Skoči na vsebino

koliko je mo?an oja?evalec v mazdi 6 l. 2004

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

zdravo vsem skupi!

 

meme sam zanima neki,uni k mate /ste mel mazdo 6 k ma ze serisko ojacevalec pod sovoznikovem sedezom...kolk je mocan? a bi lahk jst ksno tubo gor prklopu,ne zdej neki d je ful mocno...sam tko pac...pa ce bo to treba menjat da mi mev tubo...pa kako se bo pol to zvezal na radio pa vse to...ce kdo kej ve o temu...

 

 

hvala,lp

Napisano

zdravo vsem skupi!

 

meme sam zanima neki,uni k mate /ste mel mazdo 6 k ma ze serisko ojacevalec pod sovoznikovem sedezom...kolk je mocan? a bi lahk jst ksno tubo gor prklopu,ne zdej neki d je ful mocno...sam tko pac...pa ce bo to treba menjat da mi mev tubo...pa kako se bo pol to zvezal na radio pa vse to...ce kdo kej ve o temu...

hvala,lp

 

Za bol?i bas lahko izdela? dodaten predoja?evalec, ki ga montira? v original sub, je ob?utno bol?e. Vse o izdelavi in vezavi ima? na forumu, pa tudi tweeterje lahko izbol?a? z menjavo kondenzatorjev.

Napisano

zdravo vsem skupi!

 

meme sam zanima neki,uni k mate /ste mel mazdo 6 k ma ze serisko ojacevalec pod sovoznikovem sedezom...kolk je mocan? a bi lahk jst ksno tubo gor prklopu,ne zdej neki d je ful mocno...sam tko pac...pa ce bo to treba menjat da mi mev tubo...pa kako se bo pol to zvezal na radio pa vse to...ce kdo kej ve o temu...

hvala,lp

 

Na Bose ozvo?enje(?e ga ima?) se ne spla?a vezat ni? (dela na 2 ohm)!.

?e ho?e? prave base,napelje? novo napeljavo(direktno iz baterije) in dodaten fer?terker.Sub zvo?nik montira? na mestu,kjer ima? sedaj sub (pod pokrovom v prtlja?niku,kjer je rezervno kolo).

Lahko naredi? pa tudi modifikacijo visokih in suba (nekje na forumu je ta tema) in to bi bilo vse.Zvo?niki so kartonski (made in mexico),2ohm (da vse skupaj glasneje igra) in skoraj nima? zamenjave za njih.

Opcija je edino komplet menjava (skupaj z kabli,ki so original zelo boge kvalitete).

Radio je ponavadi Panasonic,(vsaj Bose sistem) in je za original ?e kar v redu (eden bolj?ih na tr?i??u za original vgradnjo). ;)

Tukaj ima? nekaj na to temo:

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=5898

 

post-399-1286213738_thumb.jpg-original Bose sub

 

 

Napisano

?e ma? bose ozvo?enje, ma? woofer ?e v prtlja?niku v rezervnem kolesu :)

 

ja je woofer...sam bi mal mocnejsga :))

 

Za bol?i bas lahko izdela? dodaten predoja?evalec, ki ga montira? v original sub, je ob?utno bol?e. Vse o izdelavi in vezavi ima? na forumu, pa tudi tweeterje lahko izbol?a? z menjavo kondenzatorjev.

 

uff,kje d na forumu najdem k je tok stvari...

 

Na Bose ozvo?enje(?e ga ima?) se ne spla?a vezat ni? (dela na 2 ohm)!.

?e ho?e? prave base,napelje? novo napeljavo(direktno iz baterije) in dodaten fer?terker.Sub zvo?nik montira? na mestu,kjer ima? sedaj sub (pod pokrovom v prtlja?niku,kjer je rezervno kolo).

Lahko naredi? pa tudi modifikacijo visokih in suba (nekje na forumu je ta tema) in to bi bilo vse.Zvo?niki so kartonski (made in mexico),2ohm (da vse skupaj glasneje igra) in skoraj nima? zamenjave za njih.

Opcija je edino komplet menjava (skupaj z kabli,ki so original zelo boge kvalitete).

Radio je ponavadi Panasonic,(vsaj Bose sistem) in je za original ?e kar v redu (eden bolj?ih na tr?i??u za original vgradnjo). ;)

Tukaj ima? nekaj na to temo:

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=5898

 

post-399-1286213738_thumb.jpg-original Bose sub

 

:D ja mam bose...in vse je tko ja k treba...sam to bi jst najraj pelu nekam pa d mi to zrihtajo...k jst se na to spoznam , ama cist nic :P

Napisano

?e ma? bose woofer si naredi ali pa kupi predoja?evalec. ?e res nisi zelo zahteven, ti bo taka majhna ?katlica naredila iz wooferja pravo bombo :-). Jaz sem zelo zadovoljen :)

Napisano

?e ma? bose woofer si naredi ali pa kupi predoja?evalec. ?e res nisi zelo zahteven, ti bo taka majhna ?katlica naredila iz wooferja pravo bombo :-). Jaz sem zelo zadovoljen :)

 

bombo aa? :) hehe,ja ja hocm jst to! ok narest ga pomojem ne bom znou...tok da bi ga kr kupu,al pa neki...ti mas to? ke si to najdu,jst bi mev isto k ti...ce si tok zadovoln :D

Napisano

Res je, samo da ima tole moje vezje ?e 3 potenciometre..Tukaj so? Ne vidim jih :)

 

To?no tako, ti ima? izbolj?ano verzijo z equilajzerjem.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Greva s tamalo v eno odmaknjeno hosto in srečava...... JJ-a 😱 Spet je bil neki slabe volje in zagrenjen.  
    • Mene je tud danes navigacija rešila sranja... mislim stanja v koloni. Je pa očitno mnoge, ker se je zabasalo od IOC Zapolje do Logatca in seveda verjetno skozi. Še dobro, da poznam Logatec kot svoj žep in sem se zmuznil mimo.
    • Hvala ampak jaz imam ze leta racun na asfinagu. Tudi FLEX predplacniske odseke ala brenner pa tauren, tuneli - se samo peljem skozi (zelena tabla). Tu mi tablica po narocilu ze leta sluzi tud ce menjam avto.   Sam tole z vinjeto sem bil razvajen da je ko pri nas
    • Saj si imel dizelco pa dobro veš, kakšna razlika je v sami vožnji in občutek v vrhniškem klancu. Konji so relativna stvar. Recimo dizelca ima skoraj vso moč že pri 1800 obratih, medtem ko ima tvoja pri  teh obratih le kakih 50. In potem sledi menjava brzine ali dve  navzdol, pa vožnja na večjih obratih, mašina je bolj glasna, kar zna bit utrujajoče. Ne skrbi, znam vrteti v obrate atmosfera, ampak enostavnoi to - to. Vožnja z dizelco je v klancih  bolj tiha, enostavna, hitrejša in z manjšo porabo.  Tudi cx30 ni popolna. Manjka ji turbina in enih 60 Nm navora. Ali še bolje, #e malo več navora. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.