ro-bi Napisano 5. november, 2010 Prijavi Napisano 5. november, 2010 Kak?en reduktor za vrteti turbino na 100.000 obratov? Sploh nisi pre?ital, kaj sem napisal..... Citiraj
Symon Napisano 5. november, 2010 Prijavi Napisano 5. november, 2010 Sploh nisi pre?ital, kaj sem napisal..... PS: sem prebral en kup ene teorije, saj zato sem napisal, da sem zaklju?il debato in bom ostal neveden. Blagor pa razsvetljenim, ki vse to razumejo. PS: kompresor se vrti bistveno z manj obrati kot turbina ravno zaradi tega kar si sam napisal: prenosi. Turbina nima nobenih prenosov ker jo poganjajo izpu?ni plini. ?e vedno nisem prepri?an, ?e razume? to razliko med turbino in kompresorjem (v avtu ne unemu v delavnici!), da sploh omenja? turbino in reduktorje v enem stavku ampak me niti ne zanima. Lahko no? in lepe sanje. PS2: Isto ne razumem kako lahko primerja? kompresor v delavnici in v motorju saj je citiram enega priznanega tunerja: "...Med batnim pa vija?nim kompresorjem so svetlobna leta razlike v izkoristku zato tak kompresor se prav sam rotorji stanejo 3000?" Citiraj
uklopko Napisano 6. november, 2010 Prijavi Napisano 6. november, 2010 ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zdej pa razumem zadevo. Se pravi grem v gara?o vzamem na? 1.5kw kompresor ga zmontiram v prtla?nik moje m3 in evo ti ga na,imam takoj preko 200HP,in ker je to premalo zame grem v kopalnico vzamem su?ilnik za lase ga zmontiram in opet evo ti ga na turbokompresor ....preko 250HP Mislim da bi moral mal g.Hemingveja pra?at-a ne? Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
TUNKKA Napisano 6. november, 2010 Prijavi Napisano 6. november, 2010 Najnovej?i vija?ni kompresorji grejo nad 2 bara z ve?jim izkoristkom od turbine. Sam imam sedaj na testu doma novega LYSHOLMA AX2300 nekoliko bolj?i kompresorji so sedaj ?e KENNE BELL in AUTOROTOR. Te kompresorji so najnovej?e generacije in z njimi se vozi ?e marsikje po svetu na najvi?jem rangu tekmovanja. Sam sem preizkusil ?e EATON M62, M90 in posredno tudi njihov novej?i TVS. Je res da kompresorji potrebujejo mo? da komresirajo zrak ampak 100KW porabi dragsterjev motor ki su?e svoj gromozanski kompresor na 20 000 obratov za 20 psi tlaka.Eatonov M90 kompresor pa porabi za nadtlak 1 bar pri okoli 10 000 RPM nekje 25 do 30 konjev.Prav tako je potrebno razumeti da tudi turbine niso rako nedol?ne in so ubistvu restriktor izpu?nemu sistemu zaradi katerega se tudi pojavi izguba na mo?i nad 10 konjev proti izpu?nemu kolektorju brez turbine! Tale gre pa zdej na mojo ma?ino Je tako da je sedaj konkurecna dobra med centrifugalnimi kompresorji, vija?nimi in turbinami odvisno kaj si dirka? oziroma ?lovek ?eli. Sam prisegam na povpre?no mo? za kar so kompresorji idealni. Nad 2 bara je pa verjetno bolje uporabiti turbino. Citiraj www.tunkka.com
Symon Napisano 6. november, 2010 Prijavi Napisano 6. november, 2010 Mislim da bi moral mal g.Hemingveja pra?at-a ne? He has spoken! Citiraj
ro-bi Napisano 6. november, 2010 Prijavi Napisano 6. november, 2010 PS: sem prebral en kup ene teorije, saj zato sem napisal, da sem zaklju?il debato in bom ostal neveden. Blagor pa razsvetljenim, ki vse to razumejo. Pa? ni vse za vsakega!Lepo , da prizna? Ostali- batni kompresor sem omenil zato, ker ga VSI POZNATE in je vsem doma?. Dobro poznam vija?ne kompresoje, batne in nekaj vem tudi o turbinah (slu?ajno se slu?beno ukvarjam s takimi in podobnimi re?mi). Lepo, da se razumete in sodelujete, si malo pomagate ego pumpat eden drugemu...Nisem imel mo?nosti spoznat vseh, ampak mi je ta debata vzela voljo. Tukaj se nau?iti nimam kaj (moj namen je bil, da ?imbolj spoznam mazdo in njen motor, hibe,....), ker je forum bolj dru?bene narave.Lepo se imejte ?e naprej Over and out Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 6. november, 2010 Prijavi Napisano 6. november, 2010 In odpujsali smo na Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
lesko Napisano 6. november, 2010 Prijavi Napisano 6. november, 2010 uglaavnem moj prvi car je imel 120 hp pri 1400 kubih. ku je turbina odprla je trgalo gate, pa magar od sovoznice. preizku?eno drga? sem pa vozil cliota 1.4 kateri je bil nabru?en in lahko povem da je bil 1:1 v pospe?kih proti meganu 2.0 150hp Citiraj bit podgurc je luksuz! ni ga vitamina ?ez liter vina!
rendy Napisano 7. november, 2010 Prijavi Napisano 7. november, 2010 Najnovej?i vija?ni kompresorji grejo nad 2 bara z ve?jim izkoristkom od turbine. Sam imam sedaj na testu doma novega LYSHOLMA AX2300 nekoliko bolj?i kompresorji so sedaj ?e KENNE BELL in AUTOROTOR. Te kompresorji so najnovej?e generacije in z njimi se vozi ?e marsikje po svetu na najvi?jem rangu tekmovanja. Sam sem preizkusil ?e EATON M62, M90 in posredno tudi njihov novej?i TVS. Je res da kompresorji potrebujejo mo? da komresirajo zrak ampak 100KW porabi dragsterjev motor ki su?e svoj gromozanski kompresor na 20 000 obratov za 20 psi tlaka.Eatonov M90 kompresor pa porabi za nadtlak 1 bar pri okoli 10 000 RPM nekje 25 do 30 konjev.Prav tako je potrebno razumeti da tudi turbine niso rako nedol?ne in so ubistvu restriktor izpu?nemu sistemu zaradi katerega se tudi pojavi izguba na mo?i nad 10 konjev proti izpu?nemu kolektorju brez turbine! Tale gre pa zdej na mojo ma?ino Je tako da je sedaj konkurecna dobra med centrifugalnimi kompresorji, vija?nimi in turbinami odvisno kaj si dirka? oziroma ?lovek ?eli. Sam prisegam na povpre?no mo? za kar so kompresorji idealni. Nad 2 bara je pa verjetno bolje uporabiti turbino. in kolk ko?ta ta zadeva? kam jo pa montira? oz kaj jo poganja? homologacija?pa? firbec me nmal matra Citiraj
Symon Napisano 7. november, 2010 Prijavi Napisano 7. november, 2010 in kolk ko?ta ta zadeva? kam jo pa montira? oz kaj jo poganja? homologacija? Montira oziroma poganja jo jermenica, ki je vezana nekam na motor. Kompresor je ta ?rna zadeva levo. Potem je pa ?isto odvisno od prostora, kam to?no se montira. Homologacija? No-go. Cena? Bo Tunkka povedal, ?e bo kaj gor. Citiraj
TUNKKA Napisano 7. november, 2010 Prijavi Napisano 7. november, 2010 http://www.kennebell.net/KBWebsite/Priceli...s/Pricelist.pdf http://www.kennebell.net/KBWebsite/Home_pg...ts/Homepage.htm http://www.lysholm.us/ http://www.whipplesuperchargers.com/product.asp?ProdID=1162 Citiraj www.tunkka.com
Deeyan Napisano 7. november, 2010 Avtor Prijavi Napisano 7. november, 2010 pomoje je bolj?e turbo (ampak ne elektri?ni )? :ne vem: Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
TUNKKA Napisano 7. november, 2010 Prijavi Napisano 7. november, 2010 zakaj je turbo bolj?i? Ena tabelca ki na kratko ponazarja razlike med polnilniki: Sam pravim da je turbo bol?i ko gre? nad 2 bara. Pa ?e to je potem vpra?anje kak?na bo turbo luknja. Prednost turbin je res to da so cenej?e in da jih pri nas montira ?e marsikdo. Sam sem zmagal tekmovanje KOE v stock street klasi z kompresorjem proti konkurenci kateri so vsi meli turbo. Pri kompresor predelavah ni treba spreminjati izpu?nega sistema kar je tudi prednost. Citiraj www.tunkka.com
Deeyan Napisano 7. november, 2010 Avtor Prijavi Napisano 7. november, 2010 zakaj je turbo bolj?i? Ena tabelca ki na kratko ponazarja razlike med polnilniki: Sam pravim da je turbo bol?i ko gre? nad 2 bara. Pa ?e to je potem vpra?anje kak?na bo turbo luknja. Prednost turbin je res to da so cenej?e in da jih pri nas montira ?e marsikdo. Sam sem zmagal tekmovanje KOE v stock street klasi z kompresorjem proti konkurenci kateri so vsi meli turbo. Pri kompresor predelavah ni treba spreminjati izpu?nega sistema kar je tudi prednost. Kak?na je pa razlika v porabi goriva? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
TUNKKA Napisano 7. november, 2010 Prijavi Napisano 7. november, 2010 Glede na? med turbo pa kompresorjem? Citiraj www.tunkka.com
Deeyan Napisano 7. november, 2010 Avtor Prijavi Napisano 7. november, 2010 med turbo pa kompresorjem? med tem ja Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
TUNKKA Napisano 8. november, 2010 Prijavi Napisano 8. november, 2010 Ja to pa ne razumem to?no vpra?anja. Ker mapira se glede na tlak v motorju in pa temperaturo zraka. Torej ?e ima? turbino na 1 bar in kompresor na 1 bar pa enako temperaturo zraka je mapa na tem mestu enaka. Torej je poraba enaka. V praksi pa je tako da kompresor dela ?e na nizkih obratih motorja z maksimalnim tlakom kar turbina ne dela. Mapira se pa tako da se vbrizg ve?a z obrati in pa z tlakom oziroma gasom in glede na to dolo?a? ?as oziroma duty cicle odprtje injektorjev. Torej lahko z kompresorjem vozi? v vi?ji prestavi na ni?jih obratih kot pri turbini ker ima? tam ?e veliko ve?ji navor proti turbo in tako lahko vozi? z veliko ni?jimi obrati recimo v klanec in s tem pri?para? na gorivu... Citiraj www.tunkka.com
Deeyan Napisano 8. november, 2010 Avtor Prijavi Napisano 8. november, 2010 Ja to pa ne razumem to?no vpra?anja. Ker mapira se glede na tlak v motorju in pa temperaturo zraka. Torej ?e ima? turbino na 1 bar in kompresor na 1 bar pa enako temperaturo zraka je mapa na tem mestu enaka. Torej je poraba enaka. V praksi pa je tako da kompresor dela ?e na nizkih obratih motorja z maksimalnim tlakom kar turbina ne dela. Mapira se pa tako da se vbrizg ve?a z obrati in pa z tlakom oziroma gasom in glede na to dolo?a? ?as oziroma duty cicle odprtje injektorjev. Torej lahko z kompresorjem vozi? v vi?ji prestavi na ni?jih obratih kot pri turbini ker ima? tam ?e veliko ve?ji navor proti turbo in tako lahko vozi? z veliko ni?jimi obrati recimo v klanec in s tem pri?para? na gorivu... Zanimivo, nekateri pravijo glih kontra TNX za odgovor, bomo v prihodnosti vidl, ?e bo kej tajga, ampak bo najbr? 170KM kr dovolj Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Hanco Napisano 9. november, 2010 Prijavi Napisano 9. november, 2010 Zanimivo, nekateri pravijo glih kontra TNX za odgovor, bomo v prihodnosti vidl, ?e bo kej tajga, ampak bo najbr? 170KM kr dovolj mislim da si premal reku Citiraj
Deeyan Napisano 9. november, 2010 Avtor Prijavi Napisano 9. november, 2010 mislim da si premal reku men se tut zdi, ker ni stock Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.