Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdrav!

 

ugotovil sem, da se vali za mano ?rn dim... Avto gre normalno, kadi se pa, ko pohodim plin npr. pri 2000 obratih, kadi se v vseh prestavah. Avto deluje popolnoma brez problemov. Res je, da je avto zdaj bolj kot ne pol leta stal, ali je mo?no da je to od tega? Gre pa za dizla s 136 konji, leto 2003.

 

Hvala za pomo? ?e vnaprej!

Napisano

Naredi en po?ten krog po avtocesti in spihaj zadevo. Po?akaj kak?en tank ali dva in tankaj ?imbolj praznega. Lahko se je nafta malo usedla, ali kaj takega. Pomojem ne bo huj?ega.

 

Poro?aj kaj si re?il.

LP

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

kadi lahko, ?e si se veliko vozil kratke ture, z nizkimi obrati, in se je nabralo polno saj,

 

kadi lahko tudi, ?e ?obe ne delujejo pravilno...

 

kadi lahko, ?e si tankal slabo kvaliteto nafte....

 

dizel pa?... :)

 

dokler kadi ?RNO, ni neke hude panike, ko bo pa kadil sivo, bo pa problem...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

kadi lahko, ?e si se veliko vozil kratke ture, z nizkimi obrati, in se je nabralo polno saj,

 

kadi lahko tudi, ?e ?obe ne delujejo pravilno...

 

kadi lahko, ?e si tankal slabo kvaliteto nafte....

 

dizel pa?... :)

 

dokler kadi ?RNO, ni neke hude panike, ko bo pa kadil sivo, bo pa problem...

 

 

problem bo ko sploh ne bo kadil

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Napisano

?e dela avto normalno se ne sekiraj... moja ?estka (isti letnik 120 KM dela isto), od takrat ko smo motor dali na chiptunning pa ?e malo bolj. zdaj ima 265k km in dela kot da bi v?eraj pri?la iz fabrike :bravo:

tej letniki ?e nimajo DPFja notr (se mi zdi) tk da vse kar skuri? gre ven, kar je za zdravje ma?ine dobro, za okolje pa malo manj :)

 

p.s. zadeva je zelo uporabna kadar ti kdo sili v rit-takrat mu spusti? eno po?teno dimno bombo (preverjeno :D )

Napisano

?e dela avto normalno se ne sekiraj... moja ?estka (isti letnik 120 KM dela isto), od takrat ko smo motor dali na chiptunning pa ?e malo bolj. zdaj ima 265k km in dela kot da bi v?eraj pri?la iz fabrike :bravo:

tej letniki ?e nimajo DPFja notr (se mi zdi) tk da vse kar skuri? gre ven, kar je za zdravje ma?ine dobro, za okolje pa malo manj :)

 

p.s. zadeva je zelo uporabna kadar ti kdo sili v rit-takrat mu spusti? eno po?teno dimno bombo (preverjeno :D )

 

Jap tudi pri men se to dogaja da spustim dimno zaveso, pol me pa folk spra?uje kaj je narobe z avtom :P

 

P.S. To glede konj po tunningu si se verjetno zmotil, verjetno si mislil 165 KM :closedeyes:

Napisano

?e dela avto normalno se ne sekiraj... moja ?estka (isti letnik 120 KM dela isto), od takrat ko smo motor dali na chiptunning pa ?e malo bolj. zdaj ima 265k km in dela kot da bi v?eraj pri?la iz fabrike :bravo:

tej letniki ?e nimajo DPFja notr (se mi zdi) tk da vse kar skuri? gre ven, kar je za zdravje ma?ine dobro, za okolje pa malo manj :)

 

p.s. zadeva je zelo uporabna kadar ti kdo sili v rit-takrat mu spusti? eno po?teno dimno bombo (preverjeno :D )

 

hehe.. mene malo skrbi, ker ta dim ni tako nedol?en oz. je prava dimna zavesa :D a na tehni?nem pregledu tut ne bom imel problemov??? oz. a jih ti nisi imel? Mislim da se lahko tudi jaz brez problemov znebim tistih, ki radi silijo v rit...sem sam tudi ?e poizkusil-u bistvu uporabna zadeva. :bravo:

 

ker sem bil pri mehaniku pa je rekel, da ni ni? narobe z avtom, je predlagal edino preventivne menjave(filtri), samo sem razmi?ljal da ne bom kaj menjal ?e naredim tehni?nega :P

 

ma ?e kdo isti problem???

Napisano

Jap tudi pri men se to dogaja da spustim dimno zaveso, pol me pa folk spra?uje kaj je narobe z avtom :P

 

P.S. To glede konj po tunningu si se verjetno zmotil, verjetno si mislil 165 KM :closedeyes:

 

Mislim, da je napisal da ima 265000 kilometrov in ne konj, s ?ipanjem dobi? nekje 145KM.., sicer pa vsak dizl kar konkretno zakadi ?e pohodi? plin naenkrat do konca... tudi VW, BMW, Audi... posku?aj malo manj agresivno saj konec koncev ni dirkalnik... :P
Napisano

Mislim, da je napisal da ima 265000 kilometrov in ne konj, s ?ipanjem dobi? nekje 145KM.., sicer pa vsak dizl kar konkretno zakadi ?e pohodi? plin naenkrat do konca... tudi VW, BMW, Audi... posku?aj malo manj agresivno saj konec koncev ni dirkalnik... :P

 

Jap verjetno je moja napaka, druga?e s ?ipanjem (136 konjske) pride? na pribli?no 165 KM :P

Napisano

Jap verjetno je moja napaka, druga?e s ?ipanjem (136 konjske) pride? na pribli?no 165 KM :P

 

Ja, OK samo Mercurio govori o svoji 120 konjski + ?ip..... ;)

 

?e dela avto normalno se ne sekiraj... moja ?estka (isti letnik 120 KM dela isto), od takrat ko smo motor dali na chiptunning pa ?e malo bolj. zdaj ima 265k km in dela kot da bi v?eraj pri?la iz fabrike :bravo:

tej letniki ?e nimajo DPFja notr (se mi zdi) tk da vse kar skuri? gre ven, kar je za zdravje ma?ine dobro, za okolje pa malo manj :)

 

p.s. zadeva je zelo uporabna kadar ti kdo sili v rit-takrat mu spusti? eno po?teno dimno bombo (preverjeno :D )

 

Napisano

ja zdaj vidim da sm malo "?torasto" napisal... avto ima 120 konjev + ?ip in 265000 prevo?enih kilometrov

 

A si mogo?e iz kamni?kega konca? K dostikrat naletim na ?rno M6 combi z zatemnjenimi okni, k res kadi ko turk :blink: ?

 

ne ne doma sem bolj na gori?kem
Napisano

A si mogo?e iz kamni?kega konca? K dostikrat naletim na ?rno M6 combi z zatemnjenimi okni, k res kadi ko turk :blink: ?

 

nism, sem s koro?kega konca :D mene tudi malo ?udno gledajo vsi...sam OK, grem ta teden mehanika vpra?at, pa da mi test za pline naredi, pa bom vidu kaj bo rekel... kadi pa popolnoma ?rno...pa avto gre ?ist u redu. U bistvu sem sedaj za?el malo opazovat zadevo, pa vidi? dim tudi za nemci ja (audi, bmw, vw). Mo?no upam da ni kaj narobe, ker nebi ravno rad imel kak?nih ve?jih stro?kov...

 

ka pa ?obe...kolk pridejo nove?

Napisano

nism, sem s koro?kega konca :D mene tudi malo ?udno gledajo vsi...sam OK, grem ta teden mehanika vpra?at, pa da mi test za pline naredi, pa bom vidu kaj bo rekel... kadi pa popolnoma ?rno...pa avto gre ?ist u redu. U bistvu sem sedaj za?el malo opazovat zadevo, pa vidi? dim tudi za nemci ja (audi, bmw, vw). Mo?no upam da ni kaj narobe, ker nebi ravno rad imel kak?nih ve?jih stro?kov...

 

ka pa ?obe...kolk pridejo nove?

 

Napisano

ker nebi ravno rad imel kak?nih ve?jih stro?kov...

 

noben si jih ne ?eli, a nede?

 

ka pa ?obe? kolk pridejo nove?

 

no?e? vedet.... :harhar:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

?e zelo mo?no ?rno kadi bi lahko bil tudi EGR ventil :ne vem:

 

sem prej meu bmw 320 D, e 46d letnik 2000, je tud kadil pri bolj odlo?nem pritisku na plin. Baje ni problema je pa verjrtno egr ventil ki ne deluje ve? optimalno.
Napisano

ne vem zakaj vsi pritisnete plin do konca... dal bi vam dizla pa DPF... parkrat bi to nardil in bi bil filter zabit... pol pa tko vemo kak je postopek... avtocesta pa 10min nekje med 2-3k rpm konstantne vo?nje da neha pit pa filter ?istit... druga?e je x2 poraba... gas se dodaja postopoma ker kakor ima dizel vi?ek goriva, ki ga ti predozira? ko gas do podna pri 2000rpm zabije? za?ne neekonomi?no izgorevati in od tod te saje... velikrat vidim audije ko majo pol riti ?rne odzad pa babo za volanom ko poznajo pa pri gasu in bremzi samo 0 in 1 pozicijo... vmesne ni... pa taksisiti ko se jim jebe tut kadijo ko budale... sem dobil cliota 1.5 se mi zdi dizla?a v roke... kadil ko marija ?e si teral ko si pa za?el vozit z glavo pa nisi gas do lu?i pornil pa ?ude?no od zadaj zgledalo kot bencinc kar se ti?e izpuha ;) tko da te saje so bolj stil vo?nje kot pa kar koli drugega... ker ?e dizel ekonomi?no izgoreva je ogljik kot stranski produkt v zelo majhnih koli?inah, ko pa veliko goriva izgoreva v majhnem prostoru (predoziranje po ?elji za ve?jo mo?jo) pa nastane stranski produkt ogljik ki se izlo?a v obliki sajastih delcev...

 

in zdej sem se razpisal celotno dana?njo temo na faksu...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Teoretiki, ne se napihovat !

 

VSI sodobni dizli in bencinarji imajo elektroniko ki deluje na povratno informacijo, kak?ni so izpu?ni plini in s tem prilagaja porabo in ostale parametre, tako da se tudi dimljenje da regulirat, tako da prosim brez bu?.

 

Pa tud BENCINARJI pokadijo ?rno(ti demonstriram ob prilo?nosti), pa pri katalizatorju ni nobenih te?av, pa je pravtako satje v njem, pa nobene regeneracije - ma?enja in podobnega sranja, pa imam 2 katalizatorja enega za drugim(vsaj zaenkrat :blush: ).

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

"Kajenje" ima lahko ve? vzrokov. Po velikem ?tevilu km se pojavi nepravilno delovanje ?ob, ki namesto, da proizvajajo fino meglo dizelskih kalpjic, vbrizgajo bolj ali manj curek goriva. Z velikim ?t km se pojavi tudi nepravilno delovanje batnih obro?kov, ki jih ovirajo saje v utorih. Posledica je zmanj?ana neenakomerna kompresija. Tudi ventilom ne pa?e preve? saj. Poslab?uje se njihovo leganje na "sede?" in tudi to je vzrok za manj?o kompresijo. Tako imamo v izgorevalni komori ve? goriva kot zraka. Del goriva zgori nepopolno in tvori saje.

EGR ventil dozira ustrezno koli?ino dimnih plinov nazaj v izgorevalno komoro. ?e je njegovo delovanje blokirano v odprtem polo?aju, se v komoro izpusti preve? dimnih plinov, posledi?no je manj kisika za izgorevanje in spet se kadi ?rno iz izpu?ne cevi. Elektronika ne more uravnavati teh zadev, ker ni tako pametna, da bi izvajala vzdr?evalna dela pri "izku?enih" motorjih.

Eger ventil je potrebnno ob?asno o?istiti, ?e odpove pa zamenjati. Za dimnikarske storitve in nadbatno mazanje pa obstaja za to primeren aditiv.

 

Kajenje pri priganjanju (naglo dodajanje gasa) pa je pri ma?inah brez DPF normalno. V takih situacijah elektronika ne more zagotoviti pravilnega razmerja gorivo-zrak. Praviloma je zmes bogatej?a in posledica je "kajenje", ki pa ni trajno.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Skratka ?e ni dima ni pospe?ka, tako kot brez ognja ni dima. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Skratka ?e ni dima ni pospe?ka, tako kot brez ognja ni dima. :D

 

Kratko in jedrnato ... ?e ima? pa DPF pa tud dimljenja ni sam se ti pa intervali med regeneracijami kraj?ajo in poraba pove?uje :(

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.