Skoči na vsebino

Ilegalne dirke na Brn?i?evi v?asih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pa to ?e obstaja :aaaaa:

 

Evo zato sem uploadal. :hohoho: Konec koncev je dandanes dosti mularije, ki jim je bila v tistem ?asu glavna skrb valeta in na katero srednjo bi ?li in naj vidijo kako je bilo to v?asih velika zadeva. :) In, da se alkohol ?e takrat ni toleriral, ?e se ?e dela neumnosti. B)
Napisano

Evo zato sem uploadal. :hohoho: Konec koncev je dandanes dosti mularije, ki jim je bila v tistem ?asu glavna skrb valeta in na katero srednjo bi ?li in naj vidijo kako je bilo to v?asih velika zadeva. :) In, da se alkohol ?e takrat ni toleriral, ?e se ?e dela neumnosti. B)

 

ma kaki alkohol, tole je ZAKON :ouje: zato pa spra?ujem, ?e ?e obstaja :P

Napisano

Aja dirke? Ne. Nekaj ?asa po tem je ?e bilo potem je zamiralo na obroke. Na Rudniku je A kanal s prispevkom v oddaji Svet res vse do konca uni?il. Glede na to kaj se je tam dogajalo je tako tudi prav. :whatever:

Napisano

kej tazga bi se rd 1x za foro udele?u za u?itek

1x smo iz prjatli neki podobnega ne dolgo nazaj probal sam smo mel sam 100 metrov fore pa ?e to v naselju ob 3h zjutri tko da nismo mogl neki prou velik dirkat

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

?e najve?ji divjak je :policaj: u "Astoriji", nakonc posnetka! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

a pride? z 1.5ko stra?it :hudicek:

 

cool video simon !

 

 

zaka nimamo kakega drag stripa. :(

 

pizda mi ni jasno, folk ne bo nehu dirkat...

pa itak.. vecina folka ko "dirka" s pametjo na pravem mestu ne nardi nesrece... nesrece so ponavadi od malinovcov s prevelikimi kurci pa neizkusenih voznikov.

 

eha, ta svet. :)

Napisano

glede na to da bo? dal 2.0 notr me ?e vedno ni strah :P

razn ?e bo? dal turbino notr.. he he :) pol me pa je.

 

sam, ne pozabit ?e malo ?asije oja?at, front/rear strut bar pa se kak precn v cockpitu, on pri nogah.

antiroll mas tak od GTjke zej ne?

Napisano

glede na to da bo? dal 2.0 notr me ?e vedno ni strah :P

razn ?e bo? dal turbino notr.. he he :) pol me pa je.

 

sam, ne pozabit ?e malo ?asije oja?at, front/rear strut bar pa se kak precn v cockpitu, on pri nogah.

antiroll mas tak od GTjke zej ne?

 

makaki 2.0 :hudicek:

 

jp, komplet podvozje od GT-jke mam razen amortizerjev ;)

Napisano

sj amortizerji so isti k na 1.5 tk da..

 

ti mislis 2.5 tja not dat ?!

 

KL-ZE ja :) me je Symon prepri?u :P amortizerji pa niso isti ;)

Napisano

nej bi bli.

 

pravkar preveril, amortizerji so isti 1.5 in GT 323f.. tak da isci razbite 1.5ke. sej mislim tud da je bobi reku enkrat da so isti.

 

mas plac za KLZE sploh pod havbo :D ? nevem ce ga bos nasu pr nas, sm ze jst neki iskal, ful tezk jih je najt, sploh s solidnimi kilometri.

ubi boze dej bremze gor od X9 drgac bo to krsta

na ebay.de poglej, tam sm nasu, pa se menjalnik od MX6, vse skup za okol 1000e z 100k km.

 

ce mislis tok dnarja v avto zmetat si kupi MX6 KLDE pa turbo kit pa bos CENEJE dobil 2x vec pa se napol kultni avto (kar 323C ni, sorry :D ) res. al pa vsaj eno orng skolko od Fke :D ni vredno tisto popravilo blatnika da se zajebavas s tem avtom, ker za take dnarje lahko ze iz kerekoli V6 mazde naredis to kar ma tich, pa se bol se bo drzalo ceste ce ne kej druga zarad tezisca in medosne razdalje. :) razmisli

 

http://www.club323f.com/club323f/forum/vie...&highlight=

http://i339.photobucket.com/albums/n478/ni...l/Photo0539.jpg

ta ima 2.0 V6 not.

Napisano

nej bi bli.

 

pravkar preveril, amortizerji so isti 1.5 in GT 323f.. tak da isci razbite 1.5ke. sej mislim tud da je bobi reku enkrat da so isti.

 

mas plac za KLZE sploh pod havbo :D ? nevem ce ga bos nasu pr nas, sm ze jst neki iskal, ful tezk jih je najt, sploh s solidnimi kilometri.

ubi boze dej bremze gor od X9 drgac bo to krsta

na ebay.de poglej, tam sm nasu, pa se menjalnik od MX6, vse skup za okol 1000e z 100k km.

 

ce mislis tok dnarja v avto zmetat si kupi MX6 KLDE pa turbo kit pa bos CENEJE dobil 2x vec pa se napol kultni avto (kar 323C ni, sorry :D ) res. al pa vsaj eno orng skolko od Fke :D ni vredno tisto popravilo blatnika da se zajebavas s tem avtom, ker za take dnarje lahko ze iz kerekoli V6 mazde naredis to kar ma tich, pa se bol se bo drzalo ceste ce ne kej druga zarad tezisca in medosne razdalje. :) razmisli

 

http://www.club323f.com/club323f/forum/vie...&highlight=

http://i339.photobucket.com/albums/n478/ni...l/Photo0539.jpg

ta ima 2.0 V6 not.

 

To?no od njega sm ?e dolg iskal, ?e ma kje na forumu kake objave (ne samo na youtube-u), in model jo celo prodaja

 

http://www.club323f.com/club323f/forum/vie...ghlight=#562862

 

Sej, ?e ne bom najdu KL-ZE, bo pa tut KL-DE dobra. Diski bojo pa pomoje tile od 323F GT ?ist ql ;)

 

Kar se pa ti?e predelave me nebo noben ve? prepri?u, da nebi ?ou u to, sm se dokon?no odlo?u :D

 

Mogo?e kdo ve kater motor ma noter Ford Probe?

Napisano

To?no od njega sm ?e dolg iskal, ?e ma kje na forumu kake objave (ne samo na youtube-u), in model jo celo prodaja

 

http://www.club323f.com/club323f/forum/vie...ghlight=#562862

 

Sej, ?e ne bom najdu KL-ZE, bo pa tut KL-DE dobra. Diski bojo pa pomoje tile od 323F GT ?ist ql ;)

 

Kar se pa ti?e predelave me nebo noben ve? prepri?u, da nebi ?ou u to, sm se dokon?no odlo?u :D

 

Mogo?e kdo ve kater motor ma noter Ford Probe?

 

KLDE, isti kot v MX6.

ubistvu je pol avta istega.

 

ka te ?e zanima o teh motorjih? :D vse sm prebral kar sm na?u.

ima? K8 1.8 MX3

ima? KFDE mazda 323F GT/X6

ima? Jspec KFZE mazda 323f GT/X6

ima? KLDE MX6/x9 dve verziji (novej?a ima rahlo modificiran KLZE intake manifold > t.i. "curve neck"). ima? ?e tretji manifold iz MX6, t.i. "long neck". pri nas je bolj ko ne "short neck" (tega sem jaz mel stock) in Curve neck. long neckov ni toliko.

ima? KLZE (jspec).

 

?e ne dobi? notr v avto 2.5 probaj najt KFZE ker je 2.,0 in ima 170hp..

 

ra?unalnik je najbol?e od X9, prav tako MAF senzor. (sploh od novej?ih)

 

seveda je ZELO pomembno da je ra?unalnik za pravi SESALNI KOLEKTOR, ker druga?e VRIS ne dela.

to je treba ful pazit, najla?je se je po letnikih orientirat.

 

menjalniki vsi razen novej?ih X9 pa?ejo iz ene ma?ine na drugo.

 

FORD PROBE in X9 IMATA NAJDALJ?I MENJALNIK.

MX3 ma najkraj?ega.

X9 novej?a ima menjalnik na zajle in ga je malo te?je not dobit, ampak bo? itak vse razjebu.

na tvojem mestu bi vzel X9 post 98 menjalnik...

 

RAZEN ce dobis skupaj Probe masino z menjalnikom.. potem je cisto ok.

 

avto ti bo sel pol 250 verjetno

 

Ampak ej, ce bos metal tak kes noter, vzemi raje 2.0 V6 masino in turbo kit... pomoje bo se bolj zverina, pa lazje bos not spravu.

Napisano

mater si se razpisu, hvala Ploki, kaj pa ?e dam not 2.5 pa turbo kit :P (sicer ne razmi?ljam o tej varianti, bom najverjetneje ostal na stock ;))

Napisano

2.5 pa turbo, pa lahko kar odpi?e? havbo pa za?ne? v vi?ino gradit, ker levo-desno-spredi-zadi nebo ?lo ve? :punk:

 

Btw: Ploki, kaj bi pa priporo?al zaen menjalnik za kako 1.5 ali 1.8 turbo?

panoramska.jpg
Napisano

vpra?anje je ?e bo sploh 2.5 notr spravu brez turbine brez da bi ga spredi vn potegnu.

 

ufa, ve? da za 1.5 in 1.8 menjalnike pa nisem tok gledal, je pa drug tip motorja.. 1.5 je Z5, 1.8 je pa BP se mi zdi, tk da nevem ce pase iz ene na drugo menjalnik.

ce imas 1.8 bi lahko spravu iz prejsnje generacije 1.8 GT masino pa na tisto dal turbino bi vec dobu ven

Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pojavila se mi je nova težava... Ko sem avto kupil je imel kar precej iztrošene zavore, tako diske kot ploščice, pa še treslo je ob zaviranju. Komplet diske in ploščice sem zamenjal na vseh štirih koncih. Kupil sem brembo robo. Vse je bilo super približno 3 mesece oz 2500km, potem pa je začelo spet tresti, tokrat še huje kot prej. Ugotovil sem, da je sprednji levi disk skrivljen. Vsa pesta in podvozje so v dobrem stanju, tako da je dejansko samo en sprednji disk kriv. Po pogovoru z kar nekaj mehaniki ter dobavitelji delov so vsi rekli, da je brembo zadnja leta kar slaba roba.    Katere znamke diskov ter ploščic priporočate? S katerimi imate dobre izkušnje?   Hvaprej hvala vsem!
    • UPDATE: Končno sem vztrajnik in sklopko zamenjal. Na koncu sem vselej zamenjal pri Burji v Kamniku. Čakal sem dobra dva do tri mesece da sploh dobi vztrajnik, ki enostavno ni bil dobavljiv. Ko je bil na voljo smo šli takoj v akcijo. Nekaj težav je bilo pri razstavljanju (trmasti vijaki), po sestavi je bilo potreno narediti optiko, saj je bilo potrebno podreti most. Na koncu me je vse skupaj stalo 1900€ (vztrajnik, set sklopke, potrošni material, optika in delo). Novi vstrajnik nič ne trese, avto se pelje bistveno bolj udobno.   Overall izkušnja je kar dobra, se da vse zmeniti in normalno pogovarjati, edino lahko bi bili bolj odzivni na telefon in bolj dosledni s poročanjem novosti pri iskanu delov in tekom menjave, ampak glede na naval in gužve, ki so jo imeli jim ne zamerim.  
    • Ti se kar tolaži. Da ne znaš brati, oziroma prebereš le tisto, kar ti paše, pa že vem.   Naj ti izpostavim: tries to bridge the impossible gap NI ENAKO manages to bridge the impossible gap  
    • Ta novi Qled od Sony je med top tremi tv, pa naj bo to oled, qled sli led tv.  Sony Bravia 9 review | Digital Trends WWW.DIGITALTRENDS.COM The Sony Bravia 9 tries to bridge the impossible gap between LCD and OLED, and it does a remarkable job...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.