Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

SRAMOTA za mazdo je tole! <_<

Se pravi mora? stalno 12 let voziti na uradni servis... <_< v teh letih te za toliko oderejo, da lahko da? cel avto prebarvat k li?arju (vklju?no s kleparijo), gre? s 4-?lansko dru?ino za 2 tedna z letalom na dopust (all inclusive)...ko se vrne? ima? avto kot nov in gre? pla?at cestnino, zavarovanje, kasko, vinjeto...pa ?e za kofe ti ostane :harhar:

 

Tole bo bolje: iz razlike tega denarja ima? ?e tretjino do polovice denarja za nov avto. :bravo:

Napisano

Lepo poglej v navodila kjer mora pisati garancija na rjavenje, nima to veze z garancijo na okvare, pleh je drugo!

 

jaz imam mazdo6 2003 pa so mi jo ?e dvakrat popravili pod garancijo.rja na zadnjih kolotekih,pragovi. .v.cosmou.zato se doro pozanimajte glede garancije. :angry:
Napisano

No da ?e js napi?em mojo izku?njo z rjo na tri leta stari mazdi 6, ko sem pri Selmarju vpra?al kak je to mogo?e sem dobil odgovor da sej nisem Volvota kupo...HALO za ceno kak?no je imela nova mazda bi ga res lahko pa ?e precej drugih problemov bi se re?o....Skratka zdaj je prodana in Mazde ?e pogledam ne ve? kaj ?ele da bi jo kupil

Napisano

No da ?e js napi?em mojo izku?njo z rjo na tri leta stari mazdi 6, ko sem pri Selmarju vpra?al kak je to mogo?e sem dobil odgovor da sej nisem Volvota kupo...HALO za ceno kak?no je imela nova mazda bi ga res lahko pa ?e precej drugih problemov bi se re?o....Skratka zdaj je prodana in Mazde ?e pogledam ne ve? kaj ?ele da bi jo kupil

 

zakaj pa jih nisi vpra?al kolk jim pa Volvoti nazaj hodijo zaradi napak... slu?ajno vem da bisveno ve? kot Mazde. Zarad mal rje ?e ne ostane? na cesti :harhar:

 

Druga? pa samo tole... avte je treba vzdr?evat in redno ?istit. Sploh pozimi, ?e je soljeno jih je treba redno prat, ?e vsak teden pa vsak teden, pa od soli in brozge umazanega avtra nikar v toplo gara?o parkirat, ipd. Meni namre? prej?nja 4 leta stara ?estka ni imela niti trohice rje, ravno tako je nima fotrova, ki je zdele ?e v ?estem letu ?ivljenja.

33112_1.png

Napisano

Mene ste ?e prepri?al - po tem kar berem v zadnjih parih postih naslednji avto definitivno ne bo Mazda.

 

O?itno je nekdanja pregovorna kvaliteta pri novih Mazdah zelo padla. Pa to rjavi prej in bolj kot so v?asih rjavele stoenke. Katastrofa. In da ti pol na servisu ?e tako z Volvotom ven vr?ejo... sramota <_<

 

 

Bom kar proti direktni konkurenci pogledal - Toyota, Honda.

 

 

 

Boss - dejstvo je, da imajo dolo?eni letniki Mazde 6 serijsko napako in jim rjavijo pragovi in koloteki, takih primerov sem na tem forumu v ?tirih letih zasledil kar nekaj.

 

In ?e bi bila to odgovornost lastnikov, jim tega nebi izven garancije brezpla?no popravljali na Mazda servisih.

 

Spet "ne tuli? z volkovi", ker pa? nisi v njihovi ko?i. ?e bi bil sam v njihovem polo?aju, bi bil verjetno najbolj glasen.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Spet "ne tuli? z volkovi", ker pa? nisi v njihovi ko?i. ?e bi bil sam v njihovem polo?aju, bi bil verjetno najbolj glasen.

 

Ponovno iz tebe bruha neka jeza - le kaj te vedno tako iritira :ne vem: :P

 

Po tvoje torej se pravi se moram strinjat, da kupec in uporabnik ni nikoli kriv pa ne glede kaj po?ne z avtom oziroma ?e raje kaj je z avtom po?el tisti, ki ga je imel pred njim.

 

Ne vem ampak kako lahko nekdo pri?akuje, da bo z avtom vse OK, a ne skrbi vsaj zato, da je opran in o?i??eno podvozje, sploh pozimi.

 

?e se ne motim so/ste imeli opravka z rjo ve?inoma tisti, ki sta kupili rabljen avto tako, da ne morete vedeti kaj so z njim po?eli prej. ?e je pa kdo kupil nov avto in skrbel za njega tako kot sem napisal pa se je rja vseeno pojavila pa vzamem vse nazaj in priznam, da delamo vsi napako ker kupujemo Mazdo namesto Honde. :harhar:

 

Ja jebat ga, jaz sem pa? neumen, ker pozimi non stop zapravljam denar za avtopralnice :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Ponovno iz tebe bruha neka jeza - le kaj te vedno tako iritira :ne vem: :P

 

Po tvoje torej se pravi se moram strinjat, da kupec in uporabnik ni nikoli kriv pa ne glede kaj po?ne z avtom oziroma ?e raje kaj je z avtom po?el tisti, ki ga je imel pred njim.

 

Ne vem ampak kako lahko nekdo pri?akuje, da bo z avtom vse OK, a ne skrbi vsaj zato, da je opran in o?i??eno podvozje, sploh pozimi.

 

?e se ne motim so/ste imeli opravka z rjo ve?inoma tisti, ki sta kupili rabljen avto tako, da ne morete vedeti kaj so z njim po?eli prej. ?e je pa kdo kupil nov avto in skrbel za njega tako kot sem napisal pa se je rja vseeno pojavila pa vzamem vse nazaj in priznam, da delamo vsi napako ker kupujemo Mazdo namesto Honde. :harhar:

 

Ja jebat ga, jaz sem pa? neumen, ker pozimi non stop zapravljam denar za avtopralnice :hudicek:

 

Tud js sem bi ltisti norc ki je za avtopralnice dnar zapravljal in avto gara?e nikoli videl ni...pa da so samo robovi rjavi me ?e nebi motlo...da so bili rjavi vsi nosilci okol motorja..hauba na notranji strani pri motorju pa ni bil avto udarjen...

Napisano

Tud js sem bi ltisti norc ki je za avtopralnice dnar zapravljal in avto gara?e nikoli videl ni...pa da so samo robovi rjavi me ?e nebi motlo...da so bili rjavi vsi nosilci okol motorja..hauba na notranji strani pri motorju pa ni bil avto udarjen...

 

Pa a si ti nov avto kupil al si kupil rabljenega?

33112_1.png

Napisano

Meni po 5 letih (tok tok on Wood) tudi ?e ni? ne rjavi. :D

Zdej,ali je to ker pri nas ni snega ali pa dovlj lepo skrbim pozimi zanj. :whatever:

In ?e to,tudi moj nima gara?e.Verjetno je to rezultat za bolj?e stanje avta.

To sklepam po tem,da 17 let star Pugi (my second car) nima niti pikice rje. ?zmeden?

 

Zato,avte iz gara?e ven.Narejeni so za bit na prostem in da se na zraku posu?ijo. ;)

 

 

Napisano

Ja jebat ga, jaz sem pa? neumen, ker pozimi non stop zapravljam denar za avtopralnice :hudicek:

 

Tudi sam ga pozimi vozim najmanj na 2 tedna v avtopralnico, ?e pa dosti posipajo pa ?e pogosteje. Tako da sva tu na istem.

 

Verjem, ?e bi bil jezen bi te nekam poslal, tako sem pa ?isto lepo napisal.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Zdej,ali je to ker pri nas ni snega ali pa dovlj lepo skrbim pozimi zanj. :whatever:

In ?e to,tudi moj nima gara?e.Verjetno je to rezultat za bolj?e stanje avta.

To sklepam po tem,da 17 let star Pugi (my second car) nima niti pikice rje. ?zmeden?

 

No tam pri vas imate itak ogromno starih avtov pa brez pikice rje ker ne vidijo snega in soli. Ok izjema so uni v Piranu, tam ob vsaki poplavi avti vidijo kar dosti soli. :P

 

@Boss vse lepo in prav ampak tudi druge znamke kupijo ljudje, ki jih (po tvojem) ne perejo pogosto ampak vseeno ne zarjavijo tako hitro. Glede na to, da Mazda zastonj popravlja tak?ne zadeve je torej nekako logi?no, da se te napake zavedajo. Sam ve? kako znajo zakomplicirati za vsako malenkost, ?e imajo vsaj 5% ?ans, da lahko prevalijo krivdo na lastnika. :whatever:

Napisano

Tudi sam ga pozimi vozim najmanj na 2 tedna v avtopralnico, ?e pa dosti posipajo pa ?e pogosteje. Tako da sva tu na istem.

 

Verjem, ?e bi bil jezen bi te nekam poslal, tako sem pa ?isto lepo napisal.

 

Lej ga no, pa sej nisem rekel, da si jezen name... sam rekel sem, da si skoz na neki jezen, zdej na nove Mazde k rjavijo, pa na politike pa na une, k pluvajo ?ez ?umija :blush: Relex man, take a break. :D

 

Druga?a je pa mogo?e ravno to vzrok, da lepo skrbi? za svoj avto pa zato ne rjavi. Sicer je pa Xedos spadal v bolj presti?ni segment mazdine palete in je bil temu primerno drag in kvalitetno izdelan.

 

Zato,avte iz gara?e ven.Narejeni so za bit na prostem in da se na zraku posu?ijo. ;)

 

To?no tako :bravo:

 

Topla in po mo?nosti ogrevana gara?a je smrt za avto. Jaz nisem nikoli imel gara?e in mi ni rjavel niti Pugi niti Wartbi, ne Kia in ne Mazdi.

 

Sicer ima fotr svojo Mazdo skoz v gara?i samo s to razliko, da ko so ceste soljene avto ne gre na cesto.

33112_1.png

Napisano

No tam pri vas imate itak ogromno starih avtov pa brez pikice rje ker ne vidijo snega in soli. Ok izjema so uni v Piranu, tam ob vsaki poplavi avti vidijo kar dosti soli. :P

 

@Boss vse lepo in prav ampak tudi druge znamke kupijo ljudje, ki jih (po tvojem) ne perejo pogosto ampak vseeno ne zarjavijo tako hitro. Glede na to, da Mazda zastonj popravlja tak?ne zadeve je torej nekako logi?no, da se te napake zavedajo. Sam ve? kako znajo zakomplicirati za vsako malenkost, ?e imajo vsaj 5% ?ans, da lahko prevalijo krivdo na lastnika. :whatever:

 

S prvim odstavkom si vse povedal - sol je najve?ji sovra?nik pleha zato na primorskem avti bistveno manj rjavijo kot tam, kjer solijo ceste. Zato pa? moramo v takih primerih avtomobile redno prat. Pri meni ob kriti?nih vremenskih situacijah pomeni tudi 2x do 3x na teden.

 

Kar se ti?e Mazde ima? na?eloma point ampak (vedno sledi ta ampak :blush: ), kako naj Mazda doka?e, da je to napaka lastnika oziroma kako naj ga okrivi za nastalo situacija. Verjemi, ?e bi lahko ugotovili nepravilno vzdr?evanje in to tudi dokazali, da bi to storili. Samo pravno ni? ne morejo, ker bodo na sodi??u potegnili takratko in zarjaveli avtomobili na cesti tudi niso glih reklama za firmo.

 

Se pa strinjam, da dandanes se je te?ko sprijaznit z dejstvom, da avto rjavi - je pa to dostikrat problem tudi v ekololo?kih zahtevah in recimo Mazda se ?e nekaj ?asa (od sredine 90-ih) ubada z barvami na vodni osnovi in ?isto mo?no je da ob su?enju barva ni ustrezno "posu?ena". Letos mislim, da bodo dali v proces barvanja nov sistem ?e bolj u?inkovitega odstrajevanja vode iz laka in s tem bolj?o kvaliteto laka. Bomo videli ?ez par let ali je kaj zaleglo.

 

Kar se pa ti?e ostalih znamk je pa zgodba dokaj podobna, ker rjavijo Fordi, Opli, Honde, celo Volvoti, Fiati, in celo premium znamke kot je Mercedes. Spet govorim o posameznih avtomobilih ne o splo?nem dogajanju kar velja tudi za Mazdo.

33112_1.png

Napisano

Kar se pa ti?e ostalih znamk je pa zgodba dokaj podobna, ker rjavijo Fordi, Opli, Honde, celo Volvoti, Fiati, in celo premium znamke kot je Mercedes.

Na? dru?inski Volvo navornik je ravnokar dopolnil 7 let (punca ga vozi od 1. dne in ima 160.000km) nima pikice rje :harhar:

Pozimi pa tudi ne gre za vsako malenkost v pralnico...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Jaz lahko dodam da je Xeodska 18 let stara brez pikce rje, medtem ko sta M5 in CX-7 ze kazali v prvih letih rjave znake na spodnjih delih.

Za CX-7 sem sel vprasat ali je normalno da je vsaj auspuh tako rjav in so rekli, da ja to je sedaj na vseh mazdah.

 

O?itno je nekaj na tem, da so materiali drugi, ne samo ker proizvajalec ?para ampak tudi zato ker so vsako leto huj?e zahteve za ekologijo, razgradnjo, za??ite za rjo so morali stanj?ati itd, itd, ko pa dodamo ?e 1 tono peska in soli v SLoveniji je to to.

 

Vsak ?trihar vam bo povedal da je barva na vodni osnovi za en falus, dobre stare nitro barve so drzale ?e in ?e...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Avto je bil kupljen nov, velikokrat je bil opran, tudi po podvozju.

 

V glavnem, trditi da mazde rjavijo ker lastniki za njih ne skrbijo je neumno, se posebej ko je splosno znano, da rjavijo kot stari opli. Da nisi ti slucajno zaposlen na mazdi in delas reklamo, da prihajas ven s takimi butastimi?

 

Point je, da je, razen za ocitno par izbranih ljudi tukaj, ki so na TI s serviserji, 12 letna garancija na prerjavenje pesek v oci. Ko je avto star 3 leta, ti govorijo da je garancija na PRERJAVENJE. Ko je star 7 let, pa najdejo en drug izgovor.

 

Se strinjam da ne morejo popraviti kar vsakega avta, se posebej za kaksne cudne uvoze. Iz tega verjetno tudi izhaja vsa ta birokracija. Ampak da si pa lastnik DVEH mazd in ti na servisu niso pripravljeni postimat zadeve, ker ga 2x nisi peljal na uredni servis mi je pa res malo smesno.

 

Eno je da VSI avti rjavijo, drugo je pa tak odnos (+ v prejsnih postih v tej temi so opisani se ostali).

Napisano

Iz tega lahko sklepamo, da bo ?ez nekaj let med oldtimerje pri?la le Mazda xedos :bravo: , ostale pa bo veliko prej pojedla rja :harhar: in se jih ne bo spla?alo vzdr?evat.

Napisano

Jaz lahko dodam da je Xeodska 18 let stara brez pikce rje, medtem ko sta M5 in CX-7 ze kazali v prvih letih rjave znake na spodnjih delih.

Za CX-7 sem sel vprasat ali je normalno da je vsaj auspuh tako rjav in so rekli, da ja to je sedaj na vseh mazdah.

 

O?itno je nekaj na tem, da so materiali drugi, ne samo ker proizvajalec ?para ampak tudi zato ker so vsako leto huj?e zahteve za ekologijo, razgradnjo, za??ite za rjo so morali stanj?ati itd, itd, ko pa dodamo ?e 1 tono peska in soli v SLoveniji je to to.

 

Vsak ?trihar vam bo povedal da je barva na vodni osnovi za en falus, dobre stare nitro barve so drzale ?e in ?e...

 

Se popolnoma strinjam.Prvo in prvo ne more? z tako barvo popravljat pikic od kamnov.

Drugo sem napisal ?e pod to?ko ena-je miljon pikic na odbija?u in havbi,ker je ta barva totalno neodporna

proti udarcem pa ?e za barvanje je sra..e.

Nitro barve so zakon in pa dvokomponentni poliuretanski stari laki so tudi v redu(?e bolj odporni na udarce in kamen?ke-celo aceton jim ne pride do ?ivega,ko so dobro posu?ene).

In ?e to-sedaj se barva avtomobile zelllooooo na tanko-ekologija in recesija press. ;)

 

 

Napisano

Avto je bil kupljen nov, velikokrat je bil opran, tudi po podvozju.

 

V glavnem, trditi da mazde rjavijo ker lastniki za njih ne skrbijo je neumno, se posebej ko je splosno znano, da rjavijo kot stari opli. Da nisi ti slucajno zaposlen na mazdi in delas reklamo, da prihajas ven s takimi butastimi?

 

Point je, da je, razen za ocitno par izbranih ljudi tukaj, ki so na TI s serviserji, 12 letna garancija na prerjavenje pesek v oci. Ko je avto star 3 leta, ti govorijo da je garancija na PRERJAVENJE. Ko je star 7 let, pa najdejo en drug izgovor.

 

Se strinjam da ne morejo popraviti kar vsakega avta, se posebej za kaksne cudne uvoze. Iz tega verjetno tudi izhaja vsa ta birokracija. Ampak da si pa lastnik DVEH mazd in ti na servisu niso pripravljeni postimat zadeve, ker ga 2x nisi peljal na uredni servis mi je pa res malo smesno.

 

Eno je da VSI avti rjavijo, drugo je pa tak odnos (+ v prejsnih postih v tej temi so opisani se ostali).

 

Verjetno zmerja? mene in ?e se tako obna?a? tudi na servisih ?ist razumem zakaj ti ne gredo na roke. Najprej se nau?i normalnega komuniciranja in bo? presene?en kaj vse se da dogovorit z normalno komunikacijo. In ne nisem zaposlen na Mazdi in tudi z njimi nimam ni? se pa znam z njimi pogovarjat na kulturnem nivoju.

 

Druga?e je pa tako, da ravno tako kot ti trdi?, da Mazde rjavijo, ravno tako jaz trdim, da ob vestnem vzdr?evanju ne rjavijo. Resno me zanima, jo vedno opere?, ko je umazana od soli? A od soli umazan in moker avto ostane zunaj ali ga parkira? v toplo slabo prezra?evano gara?o?

 

Razumem, da vedno ni ?asa samo to je tako kot z zobni. ?e jih zanemarja?, ne ?isti? redno ti slej kot prej propadejo in z avti je isto.

 

Aja pa ?e to, beri drobni tisk oz splo?ne pogoje, vedno in povsod in ?e 2x nisi imel avto na uradnem servisu si se s tem zavestno odpovedal garanciji in nikar se potem ne ?udit, da ti reklamacije ne priznajo. Razmisli malo zakaj je tako in zakaj nekateri redno vozimo avto na poobla??en servis - verjetno ne zato, ker nam je cool pla?evat dra?jo storitev ampak zato, ker s tem obdr?imo tako garancijo na mehaniko kot garancijo na pleh.

33112_1.png

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Ne moram mimo vsega prebranega, da ne bi napisal nekaj in predvsem iz svojih izku?enj.

 

Vsi ki vozijo vozila na redne servise naj se ne slepijo, kaj vse jim tam pregledajo, popravijo, zamenjajo, ...

 

Ni vse tako ro?nato in to si upam trditi.

Poobla??eni servisi ?e zdale? ne dose?ejo ravni kot kak?en DOBER serviser, ki se resni?no potrudi in delo opravi korektno, po?teno, predvsem pa natan?no, saj ve, da bo le tako ?e imel stranke, ki se bodo vsaki? zadovoljne vra?ale.

Poobla??eni serviserji pa ra?unajo na koli?ino prodanih vozil, kar pomeni da servis lahko lepo ?ivi.

Preverite samo ali so vam vedno na REDNIH SERVISIH vgrajevali ORIGINALNE dele za va?a vozila :whatever:

 

Servisni intervali so natan?no opisani v tabeli, ki jo lahko dobite za vsako vozilo, ?e tak?en dokument le zahtevate in ?e ?e pi?ete o rjavenju vozil Mazda, ti posegi pri rednih servisih nimajo z rjo prav nobene zveze, zato tudi kupec sam ni kriv, da vozilo rjavi. TO JE NAPAKA PROIZVAJALCA!.

 

Primer:

avto ni redno servisiran in vam odpove sklopka!?

Sami ste prepri?ani, da to ni va?a napaka in kaj boste naredili?

Osebno sem se boril do konca in dosegel garancijsko zamenjavo, sej je bila to o?itna in stvarna napaka proizvajalca.

 

avto ni redno servisiran in se vam za?ne kar naenkrat ko odprete voznikova vrata ogla?ati alarm!?

Serviser prvi? pove, da je napaka nastala zaradi stika, ki je posledica vlage, drugi? spet re?e, da je napaka zaradi nedelovanja lu?ke v prednjem sovoznikovem predalu, ...

Pa ga vpra?am, ali sem jaz kriv za tak?no napako. Ne niste, mi odgovori ampak to se dogaja z elektroniko pri novih avtih in ?e poseg bo potrebno pla?ati, ker avto ni ve? v garanciji.

Zagrozil sem mu, da zaradi vseh malenkosti za katere sem moral na servise in porabljal svoj ?as ter denar, zahtevam, da najprej meni pokrijejo vse nastale stro?ke, potem pa bom to storil tudi sam, ker v nasprotnem primeru bom poklical g. ?vanuta ali pa pisno kritiko naslovil direktno na Mazdo.

Vam povem, da ima vsaka plo??a dve strani in kar naenkrat so vsi naduti lahko prijazni, zoprni veseli, ...

In kaj zvem in dobim dokument, kak?ne pol leta po tem dogodku, da je Mazda to napako zaznala kot tovarni?ko in JO SERVISERJI MORAJO ODPRAVIT - kao vpoklic.

 

avto ni ali pa je redno servisiran in vi vgradite plinsko napeljavo!?

Pa vam na servisu serviser re?e, na amortizer, le?aj, rjo, ..., pa ni garancije, ker ste vgradili plin.

Tak?ne bolane si privo??ijo in seveda ra?unajo s tem, da bo ve?ina podlegla.

 

Pa ne nas met za norce vse v tej mali Sloveniji sej se nismo rodil iz epruvetke in se skozi ?ivljenje ni? nismo nau?ili ali skusili.

 

P.S. ?e ste po?teni do sebe in drugih in veste, da niste vi krivec za napake, ki so ?lamparija proizvajalca in servisa SE BORITE DO KONCA!!! pa ?e tudi z malimi gro?njami, ampak to ne velja samo pri avtih.

user posted image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.