Skoči na vsebino

Enotno ozna?evanje krajev prometnih nesre? s smrtnim izidom

Ustvari kratki URL


Slivka

Priporočeno sporočilo

Tole sem na?el na nekem drugem forumu:

 

V pogovorih ?e dolgo spremljam odziv ?oferjev in drugih udele?encev v prometu na znamenja (kri?e), ki so postavljeni na mestih kjer je pri?lo do nesre? s smrtnim izidom.

 

Prisotnost znamenja za dolo?en ?as vpliva na bolj ozave??eno vo?njo in racionalnej?e obna?anje v prometu. V primerjavi z drugimi vsemogo?imi ukrepi pri?akujem razmeroma poceni in bistveno zni?anje smrtnih ?rtev na slovenskih cestah.

 

Zato predlagam (povsem lai?no) slede?i amandma v zakonu o »ne vem ?im«:

 

»Mesto prometne nesre?e s smrtnim izidom je potrebno ozna?iti s kri?em (bel kri?) ali drugim znamenjem (bel nagelj) v skladu s predhodno izra?eno ?eljo ponesre?enca ali njegovih najbli?jih sorodnikov. Znamenje je lahko anonimno ali opremljeno z osebnimi podatki ponesre?enca.

 

Stro?ke znamenja in njegove postavitve nosi povzro?itelj prometne nesre?e. Postavitev znamenja opravi lasnik ceste na podlagi obvestila policije.

 

Obliko enotnega znamenja izbere ministrstvo za promet na mednarodnem razpisu.«

 

 

Osebno bi se v grobem kar strinjal s tem, me pa zanima mnenje drugih. Mogo?e bi pa res predlagali, da na?a vlada sprejme kaj takega? Na "so?ki fronti" so nekaj ?asa ozna?evali z velikimi ?rnimi okroglimi tablami, na katerih je bil bel vpra?aj. ?alostno je bilo le, da jih je bilo nazadnje ve? kot vseh drugih prometnih znakov skupaj...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja najbolj?, da na vsakem takem mestu postavimo kapelco al pa eno manj?o cerkvico oz mo?ejco, ?e je bil pokojni slu?ajno musliman :whatever:

 

Da ne bo narobe razumljeno se ne delam norca iz mrtvih ampak iz samega predloga, ki ni ni? drugega kot ?e ena nova motnja na cesti, ki ?e dodatno odvra?a pozornost.

 

Veliko bolj?i prdlog bi recimo bil, da bi se ugotavljalo ?e druge vzroke za nesre?o in bi se denar, namesto za vsa ta obele?ja, porabil za recimo preplastitev z grobim asfaltom. Prepovedati bi morali obcestno reklamiranje preko panojev, ki je eden od negativnih faktorjev varnosti ampak dovoljen le zato, ker nosi denar, kar pomeni, da dr?avi je bolj pomembno pobiranje denarja (beri davkov od reklamiranja) kot pa sama varnost.

 

Preveriti bi bilo treba ali so resni?no potrebni vsi prometni znaki in njihovo ?tevilo zmanj?ati na minimum najbolj nujnih. Zakonsko bi morali dolo?iti, da se pove?a preglednost cestnih ovinkov in kri?i?? - prepovejo naj se ?ive meje, ki segajo v podro?je vidljivosti kot naj se prepove obcestna kmetijska dejavnost gojenja visokih rastlin (recimo koruze) zaradi katerih je ogro?ena vidljivost.

 

Bom kar nehal, ker idej z a pove?anje varnosti je ogromno in marsikatera od teh bi prepre?ila marsikatero ?rtev, ki sicer na prvi pogled zgleda kot nepremi?ljeno dejanje posameznika lahko pa je le splet ve?jih okoli??in, ki so vse skupaj privedle do tragi?nega dogodka.

 

Sicer pa zdaj tako ali tako prihaja nov stro?ji zakon, ki bo kon?no mo?no udaril po alkoholu za volanom in vo?nji v nasprotno smer. Tudi kazni za prehitro vo?njo po regionalkah in AC-jih se pove?ujejo, kar je sicer malo hecno glede na to, da se je v zadnjem letu, dveh ?tevilo nesre? zaradi hitrosti mo?no zmanj?alo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"Veliko bolj?i prdlog bi recimo bil, da bi se ugotavljalo ?e druge vzroke za nesre?o"

 

 

 

Mnja, to sem pa res ?e ve?krat sli?al, da ?e ni kriv alkohol, potem je bodisi premajhna varnostna razdalja ali pa neprilagojena hitrost. ?eprav je vsem na tistem odseku znano, da je cesta in okolica ceste nevarna in bi s kak?nim gradbenim posegom zmanj?ali ?tevilo nesre?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja najbolj?, da na vsakem takem mestu postavimo kapelco al pa eno manj?o cerkvico oz mo?ejco, ?e je bil pokojni slu?ajno musliman :whatever:

 

Da ne bo narobe razumljeno se ne delam norca iz mrtvih ampak iz samega predloga, ki ni ni? drugega kot ?e ena nova motnja na cesti, ki ?e dodatno odvra?a pozornost.

 

Veliko bolj?i prdlog bi recimo bil, da bi se ugotavljalo ?e druge vzroke za nesre?o in bi se denar, namesto za vsa ta obele?ja, porabil za recimo preplastitev z grobim asfaltom. Prepovedati bi morali obcestno reklamiranje preko panojev, ki je eden od negativnih faktorjev varnosti ampak dovoljen le zato, ker nosi denar, kar pomeni, da dr?avi je bolj pomembno pobiranje denarja (beri davkov od reklamiranja) kot pa sama varnost.

 

Preveriti bi bilo treba ali so resni?no potrebni vsi prometni znaki in njihovo ?tevilo zmanj?ati na minimum najbolj nujnih. Zakonsko bi morali dolo?iti, da se pove?a preglednost cestnih ovinkov in kri?i?? - prepovejo naj se ?ive meje, ki segajo v podro?je vidljivosti kot naj se prepove obcestna kmetijska dejavnost gojenja visokih rastlin (recimo koruze) zaradi katerih je ogro?ena vidljivost.

 

Bom kar nehal, ker idej z a pove?anje varnosti je ogromno in marsikatera od teh bi prepre?ila marsikatero ?rtev, ki sicer na prvi pogled zgleda kot nepremi?ljeno dejanje posameznika lahko pa je le splet ve?jih okoli??in, ki so vse skupaj privedle do tragi?nega dogodka.

 

Sicer pa zdaj tako ali tako prihaja nov stro?ji zakon, ki bo kon?no mo?no udaril po alkoholu za volanom in vo?nji v nasprotno smer. Tudi kazni za prehitro vo?njo po regionalkah in AC-jih se pove?ujejo, kar je sicer malo hecno glede na to, da se je v zadnjem letu, dveh ?tevilo nesre? zaradi hitrosti mo?no zmanj?alo.

 

 

Se popolnoma strinjam. Ko sem se vozil po celinskem delu Gr?ije sem dobesedno na vsakem ovinku gledal kapelice... Po nekaj dneh jih sploh ne opazi? ve?...

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem je ker bi ti deli zakrili normalne znake, saj je kar nekaj cest ki bi jo znaki zagradili.....

 

?e ho?ejo koga opozoriti na nevarnost in posledice naj del vozni?kega izpita kandidati opravijo v rehabilitacijskem centru So?a!!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"Veliko bolj?i prdlog bi recimo bil, da bi se ugotavljalo ?e druge vzroke za nesre?o"

Mnja, to sem pa res ?e ve?krat sli?al, da ?e ni kriv alkohol, potem je bodisi premajhna varnostna razdalja ali pa neprilagojena hitrost. ?eprav je vsem na tistem odseku znano, da je cesta in okolica ceste nevarna in bi s kak?nim gradbenim posegom zmanj?ali ?tevilo nesre?.

 

To?no tako... kjer obstaja ?rna to?ka (ne samo pri ?rtvah ampak predvsem po koli?ini nesre?) je treba narest ?tudijo zakaj se to dogaja in kako se zadevo popravi. Se pravi, ?e asfalt v ovinku drsi, ga je potrebno zamenjat, ozek odsek raz?iriti, ?e je mo?no ali pa hitrost omejiti z le?e?im policajem oziroma s kako ?e bolj ustrezno zadevo za umiritev hitrosti in to sigurno niso kri?i in kapelce ampak konkretne zadeve (oto?ki, ozna?be, svetlobna signalizacija....).

 

Pa da situacija ni tako ?rna kot nam jo slikajo se precej teh aktivnosti tudi res dogaja in cel kup takih to?k je ?e dodatno opremljenih. Da o zgrajenih oziroma dokon?anih AC-jih sploh ne govorim saj so le te skupaj z vinjetami drasti?no zmanj?ale ?tevilo smrtnih ?rtev. :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tako... kjer obstaja ?rna to?ka (ne samo pri ?rtvah ampak predvsem po koli?ini nesre?) je treba narest ?tudijo zakaj se to dogaja in kako se zadevo popravi. Se pravi, ?e asfalt v ovinku drsi, ga je potrebno zamenjat, ozek odsek raz?iriti, ?e je mo?no ali pa hitrost omejiti z le?e?im policajem oziroma s kako ?e bolj ustrezno zadevo za umiritev hitrosti in to sigurno niso kri?i in kapelce ampak konkretne zadeve (oto?ki, ozna?be, svetlobna signalizacija....).

 

Pa da situacija ni tako ?rna kot nam jo slikajo se precej teh aktivnosti tudi res dogaja in cel kup takih to?k je ?e dodatno opremljenih. Da o zgrajenih oziroma dokon?anih AC-jih sploh ne govorim saj so le te skupaj z vinjetami drasti?no zmanj?ale ?tevilo smrtnih ?rtev. :bravo:

 

Mogo?e zato ker z vinjeto vsi stojimo na avtocesti ali pa se po levemu vozimo 80 :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Osebno bi se v grobem kar strinjal s tem, me pa zanima mnenje drugih. Mogo?e bi pa res predlagali, da na?a vlada sprejme kaj takega? Na "so?ki fronti" so nekaj ?asa ozna?evali z velikimi ?rnimi okroglimi tablami, na katerih je bil bel vpra?aj. ?alostno je bilo le, da jih je bilo nazadnje ve? kot vseh drugih prometnih znakov skupaj...

 

 

To?no tako... kjer obstaja ?rna to?ka (ne samo pri ?rtvah ampak predvsem po koli?ini nesre?) je treba narest ?tudijo zakaj se to dogaja in kako se zadevo popravi. Se pravi, ?e asfalt v ovinku drsi, ga je potrebno zamenjat, ozek odsek raz?iriti, ?e je mo?no ali pa hitrost omejiti z le?e?im policajem oziroma s kako ?e bolj ustrezno zadevo za umiritev hitrosti in to sigurno niso kri?i in kapelce ampak konkretne zadeve (oto?ki, ozna?be, svetlobna signalizacija....).

 

 

 

 

Ja po "so?ki", cesti med Tolminom in Novo Gorico je cesta precej unicena. Se posebno od Anhovega naprej(kamioni,cement..) Po asvaltu so dobesedno kanali. Oni pa lpo tablo omejitev 70, pa malo porezkat. In ko nekdo zleti s ceste oz. ga zaradi cesti??a odnese na drug pas (ali karkoli pa?) je pa vzrok neprilagojena hitrost. Oziroma vse drugo, samo cesta ni vzrok.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.