Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me par zadev glede hidravli?nega oz. plinskega napenjalca (tko mu re?ejo nekateri majstri) ?

 

Ali ga je potrebno menjati na 120000 ? Ker 170 eur. ni malo denarja. :angry:

?e ga ni potrebno menjati,kako vemo da je dober ?

Ali je mo?no, da ti presko?i jermen, ?e se hidravli?ni napenjalec pokvari po velikem servisu, ali pride do drugih po?kodb ?

Pa ?e nekaj.Ali se vam zdi cena 210 eur.uredu za zobati, mikro jermen, napenjalec, vodilno kolo ?

 

Prosim za odgovore, predusem ajvarja, ker je strokovnjak na tem podro?ju !

Napisano

manjat brez pomislit,?koda ki lahko nastane zaradi prihranjenih 170? pride tudi na 1000? in ve?

aja pa cena za velik servis 210? je uredu

Napisano

Kaj pa je vodilno kolo?

 

En tak kole??ek, ?ez katerega te?e zobati jermen.

ALI SI TI MENJAL HIDRAVLI?NI NAPENJALEC ?

Napisano

Jaz ga nisem.Je stari ?e kot nov.

 

Se pravi, da se menja po potrebi. Kako pa ve? da je ?e dober ?

Kaj pa poobla??eni servisi, ali je ta napenjalec po Mazdinih pravilih potrebno menjati ?

 

Prosim za kak?en konkreten odgovor !

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Se pravi, da se menja po potrebi. Kako pa ve? da je ?e dober ?

Kaj pa poobla??eni servisi, ali je ta napenjalec po Mazdinih pravilih potrebno menjati ?

 

Prosim za kak?en konkreten odgovor !

 

 

Halo, Ajvarja prosim da prebere to temo in da kak?en strokoven odgovor.

Napisano

Zamenja? vse in ma? mir, tako pa nekje "?para?" in te potem stane 2X-3X ve?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.