Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem pred skoraj dvema mesecema kupil Mazdo 6 CD140 Sport TE letnik 2008 40000 Km. V nedeljo pa sem med ?akanjem v koloni zaznal mo?an smrad v avtu po nafti - kot bi se razlila ali pu??ala. Po prihodu na avtocesto (ko smo ?li hitreje) pa je ta smrad popolnoma izginil in se ni ve? pojavljal. Ali ima kdo podobno izku?njo ali razlago kaj je vzrok. A je mogo?e ta DPF?

Pozdrav

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem pred skoraj dvema mesecema kupil Mazdo 6 CD140 Sport TE letnik 2008 40000 Km. V nedeljo pa sem med ?akanjem v koloni zaznal mo?an smrad v avtu po nafti - kot bi se razlila ali pu??ala. Po prihodu na avtocesto (ko smo ?li hitreje) pa je ta smrad popolnoma izginil in se ni ve? pojavljal. Ali ima kdo podobno izku?njo ali razlago kaj je vzrok. A je mogo?e ta DPF?

 

Najprej probaj smrad locirati - ?e ti smrdi z vklopljenim notranjim krozenjem zraka je v kabini, ?e ne verjetno kje pri motorju pu??a (ker ti smrad ventilacija prinese)

 

Nafta ful smrdi, ?e ?e ima? kako cunjo, kantico ali kaj malo politega v avtu, ali ?e si tankal da je ven se razlilo je dovolj.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ti je smrdelo samo enkrat?

 

ker lahko je smrdel avto pred tabo :ne vem:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja res je smrdelo samo enkrat. pa se tudi sam tola?im ,da je bil kateri izmed vozil pred mano.

 

Smrad je definitivno pri?el po ventilaciji, je blo de?evno vreme, kolona iz Dragonje proti Kopru. Motor nikjer ne pu??a (ker je pod avtom popolnoma suho) mo?nost samo od izpuha.

 

Pa vas vseeno spra?ujem ?e se je to ?e komu zgodilo.

Pozdrav

Napisano

meni se je to dogajalo na fiatu ko mi je pu??ala pumpa... menim da se to na mazdi neb smel zgodit sploh ne na novi. bodi pozoren, sicer pa servis pa naj oni izumljajo kaj je.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.