Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav!

 

Mene sam zanima kako je z mazdo6? V ponedeljek grem po njo! Je l. 2003 dizel 100kw prev. 170.000

So kak?ne izku?nje, na kaj je treba pazit?

 

Hvala vsem za odgovore!

Pa brez zamere.

Napisano

Pozdravljen, najve?ja "slabost" je rjavenje zadnjih blatnikov. Verjetno so ?e bili porihtani, ?e pa ?e ne ti jih baje na poobla??enem servisu v sklopu garancije zastonj porihtajo, kljub temu da avto ni ve? servisiran pri poobla??encih. Naj me kdo popravi, ?e ni tako.

Drug problem je IMV ventil, ventil na visokotla?ni pumpi. Do sedaj se je ?e kar na nekaj primerkih pripetilo, da ga je bilo potrebno zamenjati. Tudi sam sem ga moral zamenjati. Stro?ek caa. 200eur in 5min dela. Druga?e sem pa lastnik tak?ne mazde, samo ?ibkej?e razli?ice. Z avtom sem zadovoljen, meni je 121KM razli?ica dovolj, poraba bi lahko bila malce ni?ja, vendar sem se s tem sprijaznil (povpre?na caa. 7,3l me?ane vo?nje). Je pa odli?na lega, skozi ovinke se lepo dr?i, tudi pri ve?jih hitrostih se vidi, da je kabina odli?no zvo?no izolirana.

 

?e te ?e kaj zanima vpra?aj, druga?e pa malce prebrskaj po forumu, je bilo ?e kar nekaj govora o Mazdi6.

 

 

 

lp

Napisano

Hvala ti!

Ja bom ?e brskal malo!

Sicer pa ?e kaj drugega ni kot rjavenje blatnikov bi bil nakup dober!

A se pa IMv ventil pozna pri vo?nji?

Napisano

Prepri?aj se tudi da je bil velik servis narejen. ?e ni bil, je lahko hudi?. ?e nisi ziher je stro?ek na poobla??encu cca 1300?, pri fu?arju pa vsaj za polovico manj.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Je pa v?asih bolje, da velikega servisa nima narejenega in ga raje sam naredi?, vsaj ve? da je bil narejen. Seveda da ti tudi spusti ceno zaradi tega. Danes te ho?e nap*zdit vsak ki ima par minut ?asa, zato bodi previden pri nakupu. Najcenej?e razli?ine na avto.net so ponavadi bolj boge, tisti ki pa ve kaj ima, ima pa tudi ceno vi?jo. Ne zaleti se v nakup. Svetujem ti da kupi? avto od fizi?ne osebe, po mo?nosti prvega lastnika, ali vsaj preverjene zgodovine. Uvo?eni imajo v veliki ve?ini zbite kilometre, sploh tisti ki jih prodajajo avto dilerji.

Napisano

tega kar imam nagledanega je iz avtohi?e v Kopru! Je uvo?en! Uvozil ga je sam lastnik, ki ga tudi prodaja! Servisin so delani v Kopru!

1300e za glavni servis je pa precej preve?! Jez sem za audija ki ga imam ?e (trenutno) dal 400e na poobla??enem servisu!

Vse avte ki sem jih gledal so bili uvo?eni passat, toyota, a6,... mazda se mi je pa? do zdaj najbolj dopadla :bravo:

 

Hvala vam za hitre odgovore!

Napisano

Najbolj?e bi bilo avto pogledati. ?e pa nisi neki majster za avtomobile je pa ?e vedno pred nakupom najbolje odpeljati avto do najbli?njega amzs-ja, pla?a? pregled avtomobila in ti celega pregledajo (barvo, podvozje, priklopijo na ra?unalnik, itd.). Tako bo? vedel pri ?em si in ?e se avto spla?a kupiti. Bolje vr?t stran 100eur, kot se pa nategniti pa kupiti kripo, ki jo bo? non stop na servise vozil.

Napisano

jaz sem M6, 136KM kupil pred poletjem. Za nakup sem porabil par popoldnevov in kar nekaj bencina, ?el sem oglede vse od gorice do celja, grosuplja..., pogledal sem jih 9, letnike od 2004 do 2007, na koncu sem na?el v Kopru, 2004 letnik, kot novo z 120k prevo?enih, naredil sem veliki servis in zamenjal gume, vse skupaj je pri?lo okrog 1k. Od takrat sem naredil 15k km in avto dela super, porabo a ima 6,7 (80% avtoceste, cca 150km/h). Predlagam ti, da si ogleda? ve? avtomobilov, bo? dobil ob?utek kaj je ohranjeno in kaj ne. Veliko jih je bilo tudi karamboliranih....

Napisano

Pa obrati ?e v rde?em polju niso :punk:

 

Do rde?ga polja z dizlom ne pride? ker je upor vetra prevelik. Morda s primorske strani proti nanosu navzdol.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Do rde?ga polja z dizlom ne pride? ker je upor vetra prevelik. Morda s primorske strani proti nanosu navzdol.

 

?e bi pri?el do rde?ega polja bi mel ?e 250 na ?tevcu oziroma ?e to ne, ker od 240 naprej ?tevec ni ve? narisan in kazalec bi se zaletel v tisto pal?ko za resetirat dnevne km :hudicek:

33112_1.png

Napisano

slikano je v nemciji :)

 

Klinc, avtocesta gre tu v dolino..... :zvizga:

 

 

248000 prevozenih, bolj ali manj vedno z visokim tempom

se vedno lahko gre tudi cez 200 :)

 

post-278-1284402053_thumb.jpg

Napisano

superca ste!

Veliko ste mi pomagali pri nakupu mazde!

?al vas moram pa razo?arat, ker je nisem kupil! Nekaj mi je govorilo naj je ne!

Verjetno bom ?e to leto po?akal in drugo leto kupil kaj novej?ega!

 

Hvala vsem!

Napisano

Pozdravljen, najve?ja "slabost" je rjavenje zadnjih blatnikov. Verjetno so ?e bili porihtani, ?e pa ?e ne ti jih baje na poobla??enem servisu v sklopu garancije zastonj porihtajo, kljub temu da avto ni ve? servisiran pri poobla??encih. Naj me kdo popravi, ?e ni tako.

 

Ni tako. Ce avto 1x v svoji zgodovini ni bil na uradnem servisu, ti zavrnejo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.