Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav, ker sm nekaj ?asa nazaj zvil zadnjo premo (verjetno tudi feltno sramezljiv ) sem po tem kupil rezervne dele (celo mazdo :P ). Zdaj pa nemorem raztavit zarustanega podvozja.. pa da si la?je predstavlajte kaj me mu?i, evo slikca:

 

post-4105-1282584489_thumb.jpg

 

zdaj me pa zanima, ali je varno da sestavim tole nazaj na avto, glede na to da se ?ravf ki dr?i ?tango ne premakne niti za milimeter, sama ?tanga pa ima nekaj lufta? :blink:

panoramska.jpg
Napisano

?e mene pra?a?,to je narejeno da gre narazen ko pa? je to treba,zato bi sam to spravil narazen,potrplenje nekaj WD-ja in pa kak brenar za segret bi tud blo ok ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
:D vse gre narazen samo lotit se treba zadeve pravilno

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:D vse gre narazen samo lotit se treba zadeve pravilno

 

:bravo::bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zaj si me pa kar malo prestra?o. Kupujem tisto ?tango -ma pu?a luft. Sem se bal, da zna kak ?ravf it k vragu pri odtegovanju. Vsi prodajajo ?tange brez ?ravfov. Sem se ?e skoraj odlo?o da kupim, zaj bom pa ?e malo poiskal, ?e kdo ?e ?ravfe prodaja.

Druga?e bom pa? upal, da majo prav tisti, ki pravijo da se z pravim pristopom vse da.

 

PS: ?e slu?ajno koga zanima ta ?tanga stane v original Mazda trgovini 176EUR. Sem bil glih v?eraj tam. Ostali jih ne uva?ajo. Na e-bayu so po 35 USD+po?tnina. V original mazda trgovini v UK 40 funtov. Zanimivo ni kaj.

 

EDIT: ?ele zdaj sem opazil da gre pri tebi za model BA. Zgornje cene so za BJ. Del zgleda podobno pa sem bil prehiter.

Napisano

Pravi pristop.. Flexarca :hudicek: pa gasa! Drugace ?e 3 dni vseskozi nekaj ?pricam z WD40 pa kar ne gre, bom poizkusil ?e z brenerjem, flexa je zadnja mo?nost.

ABSsenzor: tudi za 323f-ba so na uradnem deli dragi ko pes (plasti?ni kolotek 120e). Druga?e pa mislim itak po?trihat komplet podvozje, nekaj delov (ki so ?li narazen :P ) sem ?e barval bodo slikce v kratkem!

panoramska.jpg
Napisano

Podoben primer sem imel z valjem od Tomos flexer, cel teden nabijanja in ?pricanja z odvija?em, da mi ga je uspelo dol dobit iz ma?ine. Tko da je treba kar bit vstrajen!

 

Pa dobro o?isti vso rjo stran, da pride odvija? ?im bolj v notranjost. Malo tudi udari po zunanjem delu, tam ko je vijak not. V?asih pomaga samo, da pravilno udari? in lahko skoraj z roko odvija?i? :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.