Skoči na vsebino

REZERVNI DELI

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me ali ima kdorkoli informacijo kje bi se dalo dobiti rabljen ra?unalnik za mazdo 323f 1.6i 16V

 

Hvala!

 

si probal avto net karambolirana?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to misls verzijo BG? ali BA? (ce po masini sklepam je bg..?) pa a s tem mislis ecu?

Napisano

to misls verzijo BG? ali BA? (ce po masini sklepam je bg..?) pa a s tem mislis ecu?

 

Pozdravljen, ne vem to?no kaj misli?, ker toliko se ne spoznam, lahko razlo?i? po doma?e kaj pomenijo te oznake? Druga?e pa mi je zalilo v poplavah ra?unalnik, ki je spodaj pri sovoznikovih nogah, torej do praga. Avto sem pripeljal v?eraj iz servisa, kjer so rekli da je ?el ra?unalnik, a glej ga zlomka, avto ni ni? ve? cukal ko sem ga peljal domov in sem ?el ?e en krog po obvoznici in je delal kot urca, tako da bom mogo?e malo po?akal? Edino kar me skrbi je da se je pri?gala lu?ka za olje v menjalniku???? Ima mogo?e kdo kaj informacij?

 

Lep pozdrav

Napisano

marko , ce je lucka za olje v menjalniku ... pol zih ni BG , pa glede na to da je omenjal prov racunalnik ...BJ ? BG,BA nista mela kej prevec elektronke ce vem prov ?

Napisano

Pozdravljen, ne vem to?no kaj misli?, ker toliko se ne spoznam, lahko razlo?i? po doma?e kaj pomenijo te oznake? Druga?e pa mi je zalilo v poplavah ra?unalnik, ki je spodaj pri sovoznikovih nogah, torej do praga. Avto sem pripeljal v?eraj iz servisa, kjer so rekli da je ?el ra?unalnik, a glej ga zlomka, avto ni ni? ve? cukal ko sem ga peljal domov in sem ?el ?e en krog po obvoznici in je delal kot urca, tako da bom mogo?e malo po?akal? Edino kar me skrbi je da se je pri?gala lu?ka za olje v menjalniku???? Ima mogo?e kdo kaj informacij?

 

Lep pozdrav

 

letnik 2003!

Napisano

Letnik tvoje 323f je pa ...?

BG serijaj je bila do leta 94 in je najbolj prepoznavna po dvigajo?ih lu?eh

BA je pa od letnika 94

 

pozdravljen, letnik 2003!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Greva s tamalo v eno odmaknjeno hosto in srečava...... JJ-a 😱 Spet je bil neki slabe volje in zagrenjen.  
    • Mene je tud danes navigacija rešila sranja... mislim stanja v koloni. Je pa očitno mnoge, ker se je zabasalo od IOC Zapolje do Logatca in seveda verjetno skozi. Še dobro, da poznam Logatec kot svoj žep in sem se zmuznil mimo.
    • Hvala ampak jaz imam ze leta racun na asfinagu. Tudi FLEX predplacniske odseke ala brenner pa tauren, tuneli - se samo peljem skozi (zelena tabla). Tu mi tablica po narocilu ze leta sluzi tud ce menjam avto.   Sam tole z vinjeto sem bil razvajen da je ko pri nas
    • Saj si imel dizelco pa dobro veš, kakšna razlika je v sami vožnji in občutek v vrhniškem klancu. Konji so relativna stvar. Recimo dizelca ima skoraj vso moč že pri 1800 obratih, medtem ko ima tvoja pri  teh obratih le kakih 50. In potem sledi menjava brzine ali dve  navzdol, pa vožnja na večjih obratih, mašina je bolj glasna, kar zna bit utrujajoče. Ne skrbi, znam vrteti v obrate atmosfera, ampak enostavnoi to - to. Vožnja z dizelco je v klancih  bolj tiha, enostavna, hitrejša in z manjšo porabo.  Tudi cx30 ni popolna. Manjka ji turbina in enih 60 Nm navora. Ali še bolje, #e malo več navora. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.