Skoči na vsebino

Carfax - pravo poreklo avta

Ustvari kratki URL


jures

Priporočeno sporočilo

Danes sem porabil 2,99? za mojo mazdo (za katero sem vedel da je italijanska, saj mi je to povedal):

 

Stvar deluje:

https://www.carfax.si/si/100749/domov.html

 

Letnica modela: 2002

Znamka: Mazda

Model: MX-5

Vrsta karoserije: Odprt avtomobil

Barva: Kovinska srednje modra

Prostornina motorja (cm3): 1598

Mo? motorja (kw/hp): 81 / 110

Vrsta goriva: Bencin

Menjalnika: Ro?ni

Pogon: Zadnje kolo

VIN: JMZNB186200213994

 

Informacije o zgodovini

DATUM DOGODEK

2007-12-31 Vozilo je izvzeto iz prometa

2006-12-31 Vozilo v prometu Slovenija

2005-03-23 Vozilo registrirano v Slovenija

2005-03-17 Deregistracija vozila sporo?ena v Brescia, Italija

Sporo?ilo o izvozu vozila

2002-02-22 Vozilo prvi? registrirano izven Slovenija

2002 Vozilo proizvedeno v Hiro?ima, Japonska

Vir informacij: Italija, Slovenija

Glavne zna?ilnosti

 

Uvo?eno vozilo

Tehni?ne informacije

Okolje in poraba

Emisije CO2 pri me?ani vo?nji (g/km) 196

Poraba goriva pri me?ani vo?nji (l/100 km) 8.4

Te?e

Te?a vozila (kg) 1110

Bruto te?a vozila (kg) 1255

Maks. tovor (kg) 145

Ostale informacije

?tevilo sede?ev 2

Proizvodni obrat Hiro?ima, Japonska

 

ni pa ?e mene not v 2010 :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.