam tudi jaz 7.5/100.Mislim,da je to kar normalna poraba za normalno vo?njo za tako te?ek avto.

Vsaj na testih bi tako napisali.Vse kar je manj je mnogo relacije in AC po predpisih in ?im manj mesta(?e posebej klancev kot pri nas).

 

 

Napisano

halo kolk ste zapeli za to :D pa sej noben ne govori o tem, da morate cincat - ?tos je samo v tem, da se pa? da vozit tudi z manj kot 6 litri oziroma celo manj kot 5 litri, ?e bi se ?lovek to zahotel oziroma bi se vozil po ustreznih cestah.

 

Saj pravim, DA SE, ampak je to le za mazohiste in tiste, ki jim je vo?nja muka in vse prehitro kar je nad 100kmh. :P

33112_1.png

Napisano

glede pospesevanja in enakomerne voznje ne bi zgubljal besed,ponavadi da v visjo prestavo tam okoli 3.500 rpm vcasih ce se kj dirka tudi do skoraj 5.000rpm gre (ja mazda dizel se navija do tam) stil voznje je pa tak prva prestava skoraj samo speljevanje,druga do 40km/h tretja do 80km/h cetrta do110 km/h peta do 160 km/h ssesta pa vcasih do 235km/h..sploh pa zdej ko plavci stavkajo..

www.trziskisladoled.si

Napisano

glede pospesevanja in enakomerne voznje ne bi zgubljal besed,ponavadi da v visjo prestavo tam okoli 3.500 rpm vcasih ce se kj dirka tudi do skoraj 5.000rpm gre (ja mazda dizel se navija do tam) stil voznje je pa tak prva prestava skoraj samo speljevanje,druga do 40km/h tretja do 80km/h cetrta do110 km/h peta do 160 km/h ssesta pa vcasih do 235km/h..sploh pa zdej ko plavci stavkajo..

 

Teb ?e malo ?re....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Teb ?e malo ?re....

 

Sej zato se men sploh ne zdi, da Mazda diesel velik ?re, ker jo lahko kar konkretno stiska? pa bo poraba ?e vedno v zelo normalnih mejah.

 

Po moje diesla prakti?no ne more? spraviti ?ez 8,5 razen, ?e bi cel tank naredu v mestni gu?vi samo s prvo in drugo prestavo.

33112_1.png

Napisano

Sej zato se men sploh ne zdi, da Mazda diesel velik ?re, ker jo lahko kar konkretno stiska? pa bo poraba ?e vedno v zelo normalnih mejah.

 

Po moje diesla prakti?no ne more? spraviti ?ez 8,5 razen, ?e bi cel tank naredu v mestni gu?vi samo s prvo in drugo prestavo.

 

lahko lahko,se spomnim lansko leto ko sem bil v makedonij mislim da sem imel porabo okoli 13l,ampak to je bilo zato k sem imel eno slabo nafto notri in mi je enkrat zmrznala pa sem jo hotu porabit , sem pa imel skoraj polno..tko da mi je avto mislim da ene 3 dni laufau najmanj po ene 16 ur na dan,tudi ko sem sel na kavo v kaksen lokal je avto lafau..tko da ja smo eni taki pacienti da je vse mozno...

 

sem pa med vozbjo najvec porabo imel 8.2 l na 1060 km...lansko leto poleti... iz mak do slo..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Sam sem mel kak mesec (ali ve?) porabo povpre?no 8.3. Sicer sem se za?el v slu?bo (cca. 50km/dan) vozit ve?inoma po avtocesti, hitrost tam do 160km/h, povpre?na hitrost pa je bla (po BC) cca 55km/h. Sem najprej misli, da je to "normalno", ampak mi na sre?o ni dalo miru in sem ?el do Mazda servisa. Dali smo na tester, kjer so zaznali nekaj na EGR ventilu. Na sre?o je bila po?ena samo ena cevka, ki gre na ta ventil, kar je baje rezultiralo v ve?ji porabi. Zamenjano v petek, do danes je poraba po BC (ve? ali manj iste relacije) tam nekje 7,8l. :P :ne vem:

 

Od kod vam 6l (ali manj) pa mi ni jasno :huh: Je pa res, da vsa leta opa?am da imam pozimi kak liter ali ve? ni?jo porabo, verjetno zimske gume, klima ne dela na polno, pa ?e po?asneje se (vsaj v povpre?ju) vozimo.

Napisano

Sam sem mel kak mesec (ali ve?) porabo povpre?no 8.3. Sicer sem se za?el v slu?bo (cca. 50km/dan) vozit ve?inoma po avtocesti, hitrost tam do 160km/h, povpre?na hitrost pa je bla (po BC) cca 55km/h. Sem najprej misli, da je to "normalno", ampak mi na sre?o ni dalo miru in sem ?el do Mazda servisa. Dali smo na tester, kjer so zaznali nekaj na EGR ventilu. Na sre?o je bila po?ena samo ena cevka, ki gre na ta ventil, kar je baje rezultiralo v ve?ji porabi. Zamenjano v petek, do danes je poraba po BC (ve? ali manj iste relacije) tam nekje 7,8l. :P :ne vem:

 

Od kod vam 6l (ali manj) pa mi ni jasno :huh: Je pa res, da vsa leta opa?am da imam pozimi kak liter ali ve? ni?jo porabo, verjetno zimske gume, klima ne dela na polno, pa ?e po?asneje se (vsaj v povpre?ju) vozimo.

 

Sej smo ?e ugotovili,da je normalna poraba za M6 diesel tam nekje okoli 7-7,5 l/100. ;)

Kar je manj je zelo "previdna" vo?nja ali pa Shell gorivo.

 

 

Napisano

Po moje diesla prakti?no ne more? spraviti ?ez 8,5 razen, ?e bi cel tank naredu v mestni gu?vi samo s prvo in drugo prestavo.

 

Ja, kaj ?e.... cel tank po AC v Nem?iji s povpre?jem 180 km/h.... ?ez 10... pa ?e liter olja za povrh......... :D

Probaj.... :P

Napisano

Vsak ima svojo 'normalno' porabo, glede na stil vo?nje, ki ga ima. pri meni je okol 6,6 povpre?na v slabih 60.000 km. Je pa mal avtoceste, pa mal mestne in primestne vo?nje. Po AC grem ponavadi tja do 140, ko me prime pa tut 200+ :-).

Napisano

Ja, kaj ?e.... cel tank po AC v Nem?iji s povpre?jem 180 km/h.... ?ez 10... pa ?e liter olja za povrh......... :D

Probaj.... :P

 

Norc :bravo:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
    • https://www.caszazemljo.si/zelena-energija/kako-v-rotterdamu-s-pomocjo-rastlin-osvetljujejo-park.html
    • Ja, pa cukri iz Hoferja.... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.