Skoči na vsebino

rabim pomo? oz nasvete,kupujem novo mazdo6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 64
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Sicer verjetno ?e veste, ampak vseeno.. V petek sem "slu?ajno" malo postopal po enem Mazda salonu, trenutno in ?e v oktobru imajo za vse modele 6tk 4000EUR popusta na ceno iz cenika. Z novembrom pa gre baje cena za "par procentov" gor, razlog je neugoden te?aj jen/euro.

Napisano

Kaj pa je kdo ?e vozil Mazdo 6 CD129? S faceliftom je naj?ibkej?i 2.2 dizel pridobil 4 konje, kar je pa dobro je pa to, da si ?e vedno v razredu pod 100kw. Me zanima, kako se pelje s tem motorjem, zelo vzpodbuden je namre? navor s kar 340 Nm. Prihodnje leto bom morda menjal avto pa je M6 med top favoriti. B)

12360_1.png
Napisano

Si ziher da je "samo" tolk navora ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Takole gre pri 2.2 dizlih:

 

- CD129: 340 Nm

- CD163: 360 Nm

- CD180: 400 Nm

 

?e primerjam prva dva, razlika v navoru ni velika, v konjih pa kar precej?nja. Kaj to pomeni v praksi? Da ?ibkej?emu poide sapa prej kot mo?nej?emu ter da se mo?nej?i hitreje zvrti do max. obratov?

 

Potem je pa tu ?e malo starej?i 2.0 CD140, ki ima pa 330 Nm, zmogljivosti na papirju pa precej podobne CD129, ?eprav ima 11 konjev manj, a za 10 Nm navora ve?. ?lovk bi moral vse sprobat, da bi videl kaj te ?tevilke pomenijo v praksi... :ne vem:

12360_1.png
Napisano

Pol ima samo najhuj?i motor ve? navora kot jaz :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

147KM ima prej?nja generacija motorja, v novi faceliftani razli?ici M6 pa je motor prenovljen in postre?e s 155KM.

33112_1.png

Napisano
  je biro.dean napisal:

ve? mogo?e tudi koliko je razlika v navoru?

 

184Nm (pri 4.000 obratih) : 193Nm (pri 4.500 obratih)

33112_1.png

Napisano

Glej ga ... ?e kupuje? novega bo? tako ali tako dobil motor s 155KM in seveda rahlo prenovljeno obliko (facelift). Te?ko verjamem, da lahko ?e kje stakne? starega s 147KM, ?e pa ?e pa se oreng pogajaj za ceno.

33112_1.png

Napisano

Baje so pri faceliftani M6 izbolj?ali tudi potovalni ra?unalnik, ki je bil dele?en marsikatere kritike pri avtomobilskih testih. Kdo kaj ve ve? o tem ter kaj je sploh "narobe" s potovalnim ra?. pri aktualni M6? :unsure:

12360_1.png
Napisano
  je R_sport napisal:

Baje so pri faceliftani M6 izbolj?ali tudi potovalni ra?unalnik, ki je bil dele?en marsikatere kritike pri avtomobilskih testih. Kdo kaj ve ve? o tem ter kaj je sploh "narobe" s potovalnim ra?. pri aktualni M6? :unsure:

 

 

mislim da je imale veliko kritik zaradi tega kr je blo za zacetnike prekomplicirano dostopati do potovalnega racunalnika in so rekli da je sistem "zanic" zdej so to kao izboljsali ampak vec o tem kaksen lastnik nove mazde 6 facelift...

www.trziskisladoled.si

Napisano

saj ja. no makoma ima v reklami ?e staro verzijo(147km)

 

sem vozil(preganjal) testno m6 155km l. 2010 :bravo:

prvi? sedel v m6 trikrat stisnil gumbo in ?e je kazal porabo

(na 30kilometrov mestne in zunajmestne vo?nje 9.7l)

 

po moje ni kompliciran BP- razen za starej?e mogo?e :D

Napisano
  je iceman22 napisal:

mislim da je imale veliko kritik zaradi tega kr je blo za zacetnike prekomplicirano dostopati do potovalnega racunalnika in so rekli da je sistem "zanic" zdej so to kao izboljsali ampak vec o tem kaksen lastnik nove mazde 6 facelift...

 

Ja, ?e je ?lovek opravilno hendikepiran zna biti prezahtevno. Men je ?ist OK nastavljanje tega BC - OK pa? rabi? pet prtiskov pa kaj, sej BC ni zato, da se skoz z njim igra?.

33112_1.png

Napisano

Upam, da avtor teme ne bo jezen, ?e si jo ?e naprej malo izposojam. :P

 

Pred kratkim sem ?el na testno vo?njo z Mazdo 6 CD129. Ker je to edina razli?ica dizelsko gnane M6, ki sem jo dosedaj vozil, je na ?alost ne morem primerjat z ostalimi, lahko pa podam primerjavo s svojim Pro_ceedom 2.0 dizel (140km):

 

Kot sem nekako pri?akoval, je mazdin motor zaradi obilnega navora (340 Nm) ter navedb tovarne, da so pri faceliftani M6 izbolj?ali turbo polnilnik, odli?en in suveren v spodnjem obmo?ju vrtljajev. Turbo luknje prakti?no ni, enako tudi ni "turbo lag-a", na polno vle?e ?e skoraj iz '?tandgasa'. Se pa veselje kon?a pri cca. 3.000 obratih, kjer vsaj po ob?utku za?ne krivulja navora strmo padat, zato vsaj jaz nisem videl smisla, da bi silil motor preko teh obratov. Ampak kot re?eno, to sem pri temu motorju pri?akoval, zato pomanjkanja veselja do vrtenja ne jemljem kot graje. :)

 

Za primerjavo, kiin motor bolj enakomerno vle?e ?ez celoten razpon obratov in to vse do 4.000 obratov, ima torej ve? veselja do vrtenja, zato pa ima na drugi strani rahlo bolj opazno turbo luknjo, ?e bolj mote? pa je "turbo lag" - po doma?e povedano, ko pohodi? plin do konca, rabi motor cca. 1 sekundo, da "pogrunta", da si pohodil gas :glare:. Tega recimo pri Mazdi ni. :bravo: Je pa mazdin motor tudi za kake 2-3 deci manj ?ejen. Povpre?na poraba testnega avta je bila namre? okrog 6,5 litra.

 

Edina stvar, ki pa me je malo zmotila pri Mazdi ali pa je recimo temu nisem pri?akoval, je bil ?ri?ek v predelu sovoznikovih vrat in to tam v tistem "trikotniku", kjer se nahaja visokotonec. Avto je imel pa komaj nekaj ?ez 3k prevo?enih km. :unsure: Zdaj ne vem ali je bil to zgolj slu?aj konkretnega avta ali ima ?e kdo kake probleme s ?ri?ki pri aktualni ?estici? Ker na raznih testih so ravno pohvalili kvaliteto izdelave, poleg tega npr. moja stara M6 tudi po 100k prevo?enih km ni imela enega samega ?ri?ka. :ne vem:

12360_1.png
Napisano

Zaenkrat nimam nobenih ?ri?kov razen, ?e je zunaj zelo mraz in znotraj ogreto se sli?i tam, kjer se plastika dotika vetrobranskega stekla.

 

Kar se pa ti?e motorja je pa res kar pravi?, da motor, ki ima mal konjev zna po 3.000 obratih malo pe?at v suverenosti.

 

Recimo lep tak primer je bila stara ?estka diesel 121KM proti 136KM. V spodnjem delu vrtljajev sta imela enako navora in sta se obna?ali popolnoma enako in ?el nad 3.500 obrati se je poznalo, da je mo?nej?i motor dejansko res mo?nej?i.

 

Probat bi moral ?e 163KM ker to pa je odli?en diesel, da o 180-konjskem sploh ne govorim.

33112_1.png

Napisano

Hmmm...kaj so pa po?eli s pal?ko za podstavljanje havbe?

 

Dobro preveri, ker mi ni jasno zakaj bi drkali to pal?ko - avto bi lahko bil udarjen spredaj pa so med sestavljanjem to pozabili. :ne vem:

33112_1.png

Napisano
  je biro.dean napisal:

se pravi da je originalna palica ravna?! in to ni del facelifta!

 

?e to bi mi zdaj trebalo-pa komaj sem se odlo?il,zdaj pa to!! :angry2:

 

To, da je zvita je OK, samo je originalno pritrjena spodaj, kle na sliki pa ni, ampak je o?itno samo podstavljena in zataknjena v utor.

 

Saj to ?e ne pomeni, da je res bilo kej ampak zgolj opozorilo, da dobro s?ekiri a je bil avto morebiti zaleten.

33112_1.png

Napisano

Ops, moja napaka - sem ?el k svoji pogledat in je pal?ka pravilno. Na sliki me je o?itno malo zmedlo, da je nekje narobe zataknjena ampak, kot ka?e je pravilno.

 

O?itno bom rabil bolj?a o?ala :blush:

 

V glavnem - pojdi pogledat obe, na koncu se bo? pa verjetno sam ?e o barvi odlo?al :P

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

To, da je zvita je OK, samo je originalno pritrjena spodaj, kle na sliki pa ni, ampak je o?itno samo podstavljena in zataknjena v utor.

 

Saj to ?e ne pomeni, da je res bilo kej ampak zgolj opozorilo, da dobro s?ekiri a je bil avto morebiti zaleten.

 

HE?! kaj je kje originalno pritrjeno, pa saj tale je kot mora biti...

 

FE:

post-11-1286704183_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
    • Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 
    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.