AmpeR Napisano 27. september, 2010 Prijavi Napisano 27. september, 2010 En kratek test mazde 2.0 je na siolovi strani: http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomob...da_6_sport.aspx lp Citiraj
pagat Napisano 27. september, 2010 Prijavi Napisano 27. september, 2010 Sicer verjetno ?e veste, ampak vseeno.. V petek sem "slu?ajno" malo postopal po enem Mazda salonu, trenutno in ?e v oktobru imajo za vse modele 6tk 4000EUR popusta na ceno iz cenika. Z novembrom pa gre baje cena za "par procentov" gor, razlog je neugoden te?aj jen/euro. Citiraj
R_sport Napisano 27. september, 2010 Prijavi Napisano 27. september, 2010 Kaj pa je kdo ?e vozil Mazdo 6 CD129? S faceliftom je naj?ibkej?i 2.2 dizel pridobil 4 konje, kar je pa dobro je pa to, da si ?e vedno v razredu pod 100kw. Me zanima, kako se pelje s tem motorjem, zelo vzpodbuden je namre? navor s kar 340 Nm. Prihodnje leto bom morda menjal avto pa je M6 med top favoriti. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 28. september, 2010 Prijavi Napisano 28. september, 2010 Si ziher da je "samo" tolk navora ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
R_sport Napisano 28. september, 2010 Prijavi Napisano 28. september, 2010 Takole gre pri 2.2 dizlih: - CD129: 340 Nm - CD163: 360 Nm - CD180: 400 Nm ?e primerjam prva dva, razlika v navoru ni velika, v konjih pa kar precej?nja. Kaj to pomeni v praksi? Da ?ibkej?emu poide sapa prej kot mo?nej?emu ter da se mo?nej?i hitreje zvrti do max. obratov? Potem je pa tu ?e malo starej?i 2.0 CD140, ki ima pa 330 Nm, zmogljivosti na papirju pa precej podobne CD129, ?eprav ima 11 konjev manj, a za 10 Nm navora ve?. ?lovk bi moral vse sprobat, da bi videl kaj te ?tevilke pomenijo v praksi... :ne vem: Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 28. september, 2010 Prijavi Napisano 28. september, 2010 Pol ima samo najhuj?i motor ve? navora kot jaz Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
biro.dean Napisano 29. september, 2010 Avtor Prijavi Napisano 29. september, 2010 si pa navrejti! kolko pa ima 2.0 konjev, 147 ali 155? in zakaj pi?ejo dve varijanti, ?e je pa enak motor!! :mi pijemoo: Citiraj
Boss Napisano 29. september, 2010 Prijavi Napisano 29. september, 2010 147KM ima prej?nja generacija motorja, v novi faceliftani razli?ici M6 pa je motor prenovljen in postre?e s 155KM. Citiraj
biro.dean Napisano 29. september, 2010 Avtor Prijavi Napisano 29. september, 2010 ve? mogo?e tudi koliko je razlika v navoru? Citiraj
Boss Napisano 30. september, 2010 Prijavi Napisano 30. september, 2010 ve? mogo?e tudi koliko je razlika v navoru? 184Nm (pri 4.000 obratih) : 193Nm (pri 4.500 obratih) Citiraj
biro.dean Napisano 1. oktober, 2010 Avtor Prijavi Napisano 1. oktober, 2010 Pol se bol spla?a vzeti mo?nej?ega. Je najbr? tudi poraba kaj manj?a. Ali?? Citiraj
Boss Napisano 1. oktober, 2010 Prijavi Napisano 1. oktober, 2010 Glej ga ... ?e kupuje? novega bo? tako ali tako dobil motor s 155KM in seveda rahlo prenovljeno obliko (facelift). Te?ko verjamem, da lahko ?e kje stakne? starega s 147KM, ?e pa ?e pa se oreng pogajaj za ceno. Citiraj
R_sport Napisano 2. oktober, 2010 Prijavi Napisano 2. oktober, 2010 Baje so pri faceliftani M6 izbolj?ali tudi potovalni ra?unalnik, ki je bil dele?en marsikatere kritike pri avtomobilskih testih. Kdo kaj ve ve? o tem ter kaj je sploh "narobe" s potovalnim ra?. pri aktualni M6? Citiraj
iceman22 Napisano 2. oktober, 2010 Prijavi Napisano 2. oktober, 2010 Baje so pri faceliftani M6 izbolj?ali tudi potovalni ra?unalnik, ki je bil dele?en marsikatere kritike pri avtomobilskih testih. Kdo kaj ve ve? o tem ter kaj je sploh "narobe" s potovalnim ra?. pri aktualni M6? mislim da je imale veliko kritik zaradi tega kr je blo za zacetnike prekomplicirano dostopati do potovalnega racunalnika in so rekli da je sistem "zanic" zdej so to kao izboljsali ampak vec o tem kaksen lastnik nove mazde 6 facelift... Citiraj www.trziskisladoled.si
biro.dean Napisano 2. oktober, 2010 Avtor Prijavi Napisano 2. oktober, 2010 saj ja. no makoma ima v reklami ?e staro verzijo(147km) sem vozil(preganjal) testno m6 155km l. 2010 prvi? sedel v m6 trikrat stisnil gumbo in ?e je kazal porabo (na 30kilometrov mestne in zunajmestne vo?nje 9.7l) po moje ni kompliciran BP- razen za starej?e mogo?e Citiraj
Boss Napisano 2. oktober, 2010 Prijavi Napisano 2. oktober, 2010 mislim da je imale veliko kritik zaradi tega kr je blo za zacetnike prekomplicirano dostopati do potovalnega racunalnika in so rekli da je sistem "zanic" zdej so to kao izboljsali ampak vec o tem kaksen lastnik nove mazde 6 facelift... Ja, ?e je ?lovek opravilno hendikepiran zna biti prezahtevno. Men je ?ist OK nastavljanje tega BC - OK pa? rabi? pet prtiskov pa kaj, sej BC ni zato, da se skoz z njim igra?. Citiraj
R_sport Napisano 8. oktober, 2010 Prijavi Napisano 8. oktober, 2010 Upam, da avtor teme ne bo jezen, ?e si jo ?e naprej malo izposojam. Pred kratkim sem ?el na testno vo?njo z Mazdo 6 CD129. Ker je to edina razli?ica dizelsko gnane M6, ki sem jo dosedaj vozil, je na ?alost ne morem primerjat z ostalimi, lahko pa podam primerjavo s svojim Pro_ceedom 2.0 dizel (140km): Kot sem nekako pri?akoval, je mazdin motor zaradi obilnega navora (340 Nm) ter navedb tovarne, da so pri faceliftani M6 izbolj?ali turbo polnilnik, odli?en in suveren v spodnjem obmo?ju vrtljajev. Turbo luknje prakti?no ni, enako tudi ni "turbo lag-a", na polno vle?e ?e skoraj iz '?tandgasa'. Se pa veselje kon?a pri cca. 3.000 obratih, kjer vsaj po ob?utku za?ne krivulja navora strmo padat, zato vsaj jaz nisem videl smisla, da bi silil motor preko teh obratov. Ampak kot re?eno, to sem pri temu motorju pri?akoval, zato pomanjkanja veselja do vrtenja ne jemljem kot graje. Za primerjavo, kiin motor bolj enakomerno vle?e ?ez celoten razpon obratov in to vse do 4.000 obratov, ima torej ve? veselja do vrtenja, zato pa ima na drugi strani rahlo bolj opazno turbo luknjo, ?e bolj mote? pa je "turbo lag" - po doma?e povedano, ko pohodi? plin do konca, rabi motor cca. 1 sekundo, da "pogrunta", da si pohodil gas . Tega recimo pri Mazdi ni. Je pa mazdin motor tudi za kake 2-3 deci manj ?ejen. Povpre?na poraba testnega avta je bila namre? okrog 6,5 litra. Edina stvar, ki pa me je malo zmotila pri Mazdi ali pa je recimo temu nisem pri?akoval, je bil ?ri?ek v predelu sovoznikovih vrat in to tam v tistem "trikotniku", kjer se nahaja visokotonec. Avto je imel pa komaj nekaj ?ez 3k prevo?enih km. Zdaj ne vem ali je bil to zgolj slu?aj konkretnega avta ali ima ?e kdo kake probleme s ?ri?ki pri aktualni ?estici? Ker na raznih testih so ravno pohvalili kvaliteto izdelave, poleg tega npr. moja stara M6 tudi po 100k prevo?enih km ni imela enega samega ?ri?ka. :ne vem: Citiraj
Boss Napisano 8. oktober, 2010 Prijavi Napisano 8. oktober, 2010 Zaenkrat nimam nobenih ?ri?kov razen, ?e je zunaj zelo mraz in znotraj ogreto se sli?i tam, kjer se plastika dotika vetrobranskega stekla. Kar se pa ti?e motorja je pa res kar pravi?, da motor, ki ima mal konjev zna po 3.000 obratih malo pe?at v suverenosti. Recimo lep tak primer je bila stara ?estka diesel 121KM proti 136KM. V spodnjem delu vrtljajev sta imela enako navora in sta se obna?ali popolnoma enako in ?el nad 3.500 obrati se je poznalo, da je mo?nej?i motor dejansko res mo?nej?i. Probat bi moral ?e 163KM ker to pa je odli?en diesel, da o 180-konjskem sploh ne govorim. Citiraj
biro.dean Napisano 9. oktober, 2010 Avtor Prijavi Napisano 9. oktober, 2010 Zdaj pa z dizli malo na stran. padla je odlo?itev za ˝˝tega lepotca˝˝! http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3691641&show=1 upam, da mi ga do drugega tedna ne prodajo! Bi prosil,za kake komentarje! pa lep pozdrav Citiraj
Boss Napisano 9. oktober, 2010 Prijavi Napisano 9. oktober, 2010 Hmmm...kaj so pa po?eli s pal?ko za podstavljanje havbe? Dobro preveri, ker mi ni jasno zakaj bi drkali to pal?ko - avto bi lahko bil udarjen spredaj pa so med sestavljanjem to pozabili. :ne vem: Citiraj
biro.dean Napisano 10. oktober, 2010 Avtor Prijavi Napisano 10. oktober, 2010 se pravi da je originalna palica ravna?! in to ni del facelifta! ?e to bi mi zdaj trebalo-pa komaj sem se odlo?il,zdaj pa to!! Citiraj
Boss Napisano 10. oktober, 2010 Prijavi Napisano 10. oktober, 2010 se pravi da je originalna palica ravna?! in to ni del facelifta! ?e to bi mi zdaj trebalo-pa komaj sem se odlo?il,zdaj pa to!! To, da je zvita je OK, samo je originalno pritrjena spodaj, kle na sliki pa ni, ampak je o?itno samo podstavljena in zataknjena v utor. Saj to ?e ne pomeni, da je res bilo kej ampak zgolj opozorilo, da dobro s?ekiri a je bil avto morebiti zaleten. Citiraj
biro.dean Napisano 10. oktober, 2010 Avtor Prijavi Napisano 10. oktober, 2010 saj bom! in to konkretno! samo,zakaj bi nekdo to na novem avtu prestavljal? nekaj so ziher ?rafali na avto. je ?e tale v igri http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4008696&show=1 komentar na to. kaj pa ti vozi?-?e lahko vpra?am? vidim da kar nekaj ve? o mazdi,nisi slu?ajno mehanik? Citiraj
Boss Napisano 10. oktober, 2010 Prijavi Napisano 10. oktober, 2010 Ops, moja napaka - sem ?el k svoji pogledat in je pal?ka pravilno. Na sliki me je o?itno malo zmedlo, da je nekje narobe zataknjena ampak, kot ka?e je pravilno. O?itno bom rabil bolj?a o?ala V glavnem - pojdi pogledat obe, na koncu se bo? pa verjetno sam ?e o barvi odlo?al Citiraj
KAALman Napisano 10. oktober, 2010 Prijavi Napisano 10. oktober, 2010 To, da je zvita je OK, samo je originalno pritrjena spodaj, kle na sliki pa ni, ampak je o?itno samo podstavljena in zataknjena v utor. Saj to ?e ne pomeni, da je res bilo kej ampak zgolj opozorilo, da dobro s?ekiri a je bil avto morebiti zaleten. HE?! kaj je kje originalno pritrjeno, pa saj tale je kot mora biti... FE: Citiraj LP KAALman
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.