Skoči na vsebino

Info: Mazda 2 1.4d

Ustvari kratki URL


integrale1

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Sestra kupuje avto,pa se je zapi?la v mazdo 2 (2004) .

Pa me zanima kak?ni so kaj ti avtomobili.So kej problemati?ni,kake te?ave,napake.Predvsem me zanima glede motorja,elektonike,senzorji,LMM, itd.

In kaj je bolje dizel ,ali bencinar?

 

Se ?e v naprej zahvaljujem, za koristne nasvete....

 

 

 

Lp.Grega

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

Sestra kupuje avto,pa se je zapi?la v mazdo 2 (2004) .

Pa me zanima kak?ni so kaj ti avtomobili.So kej problemati?ni,kake te?ave,napake.Predvsem me zanima glede motorja,elektonike,senzorji,LMM, itd.

In kaj je bolje dizel ,ali bencinar?

 

Se ?e v naprej zahvaljujem, za koristne nasvete....

Lp.Grega

 

Kolk kilometrov dela letno?

 

Kakor em problemov nobe nima kak?nih drasti?nih... So tak?ni kot jih lahko pri vsaki znamki pri?akuje?... Mazda je le Mazda... Tut zato je bila leta 2007 al 08 sm mal pozabo najzanesljivej?a znamka po podatkih ADAC ;)

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nebi bil rad pameten, samo se spla?a, glede na ceno servisa-vzdr?evanja, za mogo?e tist liter ko bo maj porabil kot bencinarka?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Letno dela okoli 27kkm do 30kkm.Sm od mehanika na servisu zvedel ,da ni glih mazdin motor (pri dizlu) ,zato sm mal skepti?en.Za bencinare vem ,da so japonski in so zaneslivi.(sam useno pra?am ,ker sm imel opravka samo z starimi mazdami.)

Sam kej konkretnga, mi pa itk ne bo zaupu.Sej ga razumen,vsak serviser mora zagovarjat svojo znamko.

Za dizla me predvsem zanima,ali so ?obe uredu(ali je sploh komonrail dizel),roke, vstrajnik,jermenica itd.

Kajti veliko drugih znamk (Reno,Ford itd)dizlov ma s tem probleme.

 

Najbol me skrbi, ker jih ni veliko in ni toliko izbire....pa rezervni deli pomoje niso glih pocen....

 

?e kak bol konkretn nasvet bi prosu....

 

Sej pride tut bencinar v po?tev...

Sam matra jo ta dizl,ker ma slu?beno yaris-ko d4-d(ma omejene kilometre) in je ?ist navdu?ena...

?e enkrat hvala vsem za nasvet.

 

Prov bi mi pr?u ,kak lasnik prov mazde 2 ,?e je slu?ajno gor na forumu(ali znanci ,kakr?ne koli informacije o mazdi 2)

 

Ker je sestra rahlo nestrpna...

gre se pa za tale avto :

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3975951&show=1

 

Hvala za pomo?!

 

 

Lp.Grega

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj pa ne bi facelift varjante vzela... Zadaj jo spozna? po krom lu?eh... Za 30-40k km letno je bencin tut OK... Tist liter gor al pa dol... Drga? pa teh dvojki? ?e veliiiko vidim na cestah se okol vozit :P

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O motorju 1.4 TDCI, ki je pod rodu Ford in najverjetneje v sorodstvu s PSA 1.4 HDI, ni sli?ati ni? slabega. Ford ga je vgrajeval v focuse in fieste. Na podlagi sorodstva mazde in forda, je bil vgrajen tudi v mazdo 2 (demio). Prav gotovo gre za dober dizel motor. Ko gre za ma?ino, ki je prevozila 130.000 km pa je va?no kako je bila vo?ena in vzdr?evana. ?e je bila v dobrih rokah in redno servisirana, ne bi smelo biti pri teh km nobenih problemov.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.