Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni ! Mam problem , mazdo 5 novo ,prevo?enih 15.000 km in ugotavljam da avto cuka pri 4.000 do 4,500 obratih ko je pri?gana klima oz gretje. Nisem ?e bil na servisu ,vendar me zanima ali ima kdo podobne izku?nje ? Hvala za odgovor

Napisano

Tole bi bilo dobro, da mlao bolje opi?e? tale cukanja.

 

A je to pri konstantnih obratih al je pri pospe?evanju? A je to vsaki? al samo ko je recimo oreng vro?e al pa ko je recimo veliko vlage v zraku.

 

Glede na obrate predvidevam, da je bencinar (kateri motor?)

 

Aja, pa lepo pozdravljen na forumu.

33112_1.png

Napisano

Tole bi bilo dobro, da mlao bolje opi?e? tale cukanja.

 

A je to pri konstantnih obratih al je pri pospe?evanju? A je to vsaki? al samo ko je recimo oreng vro?e al pa ko je recimo veliko vlage v zraku.

 

Glede na obrate predvidevam, da je bencinar (kateri motor?)

 

Aja, pa lepo pozdravljen na forumu.

 

Vra?am lepe pozdrave ! Ja je bencinar 1,8 , dogaja pa se v obeh primerih pri pospe?ovanju in pri kostantni vo?nji . Vendar vedno pri pribli?no 4,000 obratih . Najbolj je opazno ko je pri?gana klima ,?e jo izklopim je vse OK. Mam pa ob?utek da je todi poraba malo prevelika cca 10,2 je povpre?je- je pa res da mam malce te?ko nogo . LP in hvala za pomo? oz. informacijo.
Napisano

Vra?am lepe pozdrave ! Ja je bencinar 1,8 , dogaja pa se v obeh primerih pri pospe?ovanju in pri kostantni vo?nji . Vendar vedno pri pribli?no 4,000 obratih . Najbolj je opazno ko je pri?gana klima ,?e jo izklopim je vse OK. Mam pa ob?utek da je todi poraba malo prevelika cca 10,2 je povpre?je- je pa res da mam malce te?ko nogo . LP in hvala za pomo? oz. informacijo.

 

Kot da je nekaj narobe z me?anico zraka in bencina??? Samo bi se moralo potem nadaljevati do konca ve?jih obratov...

 

Poglej se malo da nimas snete kake cevi s sve?ke, ali pa celo sve?ka fu? (da ma? 3V )

Skratka - again - nisem expert ampak kot da na enem valju ni neki ok

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak pravi, da zajebava samo ob pri?gani klimi. Torej bi bilo treba iskat v tej smeri, ker ne verjamem, da bi kompresor klime imel tolk vpliva na motor ozroma, da bi pri vklopu kompresorja klime zaradi tega zadeva cukala.

33112_1.png

Napisano

1.8 motor pri 5-tki je, ?e se ne motim, enak motorju pri 6-tki, ki sem si jo neko? lastil. In enako se je dogajalo pri meni. Motor je pri cca. 4000 obratih pri pospe?evanju na polno, rahlo pocukal. Na servisu so rekli, da je to normalno, ?e? da kompresor zamori motor, zadevo kot tako pa sem vzel v zakup oz. se je navadil.

 

Kar se pa ti?e porabe, odvisno kje in kako se vozi?. Jaz, ki sem imel 70% avtoceste, 25% mestnih vo?enj in le kakih 5% relacij, je bila povpre?na poraba 8,2 L/100km. Verjetno bi imel z istim re?imom vo?nje pri 5-tki, zaradi slab?ega zra?nega upora ter te?e avta, kak liter ve?.

12360_1.png
Napisano

Pre?voh motor to je prvo in edino kar je narobe, pri 2.3 motorju se tudi ?uti samo komaj, ?e je pa ?e T pol se ne ?uti ni? - tako kot pri navorh. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
    • Metabo SB 18 LTX BL Q I (602361660) | Akvonij AKVONIJ.SI   Najceneje.
    • No, potem je pa moja res čudna.. tepihi se drgnejo, naslonjalo na vratih je kartonasto, volan je iz papirja, da ne omenjam sedeža  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.