Skoči na vsebino

MAZDA 6 CDH 136

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni !

Sem tedn dni lastnik Mazde 6 d. In imam ?e probleme :( . Lepo prosim,?e mi pomagate ali svetujete . Nevem ?e sem se zaj . Avto se pelje super in mo?i je tudi full. Za?elo se je danes , pri?ge se rde?a AIGBAG lu?ka in po treh intervalih parkrat zabliska in potem neprekinjeno sveti .. Sem pa ga pral res temeljito mislim , da to nemore bit vzrok ,ker je za?elo se je po pranju .Ma kdo kake isku?nje in prosim,?e mi re?ete sem vedu izbral glede nakupa ??

 

Hvala

Napisano

Pozdravljeni !

Sem tedn dni lastnik Mazde 6 d. In imam ?e probleme :( . Lepo prosim,?e mi pomagate ali svetujete . Nevem ?e sem se zaj . Avto se pelje super in mo?i je tudi full. Za?elo se je danes , pri?ge se rde?a AIGBAG lu?ka in po treh intervalih parkrat zabliska in potem neprekinjeno sveti .. Sem pa ga pral res temeljito mislim , da to nemore bit vzrok ,ker je za?elo se je po pranju .Ma kdo kake isku?nje in prosim,?e mi re?ete sem vedu izbral glede nakupa ??

 

Hvala

 

sigurno je vzrok kaksen senzor za airbag,meni utripa 2 krat potem pa 3krat,in je senzor za airbag na voznikovi strani fuc...tko da mislim da je senzor zanic...kaksne hude tezave ni,poglej ce nisi kaksen konektor za airbag premaknu ali kj takega...

 

 

lp

www.trziskisladoled.si

Napisano

Pozdravljeni !

Sem tedn dni lastnik Mazde 6 d. In imam ?e probleme :( . Lepo prosim,?e mi pomagate ali svetujete . Nevem ?e sem se zaj . Avto se pelje super in mo?i je tudi full. Za?elo se je danes , pri?ge se rde?a AIGBAG lu?ka in po treh intervalih parkrat zabliska in potem neprekinjeno sveti .. Sem pa ga pral res temeljito mislim , da to nemore bit vzrok ,ker je za?elo se je po pranju .Ma kdo kake isku?nje in prosim,?e mi re?ete sem vedu izbral glede nakupa ??

 

Hvala

 

Ni? panike, meni se je to ve?krat pri?galo, pol pa ko ugasne? pa ponovno v?ge? pa je vse OK. :P

Aja preden zakurbla? avto, po?akaj par sekund ve?, ko ma? kontakt, da elektronika v miru pre?ekira sistem.. ;)

Napisano

Ni? panike, meni se je to ve?krat pri?galo, pol pa ko ugasne? pa ponovno v?ge? pa je vse OK. :P

Aja preden zakurbla? avto, po?akaj par sekund ve?, ko ma? kontakt, da elektronika v miru pre?ekira sistem.. ;)

 

Aha , sem poskuso ugasnit in pri?gat pa je isto .. Sem pa spremljal lu?ko .. najprej zagori in normalno ugasni kot da je vse ok . Potem zablinka 4 krat premor in zablinka 2 krat in pol se ta procedura ponovi ?e 5 krat in nazadnje neprestano gori . ?e ugasne? kontak in da? ponovno isto .. Bom vpra?al jutri na servis ..

Ta lu?ka me moti za popi....

Napisano

Napaka v senzorju na sovoznikovem sede?u.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Napaka v senzorju na sovoznikovem sede?u.

 

 

Sem se naro?o pri ?erbineku , da pogledajo ..

 

Najbolj me j.. ,da nimam nobenih navodil o uporabi . Ma mogo?e kdo slovenska navodila Mazda 6 .. ?

Napisano

Pozdravljeni !

Sem tedn dni lastnik Mazde 6 d. In imam ?e probleme :( . Lepo prosim,?e mi pomagate ali svetujete . Nevem ?e sem se zaj . Avto se pelje super in mo?i je tudi full. Za?elo se je danes , pri?ge se rde?a AIGBAG lu?ka in po treh intervalih parkrat zabliska in potem neprekinjeno sveti .. Sem pa ga pral res temeljito mislim , da to nemore bit vzrok ,ker je za?elo se je po pranju .Ma kdo kake isku?nje in prosim,?e mi re?ete sem vedu izbral glede nakupa ??

 

Hvala

 

brez panike :D mni dela isto kot tebi...se navadi? :D

mo?no je, da ko si ?istil avto, da si zjebal konektor (rumene barve-se mi zdi) pod sede?om, ki je za senzor za airbag, ki je name??en v sede?u...

 

druga varianta pa je, da si izvedel mo?an pritisk (s kolenom) na sovoznikov sede? in uni?il senzor...

 

druga varianta te bo drago stala :D prva pa u bistvu ni?...

 

zihr je nekaj od tega, glede na to da se je za?elo po pranju...

 

jz sm ga sam enmo pelu, da ga je dav na ra?. in mi je vse lepo povedal...jz mam pa slab stik v konektorju pod sovoznikovem sede?u...

LP

Napisano

brez panike :D mni dela isto kot tebi...se navadi? :D

mo?no je, da ko si ?istil avto, da si zjebal konektor (rumene barve-se mi zdi) pod sede?om, ki je za senzor za airbag, ki je name??en v sede?u...

 

druga varianta pa je, da si izvedel mo?an pritisk (s kolenom) na sovoznikov sede? in uni?il senzor...

 

druga varianta te bo drago stala :D prva pa u bistvu ni?...

 

zihr je nekaj od tega, glede na to da se je za?elo po pranju...

 

jz sm ga sam enmo pelu, da ga je dav na ra?. in mi je vse lepo povedal...jz mam pa slab stik v konektorju pod sovoznikovem sede?u...

LP

 

Eni to pla?ajo po devetih mesecih...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Eni to pla?ajo po devetih mesecih...:)

 

Vmes pa ni obro?nega odpla?evanja. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vmes pa ni obro?nega odpla?evanja. :D

 

Sem pelo avto k ?erbineku, in so ga dali na test , pokazalo se je da sem preve? namo?o sprednji senzor za trk :P ... Tako , da ga ne smem ve? tako prat :D .. Druga ?e se ?e je pokazalo , da imajo ?obe preveliko odstopanje in so ?e mi to po?lihtali , tako da motor zdaj te?e dost bol mirno .. Avto je baje BP. Tako ,da sem pomirjen ...tudi tisti zvok na desni strani , ko ga ima ve?ino mazd baje ni ni? nevarnega .. tako da sem pomirjen samo vozi ... :bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Na koliko bi pa ti postavil ceno  
    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.