svadreb Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 Pozdravljeni! Rabim nasvet poznavalcev Mazd. Pri na?i Mazdi 323F BJ letnik 1999, motor 1.4i, smo opazili, da pu??a olje. Vsak dan ga je na tleh nekaj kapljic. Pregledal sem situacijo in nekako ugotovil, da je desna stran motorja mastna, vse od razdelilca v?iga pa do tal. Olje je Elf 5W40. Avto je redno servisiran na cca. 10-15K km, lepo deluje, ni opaziti kake druge pomanjkljivosti. Sicer olja ne pije, ne kadi, na pokrov?ku ni majoneze. Torej samo pu??a. Zdaj pa me zanima, ?e morda kdo ve, oz. ?e je "splo?no znano" da npr. ta motor rad spusti npr. na pokrovu ventilov, ali kje pri razdelilcu v?iga. Ali je med razdelilcem in glavo kako tesnilo, ali je kak semering notri ali kaj podobnega. Napako bo odpravljal lokalni avtomehanik (mu zaupamo), radi pa bi ?e prej kupili potrebni material, da ne bo potem nepotrebnega iskanja. Sicer nisem hud poznavalec, ampak kot sem videl, je razdelilec pritrjen na glavo z nekaj vijaki na "ovalnih" luknjah, ki dovoljujejo sukanje razdelilca. Predvidevam, da je to za nastavljanje v?iga? Je to kaj kompliciranega, je treba vedeti kak poseben podatek, ali lahko to mehanik "po posluhu" potem nazaj nastavi, tako kot mora bit? Ali je treba pred odstranjevanjem razdelilca ozna?iti polo?aj? Za va?o pomo? se vsem najlep?e zahvaljujem in vas lepo pozdravljam! Svadreb Citiraj
jures Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 Pozdravljeni! Rabim nasvet poznavalcev Mazd. Pri na?i Mazdi 323F BJ letnik 1999, motor 1.4i, smo opazili, da pu??a olje. Vsak dan ga je na tleh nekaj kapljic. Pregledal sem situacijo in nekako ugotovil, da je desna stran motorja mastna, vse od razdelilca v?iga pa do tal. Olje je Elf 5W40. Avto je redno servisiran na cca. 10-15K km, lepo deluje, ni opaziti kake druge pomanjkljivosti. Sicer olja ne pije, ne kadi, na pokrov?ku ni majoneze. Torej samo pu??a. Zdaj pa me zanima, ?e morda kdo ve, oz. ?e je "splo?no znano" da npr. ta motor rad spusti npr. na pokrovu ventilov, ali kje pri razdelilcu v?iga. Ali je med razdelilcem in glavo kako tesnilo, ali je kak semering notri ali kaj podobnega. Napako bo odpravljal lokalni avtomehanik (mu zaupamo), radi pa bi ?e prej kupili potrebni material, da ne bo potem nepotrebnega iskanja. Sicer nisem hud poznavalec, ampak kot sem videl, je razdelilec pritrjen na glavo z nekaj vijaki na "ovalnih" luknjah, ki dovoljujejo sukanje razdelilca. Predvidevam, da je to za nastavljanje v?iga? Je to kaj kompliciranega, je treba vedeti kak poseben podatek, ali lahko to mehanik "po posluhu" potem nazaj nastavi, tako kot mora bit? Ali je treba pred odstranjevanjem razdelilca ozna?iti polo?aj? Za va?o pomo? se vsem najlep?e zahvaljujem in vas lepo pozdravljam! Svadreb Govoris o razdelilcu za kable sve?k? To nima veze z oljem, ne ?tekam ?isto :ne vem: Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
svadreb Napisano 27. julij, 2010 Avtor Prijavi Napisano 27. julij, 2010 Govoris o razdelilcu za kable sve?k? To nima veze z oljem, ne ?tekam ?isto :ne vem: ?ivjo!Ja, o razdelilcu za kable sve?k. Razdelilec je na desni strani glave vodoravno pritrjen nanjo. In nekje pod njim se za?ne sled pu??anja olja. A ni iz glave speljan mehanizem, ki poganja rotor?ek v razdelilcu? Citiraj
jures Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 ?ivjo!Ja, o razdelilcu za kable sve?k. Razdelilec je na desni strani glave vodoravno pritrjen nanjo. In nekje pod njim se za?ne sled pu??anja olja. A ni iz glave speljan mehanizem, ki poganja rotor?ek v razdelilcu? Jaz to?no ne poznam te ma?ine priznam, a kolikor tole razumem ti pu??a direktno iz bloka...ma? kaj ?ednega dima ali ?uden zvok??? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
svadreb Napisano 27. julij, 2010 Avtor Prijavi Napisano 27. julij, 2010 Ni nobenega dima, ni ?udnega zvoka, ma?ina lepo laufa. Kako to misli?, da bi pu??alo iz bloka? Citiraj
KAALman Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 tesnilo pri gredi za pogon razdelilca pu??a... ?e je o?itno da se tam vidi... so pa te mazde rade spu??ale tudi pri pokrovu ventilov... ?e sname? kapo razdelilca, bo? mogo?e videl, ?e se tam za?ne... ?e je masten znotraj Citiraj LP KAALman
svadreb Napisano 27. julij, 2010 Avtor Prijavi Napisano 27. julij, 2010 tesnilo pri gredi za pogon razdelilca pu??a... ?e je o?itno da se tam vidi... so pa te mazde rade spu??ale tudi pri pokrovu ventilov... ?e sname? kapo razdelilca, bo? mogo?e videl, ?e se tam za?ne... ?e je masten znotraj Aha. ?e menjam tesnilo pokrova ventilov, a moram tudi kaj s tesnilno maso namazat?Oziroma druga?e: ali moram sploh dat tesnilo, ?e nama?em s tesnilno maso? Citiraj
BOBI Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 kot kaalman pravi 323 ba 1.5 so mele isti problem na razdelilcu vziga je o-ring ki scasoma otrdi in ne tesni vec in zato zacne mastit to je takoj menjano tesnilo pokrova pa ce ti ne pusca ga pusti na miru ce ne pa ko menjas daj samo tesnilo nic mazat Citiraj MAZDA POWER
svadreb Napisano 27. julij, 2010 Avtor Prijavi Napisano 27. julij, 2010 Hvala vsem za pomo? in nasvete. ?e tole, ?e morda veste. Ali se ta tesnila, torej tesnilo pokrova motorja/ventilov in tesnilo/O-ring pri razdelilcu v?iga dobi posami?no v trgovinah z avtodeli, ali je treba kupiti kak komplet? Citiraj
Jero Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 Hvala vsem za pomo? in nasvete. ?e tole, ?e morda veste. Ali se ta tesnila, torej tesnilo pokrova motorja/ventilov in tesnilo/O-ring pri razdelilcu v?iga dobi posami?no v trgovinah z avtodeli, ali je treba kupiti kak komplet? Na?eloma dobi? posebej. Citiraj
svadreb Napisano 12. avgust, 2010 Avtor Prijavi Napisano 12. avgust, 2010 Pozdravljeni! Da nadaljujem zadevo glede pu??anja olja. Po detajlnem ogledu motorja sem nekako ugotovil, da tesnilo pokrova ventilov ne pu??a. Kapljice na tleh se pojavljajo pri pu??anju olja pri vijaku za izpust olja. OK, tule bom samo zamenjal bakreno podlo?ko, pa bi moralo bit OK. Desno stran motorja, ki je bila mastna sem opral, zdaj pa pozorno spremljamo, kje se bo za?elo mastit. Zaenkrat se mi zdi, da pu??a dihtunga na glavi. Zdej pa spet vas spra?ujem: ali je mo?no, da dihtunga na glavi tako pu??a, da se "samo" masti motor, izgoreva pa ne? Ker avto ni? ne kadi, niti plavo niti sivo, plini na tehni?nem so bli OK, hladilne teko?ine ne zmanjkuje, na pokrov?ku za olje ni "majoneze". Sam nekako menim, da se ne spla?a menjat dihtunge, ker sicer vse normalno funkcionira. ?e se motor pa? masti, naj se masti. Kaj pa vi menite? Hvala in LP Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.