Skoči na vsebino

Elektri?na turbina

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 69
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Ok men je jasno da imsjo motorji z notranjim izgorevanjem razmeroma slab izkoristek, samo ne kapiram pa da tist "vi?ek-neporabljen del" da tolk od sebe, ker to je dejansko toplota in tlak ki ga usttvarjajo izpu?ni plini..

 

Turbaki brez turbine so piece of shit, zarad nizke kompresije, se pravi da ima ?e slab?i izkoristek, samo ne kapiram zakaj pol ko ima turbino in optimalne pogoje, trga da nobenmu ni n? jasno, pa ?eprav v osnovi motorju "od?re" ?e 40 kW ?

 

Recimo moja prej?nja 2.3 je imela 122 kW, ?e bi zni?al kompresijo za2-3 bare, potem bi bil na cca 100 kW(na okroglo), potem mi ?e turbina vzame 40 kW, sem na 60 kW.

 

Sedaj ko pa imam turbaka, z istim 2,3 motorjem, ima pa 191 kW, se pravi da zarad turbine dobim 131 kW.

 

Nasledn avto bo mel sam turbino. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zgleda da nobeden od vas ne razume ravno motoroznanstva :vskalo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Po vseh teh letih ?raufanja. sramezljiv:blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Men NI N? jasn, pol bi moj turbak mogu met manj kot prej?ni z istim motorjem sam da ni bil turbak. :whatever:

 

Uf, sem pri?akoval druga?ne komentarje :o

 

Otto motor ima izkoristek okrog 25%, kar pomenim, da gre 3/4 energije v izgube, ki pa so TOPLOTA in kineti?na energija plinov. Nekaj je gre ven skozi kiler, nekaj skozi izpuh in to v izpuhu izkoristi turbina. Ko se zavrti in po?ene kompresor, se dvigne tlak na vstopu v cilindre in motor deluje, kot bi imel ve? kubikov in posledi?no ima ve?jo mo?. Ker je v zg. prostoru ve? zraka in goriva, ga tudi skozi izpuh pihne ve?.

Torej ?e na NA motor z 2.000 cc in 100 KM dodamo turbino, ki bo filala 1 bar, bo mo? takega motorja od oka 200 KM.

Pri NA-ju z 100km bo izgub skupno za 220 KW, pri enakem motorju z turbino in 200 KM pa 440 KW.

Turbina porabi ogromno energije, ampak v izpuhu je tega dovolj. Turbina dvigne srednji efektivni tlak v cilindru in zato je izkoristek pri boostu bolj?i, kot pri NA, je pa zaradi potrebnega ni?jega CR in bolj zalitega motorja, da se ne pregreva, poraba turba?a na koncu specifi?no vi?ja.

 

 

Primer zgoraj je ?isto od oka a v grobem dr?i.

 

 

lp

Robi

Napisano

da se ?e sammalo ume?am v debato. sicer meni je poznano da turbo raztura ampak vse te napisane podatke in informacije si malo te?ko predstavljam. Ker sem pa? bol prakti?ne narave bi morda bolje razumel ?e so kaki podatki na prakti?nem primeru pokazani.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Prid pogledat nasledn tedn ko bo moped zunaj. :blush:

 

Specifi?no vi?ja poraba, kolk v % ?e mi lahko pribli?no pove? ?

 

Je pa res da imam js pri turbaku, bolj vro?a auspuha kot pri prej?nji M6, posledi?no tud dno prtlja?nika. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Prid pogledat nasledn tedn ko bo moped zunaj. :blush:

 

:bravo:

 

Imam ob?utek, da imamo z nekim na?itanim ?lovekom opravka, ki pa najbr? v praksi ?e ni videl kaj ?ele po?raufal kak?nega turbaka. Ro-bi a se motim? ;) Eno je teorija (zdaj napi?i ?e kaj vse se dogaja na stopnji molekul v motorju!) drugo pa praksa. Jaz se ?e vedno ?udim od kdaj turbina rabi 40kW, da sploh laufa. ?zmeden?

 

Se pa seveda bolj greje turbo bencinar ampak, ?e pa dobro zmapiran je pa minimalno vi?ja. S turbino se izkoristek pove?a, tudi motor se zaradi pove?anega navora manj matra kar lahko prinese kve?jemu manj?o porabo ob isti vo?nji. Drugo so pa aftermarket mapiranja kjer se zmapira ?e zaradi varnosti tako, da ga bolj zaliva, da ne klenka ali zaradi presuhe me?anice celo stopi kak bat.

Napisano

Naslednji? ko bom kupoval 100KM avto bom pazil da kupim 400KM da bom pri 25% imel vsaj 100KM :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Men NI N? jasn, pol bi moj turbak mogu met manj kot prej?ni z istim motorjem sam da ni bil turbak. :whatever:

 

Yavar narobe razume?, sem te pozabil replicirati. :P

Pri klasi?ni turbini se za pogon kompresorja porabi 40 ali ve? KW, ki jih dobi iz izpuha.

Yavar tebi turbina poje 40kW kar pomeni, da v resnici ima motor pri tebi 240kW samo jih 40kW po?re turbina. No v bistvu ker je izkoristek teh motorjev tako slab (v bistvu so nasploh motorji en fail ker imajo tako majhen izkoristek naprimer 25%) v resnici tvoj motor iz sebe da ven za 800kW energije ampak od tega 3/4 v toploto 1/4 (200kW) pa na kolesa. :harhar:

 

Teoretiki. :hohoho:

Napisano
Napisano

Turbina ali pa kompresor rabi kaksnih 20 do 30KM pri 200KM avtu. Najlazje se to vidi pri kompresorju.

Toliko moci se mora prenesti preko jermena z gredi motojra na kompresor.

Pri turbini je izkoristek boljsi, saj se izkoristi energija vrocih izpusnih plinov, ki gre drugace v nic.

Napisano

 

Imam ob?utek, da imamo z nekim na?itanim ?lovekom opravka, ki pa najbr? v praksi ?e ni videl kaj ?ele po?raufal kak?nega turbaka. Ro-bi a se motim? ;) Eno je teorija (zdaj napi?i ?e kaj vse se dogaja na stopnji molekul v motorju!) drugo pa praksa. Jaz se ?e vedno ?udim od kdaj turbina rabi 40kW, da sploh laufa. ?zmeden?

 

Se pa seveda bolj greje turbo bencinar ampak, ?e pa dobro zmapiran je pa minimalno vi?ja. S turbino se izkoristek pove?a, tudi motor se zaradi pove?anega navora manj matra kar lahko prinese kve?jemu manj?o porabo ob isti vo?nji. Drugo so pa aftermarket mapiranja kjer se zmapira ?e zaradi varnosti tako, da ga bolj zaliva, da ne klenka ali zaradi presuhe me?anice celo stopi kak bat.

 

Turbaka ?e nisem ?ravfal.

Ampak ne razumem, zakaj bi mi ?ravfanje dalo bilokak podatek o mo?eh, ki se porabijo v turbini ali o izkoristku motorja??

 

Za primerjavo- kompresor v delavnici ima 5,5 KW in 300l/min pri enem baru.

Naprej je matematika enostavna. 6000 / 300 = 20

(6000 l/min. porabi motor z 2.000 cc pri 6000 rpm in 1 bar nadtlaka)

Torej rabi kompresor z enakim izkoristkom, kot je batni v delavnici, 20 x ve? mo?i, da bi polnil 2.000 cc motor z enim barom in 5,5 KW x 20 = 110 KW!!!

 

Glede hudega izkoristka v turba?ih morate upo?tevati, da se vozijo pri lambdi 10 ali 11, kar je dale? pod optimumom. Vzrok je v majhnem motorju z veliko mo?jo, ki ne more odvajat dovolj toplote in je potrebno dodajat prese?ek bencina, da vse skupaj ohlaja.

?e ima navor in vle?e z lahkoto ?e ne pomeni, da ima dober izkoristek! Nima nobene veze s tem.

 

In nisem kak na?itan teoretik, samo srednjo ?olo sem naredil brez prepisovanja ;)

In nikakor nisem hotel komu solit pameti, ampak samo razlo?it, zakaj elektri?ni "turbo" nikakor ne deluje.

?e sem dregnil kakega "mojstra" ali "eminenco" foruma, se mu iskreno opravi?ujem!

Na forum sem se prijavil, ker mislim nabavit CX7 in jo malo natunat, ampak sem o?itno malo sfalil, ker elektri?ni turbo in vsi komentarji spodaj so res ?udni (v milem pomenu besede)

 

 

lp

R

 

(v bistvu so nasploh motorji en fail ker imajo tako majhen izkoristek naprimer 25%) v resnici tvoj motor iz sebe da ven za 800kW energije ampak od tega 3/4 v toploto 1/4 (200kW) pa na kolesa. :harhar:

 

Teoretiki. :hohoho:

 

Praktik!

Razsvetli ostale- zna? dobit nobelovo nagrado za motor z 50% izkoristkom :jupiii:

Napisano

Glej ve?ina tu se samo smeji ideji o elektri?ni turbini in ne rabi? ne vem teorij pisati ker je vsakemu jasno, da tisto ?e fen za lase ni. ;) To ti ho?em povedati.

Napisano

Mi imamo kompresor 5,5 kW in da 660L/min, a tvoja teorija ?e dr?i ?

 

Sem malo bolj ?voh matematik. sramezljiv

 

 

4X4 pogona se izogibaj, ker jima neko svojo logiko sramezljiv .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e nekaj. Ti ena?i? kompresor za v delavnico s turbino?? In ho?e? re?i, da turbina isto porabi 110kW?? Ampak turbina JE druga?na! V bistvu je kompresor malo podoben motorju v avtomobilu, turbina je pa ?isto drug princip. Hmm nekako tako kot wankel proti klasi?nemu motorju. Ni premo?rtnega gibanja ampak samo vrtenje.

Objavljena slika

Kompresor za v delavnico:

Objavljena slika

Zdaj pa malo logi?no razmisli o razlikah in kaj je la?e zavrteti... :zvizga:

 

Kompresor v avtomobilu direktno ?rpa mo? iz motorja ker ga poganja jermenica, turbino pa poganjajo izpu?ni plini in prakti?no ne krade mo? motorju oziroma ravno toliko kot kak bedn katalizator.

Napisano

Mi imamo vija?ni kompresor. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mi imamo kompresor 5,5 kW in da 660L/min, a tvoja teorija ?e dr?i ?

 

Sem malo bolj ?voh matematik. sramezljiv

4X4 pogona se izogibaj, ker jima neko svojo logiko sramezljiv .

 

5,5 KW kompresor ima prostega pretoka 660l/min. Pri enem baru je to 330 l/min. To pomeni, da moja matematika dr?i ;)

 

Symon- jenjaj, prosim, ker kvasi? take neumnosti, da je joj!

Lej, jaz te fizike ne bom nau?il. Prav je, da se opira? na prakso in , recimo, logi?ni pogled iz tvoje perspektive.

Ampak tudi fizika je ?isto logi?na, le da jo tako vidi?, mora? razumeti par stvari in zakonov.

 

Samo na kratko- batni kompresor se vrti z kakih 500 ali 1000 o/min. , turbina pa 150.000 ali ?e ve?, ?e je majhna. Pri kompresorju tesnijo obro?ki in lamelni ventili, pri turbini tesni v bistvu zrak sam oz. tlak dosega s pomo?jo centrifuge zraka. In ko zrak ?iba ?ez lopatice pri 150.000 rpm, se tam dogajajo ?udne re?i- od sunkovitih pospe?kov na dolo?enih mestih, pa do induciranega upora, ker je zra?nost ?e vedno znatna, glede na pogoje. Pri batnem se vse dogaja relativno po?asi in na izkoristek oz. izgube vplivajo druga?ne stvari. Turbina mora premagovati "stri?enje" olja, ker le?aji te?ejo na oljnem filmu (tudi ?e je ball bearing se dogaja podobno, le v manj?i meri),.....

 

Probaj za foro naredit reduktor in z roko turbino zavrti na 100.000 rpm, pa potem pi?i, kako lahko je ?lo ;)

 

lp

R

Napisano

5,5 KW kompresor ima prostega pretoka 660l/min. Pri enem baru je to 330 l/min. To pomeni, da moja matematika dr?i ;)

 

Symon- jenjaj, prosim, ker kvasi? take neumnosti, da je joj!

Lej, jaz te fizike ne bom nau?il. Prav je, da se opira? na prakso in , recimo, logi?ni pogled iz tvoje perspektive.

Ampak tudi fizika je ?isto logi?na, le da jo tako vidi?, mora? razumeti par stvari in zakonov.

 

Samo na kratko- batni kompresor se vrti z kakih 500 ali 1000 o/min. , turbina pa 150.000 ali ?e ve?, ?e je majhna. Pri kompresorju tesnijo obro?ki in lamelni ventili, pri turbini tesni v bistvu zrak sam oz. tlak dosega s pomo?jo centrifuge zraka. In ko zrak ?iba ?ez lopatice pri 150.000 rpm, se tam dogajajo ?udne re?i- od sunkovitih pospe?kov na dolo?enih mestih, pa do induciranega upora, ker je zra?nost ?e vedno znatna, glede na pogoje. Pri batnem se vse dogaja relativno po?asi in na izkoristek oz. izgube vplivajo druga?ne stvari. Turbina mora premagovati "stri?enje" olja, ker le?aji te?ejo na oljnem filmu (tudi ?e je ball bearing se dogaja podobno, le v manj?i meri),.....

 

Probaj za foro naredit reduktor in z roko turbino zavrti na 100.000 rpm, pa potem pi?i, kako lahko je ?lo ;)

 

lp

R

 

NE VEM CE MI O AVTOMOBILIZMU TOLE.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

NE VEM CE MI O AVTOMOBILIZMU TOLE.......

 

Ja.

 

Tukaj je graf porabe moci za klasicen Eaton M62, kot ga recimo najdemo v raznih Kompressor Mercedesih

M62 je sposoben pridelati med 200 in 300KM.

 

Vem in se strinjam, da kompresor srka konje direkt iz motorja. Ampak turbina, da direktno po?re 110kW motorju, da lahko fila 1 bar? ?zmeden?

 

Kak?en reduktor za vrteti turbino na 100.000 obratov? :huh: A ti pozna? razliko med turbino in kompresorjem? Turbino ?enejo izpu?ni plini. Vsaj ko sem nazadnje ?raufal turbino nisem videl nobenih reduktorjev vezanih na turbino. :ne vem: In z namenom je turbinski del manj?i kot je kompresorski....

 

Sicer pa vidim, da imamo ?isto druga?ne poglede in ne vem, ?e se spla?a ?e kaj diskusirati. Ti se kar obremenjuj s tem, da turbina srka ogromne koli?ine energije motorju mi bomo pa naprej ?iveli v nevednosti pa ?raufali pa ?eprav ne vemo kaj se dogaja notri. Jebiga, smo si razli?ni in nekaterim nam ni usojeno biti tako pametnih. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Prodam dobro ohranjena platišča Tomason TN7 19", ET40, 8.5J, razmak med vijaki 5x114,3.    Prodajam, ker so preširoka na Mazdi 3 ☹️    
    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
    • Odvisno kje je poškodba. Če je v vidnem polju direkt pred tabo pol menjat če pa je kje bolj nemoteče pa bo tu popravilo OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.