Skoči na vsebino

Elektri?na turbina

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 69
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Sploh nisi pre?ital, kaj sem napisal.....

 

PS: sem prebral en kup ene teorije, saj zato sem napisal, da sem zaklju?il debato in bom ostal neveden. Blagor pa razsvetljenim, ki vse to razumejo. :vesel:

 

PS: kompresor se vrti bistveno z manj obrati kot turbina ravno zaradi tega kar si sam napisal: prenosi. Turbina nima nobenih prenosov ker jo poganjajo izpu?ni plini. ?e vedno nisem prepri?an, ?e razume? to razliko med turbino in kompresorjem (v avtu ne unemu v delavnici!), da sploh omenja? turbino in reduktorje v enem stavku ampak me niti ne zanima. Lahko no? in lepe sanje. ;)

 

PS2: Isto ne razumem kako lahko primerja? kompresor v delavnici in v motorju saj je citiram enega priznanega tunerja: "...Med batnim pa vija?nim kompresorjem so svetlobna leta razlike v izkoristku :D zato tak kompresor se prav sam rotorji stanejo 3000?"

Napisano

ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zdej pa razumem zadevo.

Se pravi grem v gara?o vzamem na? 1.5kw kompresor ga zmontiram v prtla?nik moje m3 in evo ti ga na,imam takoj preko 200HP,in ker je to premalo zame grem v kopalnico vzamem su?ilnik za lase ga zmontiram in opet evo ti ga na turbokompresor ....preko 250HP :hudicek::hudicek::vskalo:

 

Mislim da bi moral mal g.Hemingveja pra?at-a ne?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Najnovej?i vija?ni kompresorji grejo nad 2 bara z ve?jim izkoristkom od turbine. Sam imam sedaj na testu doma novega LYSHOLMA AX2300 nekoliko bolj?i kompresorji so sedaj ?e KENNE BELL in AUTOROTOR.

Te kompresorji so najnovej?e generacije in z njimi se vozi ?e marsikje po svetu na najvi?jem rangu tekmovanja.

Sam sem preizkusil ?e EATON M62, M90 in posredno tudi njihov novej?i TVS.

Je res da kompresorji potrebujejo mo? da komresirajo zrak ampak 100KW porabi dragsterjev motor ki su?e svoj gromozanski kompresor na 20 000 obratov za 20 psi tlaka.

Eatonov M90 kompresor pa porabi za nadtlak 1 bar pri okoli 10 000 RPM nekje 25 do 30 konjev.

Prav tako je potrebno razumeti da tudi turbine niso rako nedol?ne in so ubistvu restriktor izpu?nemu sistemu zaradi katerega se tudi pojavi izguba na mo?i nad 10 konjev proti izpu?nemu kolektorju brez turbine!

 

Tale gre pa zdej na mojo ma?ino ;)

Objavljena slika

 

Je tako da je sedaj konkurecna dobra med centrifugalnimi kompresorji, vija?nimi in turbinami odvisno kaj si dirka? oziroma ?lovek ?eli. Sam prisegam na povpre?no mo? za kar so kompresorji idealni. Nad 2 bara je pa verjetno bolje uporabiti turbino.

www.tunkka.com

Napisano

PS: sem prebral en kup ene teorije, saj zato sem napisal, da sem zaklju?il debato in bom ostal neveden. Blagor pa razsvetljenim, ki vse to razumejo. :vesel:

 

Pa? ni vse za vsakega!

Lepo , da prizna? ;)

 

Ostali- batni kompresor sem omenil zato, ker ga VSI POZNATE in je vsem doma?. Dobro poznam vija?ne kompresoje, batne in nekaj vem tudi o turbinah (slu?ajno se slu?beno ukvarjam s takimi in podobnimi re?mi).

 

Lepo, da se razumete in sodelujete, si malo pomagate ego pumpat eden drugemu...

Nisem imel mo?nosti spoznat vseh, ampak mi je ta debata vzela voljo. Tukaj se nau?iti nimam kaj (moj namen je bil, da ?imbolj spoznam mazdo in njen motor, hibe,....), ker je forum bolj dru?bene narave.

Lepo se imejte ?e naprej :ljubezen:

 

Over and out

Napisano

In odpujsali smo na :vino:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

uglaavnem moj prvi car je imel 120 hp pri 1400 kubih. ku je turbina odprla je trgalo gate, pa magar od sovoznice. preizku?eno :vesel:

 

drga? sem pa vozil cliota 1.4 kateri je bil nabru?en in lahko povem da je bil 1:1 v pospe?kih proti meganu 2.0 150hp

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Napisano

Najnovej?i vija?ni kompresorji grejo nad 2 bara z ve?jim izkoristkom od turbine. Sam imam sedaj na testu doma novega LYSHOLMA AX2300 nekoliko bolj?i kompresorji so sedaj ?e KENNE BELL in AUTOROTOR.

Te kompresorji so najnovej?e generacije in z njimi se vozi ?e marsikje po svetu na najvi?jem rangu tekmovanja.

Sam sem preizkusil ?e EATON M62, M90 in posredno tudi njihov novej?i TVS.

Je res da kompresorji potrebujejo mo? da komresirajo zrak ampak 100KW porabi dragsterjev motor ki su?e svoj gromozanski kompresor na 20 000 obratov za 20 psi tlaka.

Eatonov M90 kompresor pa porabi za nadtlak 1 bar pri okoli 10 000 RPM nekje 25 do 30 konjev.

Prav tako je potrebno razumeti da tudi turbine niso rako nedol?ne in so ubistvu restriktor izpu?nemu sistemu zaradi katerega se tudi pojavi izguba na mo?i nad 10 konjev proti izpu?nemu kolektorju brez turbine!

 

Tale gre pa zdej na mojo ma?ino ;)

Objavljena slika

 

Je tako da je sedaj konkurecna dobra med centrifugalnimi kompresorji, vija?nimi in turbinami odvisno kaj si dirka? oziroma ?lovek ?eli. Sam prisegam na povpre?no mo? za kar so kompresorji idealni. Nad 2 bara je pa verjetno bolje uporabiti turbino.

 

in kolk ko?ta ta zadeva? kam jo pa montira? oz kaj jo poganja? :blush:

homologacija?

pa? firbec me nmal matra :harhar:

Napisano

in kolk ko?ta ta zadeva? kam jo pa montira? oz kaj jo poganja? :blush:

homologacija?

 

Montira oziroma poganja jo jermenica, ki je vezana nekam na motor. Kompresor je ta ?rna zadeva levo. Potem je pa ?isto odvisno od prostora, kam to?no se montira.

Objavljena slika

 

Homologacija? No-go. :P Cena? Bo Tunkka povedal, ?e bo kaj gor.

Napisano

zakaj je turbo bolj?i?

 

Ena tabelca ki na kratko ponazarja razlike med polnilniki:

Objavljena slika

 

Sam pravim da je turbo bol?i ko gre? nad 2 bara. Pa ?e to je potem vpra?anje kak?na bo turbo luknja.

 

Prednost turbin je res to da so cenej?e in da jih pri nas montira ?e marsikdo.

Sam sem zmagal tekmovanje KOE v stock street klasi z kompresorjem proti konkurenci kateri so vsi meli turbo.

 

Pri kompresor predelavah ni treba spreminjati izpu?nega sistema kar je tudi prednost.

www.tunkka.com

Napisano

zakaj je turbo bolj?i?

 

Ena tabelca ki na kratko ponazarja razlike med polnilniki:

Objavljena slika

 

Sam pravim da je turbo bol?i ko gre? nad 2 bara. Pa ?e to je potem vpra?anje kak?na bo turbo luknja.

 

Prednost turbin je res to da so cenej?e in da jih pri nas montira ?e marsikdo.

Sam sem zmagal tekmovanje KOE v stock street klasi z kompresorjem proti konkurenci kateri so vsi meli turbo.

 

Pri kompresor predelavah ni treba spreminjati izpu?nega sistema kar je tudi prednost.

 

Kak?na je pa razlika v porabi goriva?

Napisano

Ja to pa ne razumem to?no vpra?anja. Ker mapira se glede na tlak v motorju in pa temperaturo zraka. Torej ?e ima? turbino na 1 bar in kompresor na 1 bar pa enako temperaturo zraka je mapa na tem mestu enaka. Torej je poraba enaka.

 

V praksi pa je tako da kompresor dela ?e na nizkih obratih motorja z maksimalnim tlakom kar turbina ne dela. Mapira se pa tako da se vbrizg ve?a z obrati in pa z tlakom oziroma gasom in glede na to dolo?a? ?as oziroma duty cicle odprtje injektorjev.

 

Torej lahko z kompresorjem vozi? v vi?ji prestavi na ni?jih obratih kot pri turbini ker ima? tam ?e veliko ve?ji navor proti turbo in tako lahko vozi? z veliko ni?jimi obrati recimo v klanec in s tem pri?para? na gorivu...

www.tunkka.com

Napisano

Ja to pa ne razumem to?no vpra?anja. Ker mapira se glede na tlak v motorju in pa temperaturo zraka. Torej ?e ima? turbino na 1 bar in kompresor na 1 bar pa enako temperaturo zraka je mapa na tem mestu enaka. Torej je poraba enaka.

 

V praksi pa je tako da kompresor dela ?e na nizkih obratih motorja z maksimalnim tlakom kar turbina ne dela. Mapira se pa tako da se vbrizg ve?a z obrati in pa z tlakom oziroma gasom in glede na to dolo?a? ?as oziroma duty cicle odprtje injektorjev.

 

Torej lahko z kompresorjem vozi? v vi?ji prestavi na ni?jih obratih kot pri turbini ker ima? tam ?e veliko ve?ji navor proti turbo in tako lahko vozi? z veliko ni?jimi obrati recimo v klanec in s tem pri?para? na gorivu...

 

Zanimivo, nekateri pravijo glih kontra :whatever: TNX za odgovor, bomo v prihodnosti vidl, ?e bo kej tajga, ampak bo najbr? 170KM kr dovolj :)

Napisano

Zanimivo, nekateri pravijo glih kontra :whatever: TNX za odgovor, bomo v prihodnosti vidl, ?e bo kej tajga, ampak bo najbr? 170KM kr dovolj :)

 

mislim da si premal reku :harhar:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Danlopke na Proceedu sprobane, baje se držino ceste v snegu vrhunsko.... 👌👏😉
    • Prodam dobro ohranjena platišča Tomason TN7 19", ET40, 8.5J, razmak med vijaki 5x114,3.    Prodajam, ker so preširoka na Mazdi 3 ☹️    
    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.