Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav, ker sm nekaj ?asa nazaj zvil zadnjo premo (verjetno tudi feltno sramezljiv ) sem po tem kupil rezervne dele (celo mazdo :P ). Zdaj pa nemorem raztavit zarustanega podvozja.. pa da si la?je predstavlajte kaj me mu?i, evo slikca:

 

post-4105-1282584489_thumb.jpg

 

zdaj me pa zanima, ali je varno da sestavim tole nazaj na avto, glede na to da se ?ravf ki dr?i ?tango ne premakne niti za milimeter, sama ?tanga pa ima nekaj lufta? :blink:

panoramska.jpg
Napisano

?e mene pra?a?,to je narejeno da gre narazen ko pa? je to treba,zato bi sam to spravil narazen,potrplenje nekaj WD-ja in pa kak brenar za segret bi tud blo ok ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
:D vse gre narazen samo lotit se treba zadeve pravilno

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:D vse gre narazen samo lotit se treba zadeve pravilno

 

:bravo::bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zaj si me pa kar malo prestra?o. Kupujem tisto ?tango -ma pu?a luft. Sem se bal, da zna kak ?ravf it k vragu pri odtegovanju. Vsi prodajajo ?tange brez ?ravfov. Sem se ?e skoraj odlo?o da kupim, zaj bom pa ?e malo poiskal, ?e kdo ?e ?ravfe prodaja.

Druga?e bom pa? upal, da majo prav tisti, ki pravijo da se z pravim pristopom vse da.

 

PS: ?e slu?ajno koga zanima ta ?tanga stane v original Mazda trgovini 176EUR. Sem bil glih v?eraj tam. Ostali jih ne uva?ajo. Na e-bayu so po 35 USD+po?tnina. V original mazda trgovini v UK 40 funtov. Zanimivo ni kaj.

 

EDIT: ?ele zdaj sem opazil da gre pri tebi za model BA. Zgornje cene so za BJ. Del zgleda podobno pa sem bil prehiter.

Napisano

Pravi pristop.. Flexarca :hudicek: pa gasa! Drugace ?e 3 dni vseskozi nekaj ?pricam z WD40 pa kar ne gre, bom poizkusil ?e z brenerjem, flexa je zadnja mo?nost.

ABSsenzor: tudi za 323f-ba so na uradnem deli dragi ko pes (plasti?ni kolotek 120e). Druga?e pa mislim itak po?trihat komplet podvozje, nekaj delov (ki so ?li narazen :P ) sem ?e barval bodo slikce v kratkem!

panoramska.jpg
Napisano

Podoben primer sem imel z valjem od Tomos flexer, cel teden nabijanja in ?pricanja z odvija?em, da mi ga je uspelo dol dobit iz ma?ine. Tko da je treba kar bit vstrajen!

 

Pa dobro o?isti vso rjo stran, da pride odvija? ?im bolj v notranjost. Malo tudi udari po zunanjem delu, tam ko je vijak not. V?asih pomaga samo, da pravilno udari? in lahko skoraj z roko odvija?i? :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.