Skoči na vsebino

Nastavitev ventilov na Mazdi 3 1.6 TX l 2005

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Na mazdici imam ze 120KKm in od 50K naprej jo vozim 98% na plin, nekje na 115KKm mi je mazdica v prostem teku zacela malo trokirat (trokira na bencinu in na plinu), zato sem menjal svecke. Vendar se stvar ni veliko popravila. Nato sem obiskal Serviserja kateri mi je vgradil plin. Svetoval mi je da so razlog tega trokiranja najverjetneje ventili, in da jih naj dam nastavit, da je pri plinu to pogost problem, se posebej pri japoncih.

Zato sem sel danes malo na servise povprasat koliko to stane.

Sel sem na dva servisa,

na enem so mi rekli ni problem naracunali ~130? in avto bi bil pri njih en dan.

na drugem pa mi je rekel da to se pri mazdah ne dela, da od zdaj se niso tega nikoli naredili, naracunal >400? in bi imeli avto skoraj cel teden.

 

In zdj mi ni jasno V cem je fora.

Res je da pri tem drugem mi je ?e za menjavo kabinskega filtra hotel zara?unati 75?

 

 

Ima kdo ze mogoce kaksne izku?nje z nastavlajnjem ventilov na svoji mazdi?

 

Jo?e

love.gif

2160_1.png

 

Napisano

Ne vem ?e se ventili sami ne ?telajo (ne bom pa trdil)! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

BUUUUUUUUUUUUUUUUU?E.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne vem ?e se ventili sami ne ?telajo (ne bom pa trdil)! :blush:

 

hmm kolker sem razbral iz med vrstic se ne.

 

BUUUUUUUUUUUUUUUUU?E.

 

PEEEEEEEEEEEEEEEEEEESA. :ne vem:

love.gif

2160_1.png

 

Napisano

O?itno so posku?ali iz tebe delati norca. Nisi sicer napisal letnika avtomobila, vendar po km sklepam, da ni glih oldtajmer. Odmmi?na gred krmili ventile preko hidravli?nih dro?nikov, ki skrbijo, da med ventilom in odmi?no gredjo ni zra?nosti. Ne vem kak?ni so taki servisi , ki bi "nastavljali" ?e nastavljene ventile cel dan in pri tem ?e mastno zara?unali.

Povej jim, da naj oni nastavljajo raje bu?e, kot da prodajajo svojo "strokovnost".

Lahko pride sicer do nepravilnega delovanja dro?nikov v sled obrabe, ali tovarni?ke napake, vendar je to sli?no. Bencinci pridobijo dizel prizvok na hladno in tudi, ko je olje zelo vro?e.

 

Preveri raje ti kabla?o in mogo?e ?e kaj okoli razdelilca, ker najverjetneje v tem "grmu" ti?i zajec.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Iz osebnih izku?enj vem da je treba ventila na?telat ?e ropotajo, zdj ?e je ?telanje ro?no (pri tebi malo dvomim) to ni tak problem in ni tok drago, ?e so pa hidravli?ni je pa dra?je, jst bom lih to ju3 dau na svoji CRX nares pa me nou drago pr?lo res pa je da se mi nou dela ra?unal :D

Napisano

Iz osebnih izku?enj vem da je treba ventila na?telat ?e ropotajo, zdj ?e je ?telanje ro?no (pri tebi malo dvomim) to ni tak problem in ni tok drago, ?e so pa hidravli?ni je pa dra?je, jst bom lih to ju3 dau na svoji CRX nares pa me nou drago pr?lo res pa je da se mi nou dela ra?unal :D

 

Se pravi na prvem servisu so predvidevali da je nastavljanje rocno in zato cena taksna kot je, rihtali tudi nebi cel dan ampak morajo pocakat da se masina ohladi preden lahko nastavljajo)

Na drugem mi je pa govoril o menjavi drocnikov...

Letnik avta je 2005 (kot sem napisal v naslovu teme).

Moral bom pa poklicati se na kakasen drugi servis,da vidim keteri so imeli prav :zvizga:.

 

Glede plina pa imam tudi napravo za mazanje ventilov? Vendar se je zadnjic zabila in kak?nih 5KKm ni niz dodatno mazalo :(.

Mogoce je to to.

love.gif

2160_1.png

 

Napisano

Se pravi na prvem servisu so predvidevali da je nastavljanje rocno in zato cena taksna kot je, rihtali tudi nebi cel dan ampak morajo pocakat da se masina ohladi preden lahko nastavljajo)

Na drugem mi je pa govoril o menjavi drocnikov...

Letnik avta je 2005 (kot sem napisal v naslovu teme).

Moral bom pa poklicati se na kakasen drugi servis,da vidim keteri so imeli prav :zvizga:.

 

Glede plina pa imam tudi napravo za mazanje ventilov? Vendar se je zadnjic zabila in kak?nih 5KKm ni niz dodatno mazalo :(.

Mogoce je to to.

 

oppa pomemben podatek

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Koliko jaz vem novej?e mazde nimajo ve? hidravli?nih ventilov ampak klasi?ne (ve?ja zanesljivost). Zgorevanje pri plinu poteka pri ?e enkrat ve?ji temperaturi, zato se materijali bolj kr?ijo/raztezajo in pri klasi?nih ventilih je potrebno po 50-70kkm ponovno nastavljanje (niso samonastavljivi kot hidravli?ni)...to sem ti napisal ?e takrat, ko si predstavila vgradnjo plina v svojo mazdico...nastavitev ventilov zna narediti vsak malo bolj?i avtomehanik.

P.S. 5kkm brez mazanja ni noben problem.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Nimate prav.

Mazda 1.6 ima dve neodvisni odmi?ni gredi, ki variabilno poganjajo ventile preko hidravli?nih dro?nikov, kar pomeni, da je odprtost ventilov pogojena z re?imom delovanja motorja.

post-483-1287038651_thumb.jpg

post-483-1287038635_thumb.jpg

Na modernih motorjih enostavno ni prostora za druga?ne re?itve.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Mislim da ima? te?avo z elektriko, da nekaj prebija (najprej se seveda preveri kable, sve?ke, morda v?igalno tuljavo)!

 

Predlagam da gre? do kakega lokalnega majstra, ki obvlada mazdojce, hkrati pa tudi plin. V okolci Medvod vem za enega, ?e te zanima!

 

LP!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Verjetno da bo res kaj takega, ?e bencinar trokira (v obeh situacijah) zna biti samo motnja - je to samo v leru, ne vem ker sistem ima? za LPG, ampak ?e ti v leru lavfa samo na benz in ima? probleme samo takrat pa poglej ?e filter za benz (kar je malo verjetno)?

 

Kaj pa timing?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Koliko jaz vem novej?e mazde nimajo ve? hidravli?nih ventilov ampak klasi?ne (ve?ja zanesljivost). Zgorevanje pri plinu poteka pri ?e enkrat ve?ji temperaturi, zato se materijali bolj kr?ijo/raztezajo in pri klasi?nih ventilih je potrebno po 50-70kkm ponovno nastavljanje (niso samonastavljivi kot hidravli?ni)...to sem ti napisal ?e takrat, ko si predstavila vgradnjo plina v svojo mazdico...nastavitev ventilov zna narediti vsak malo bolj?i avtomehanik.

P.S. 5kkm brez mazanja ni noben problem.

 

Samo tolk kalori?na vrednost plina je NI?JA kot bencina-nafte-kurilca, tudi izgorevanje v avtu je ni?je temperature kot na benz.

 

Test nared? lahko sam in bo? videl da se na benz hitreje segreje, kot na LPG.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Verjetno da bo res kaj takega, ?e bencinar trokira (v obeh situacijah) zna biti samo motnja - je to samo v leru, ne vem ker sistem ima? za LPG, ampak ?e ti v leru lavfa samo na benz in ima? probleme samo takrat pa poglej ?e filter za benz (kar je malo verjetno)?

 

Kaj pa timing?

 

V bistvu trokira in bencin in plin, samo na plin ze prej ni pretirano mirno letel v prostem teku.

Ko poslusas se slisi, kot da vsake tolko casa zgubi kaksen takt.

Plinski sistem pa mislim da je EMMEGAS TSI-03 Timed Sequential Injection.

Drugace nastavitve ventilov mi je svetoval serviser, ki mi je vgradil plinski sistem. Ker sem avto zadnjic imel pri njemu na servisu, vendar on ni majster za mazde, in je rekel da naj nastavljanje vetilov raje prepustim majstrom na mazdinem servisu :).

love.gif

2160_1.png

 

Napisano

Nimate prav.

Mazda 1.6 ima dve neodvisni odmi?ni gredi, ki variabilno poganjajo ventile preko hidravli?nih dro?nikov, kar pomeni, da je odprtost ventilov pogojena z re?imom delovanja motorja.

Na modernih motorjih enostavno ni prostora za druga?ne re?itve.

 

OK ?e ima hidravli?ne dro?nike potem odpade ?telanje ventilov. Kolikor jaz vem ima klasi?ne dro?nike...tu se ali ?tela ali menja dro?nike. Pa sej to morajo vedeti na uradnem servisu.

 

Samo tolk kalori?na vrednost plina je NI?JA kot bencina-nafte-kurilca, tudi izgorevanje v avtu je ni?je temperature kot na benz.

Kalori?na vrednost LPG-ja je VE?JA ko bencina-nafte-kurilca na enoto mase. Stvar je v tem, da je 1L bencina-nafte-kurilca tehta cca 1kg, 1L LPG-ja pa cca 0,6kg. Recimo pri prodaji plinskih jeklenk za doma?o uporabo (rumene jeklenke) kupi? 10kg plina, notri je pa cca 17L plina.

Test nared? lahko sam in bo? videl da se na benz hitreje segreje, kot na LPG.

Za spremembo agregatnega stanja LPG-ja iz teko?ega v plinasto je potrebne toplota. Le-ta se odvzema od toplote, ki jo proizvaja motor, zato po?asnej?e segrevanje.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Kalori?na vrednost LPG-ja je VE?JA ko bencina-nafte-kurilca na enoto mase.

 

Ampak ne pa na enoto volumna ;) In masa nas klele kej dost ne zanima, ampak zgolj volumen zato se gleda kalori?na vrednost na volumen in ne na maso.

33112_1.png

Napisano

Ok pol mi pa razlo? zakaj pri ogrevanju s kurilcem ali pa plinom(isto sranje kot LPG), koli?insko porabi? ve? plina kot kurilca.

 

Hi?i sta popolnoma enaki in stojita cca 5 narazen, razlika je samo v medjiu za ogrevanje in pe?i seveda, obe sta top of the top trenutne kavlitete in izkoristka ?

 

 

PS. Uparjalnik NI varijante da "porabi" toliko toplote kot jo proizvede"vi?ka" pri izgorevanju v motorju.

Po tej teoriji bi se pri stanju na mestu dejansko ventilator za hlajenje motorja moral ve?krat vkljapljat na LPG kot benz.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ok pol mi pa razlo? zakaj pri ogrevanju s kurilcem ali pa plinom(isto sranje kot LPG), koli?insko porabi? ve? plina kot kurilca.

 

Hi?i sta popolnoma enaki in stojita cca 5 narazen, razlika je samo v medjiu za ogrevanje in pe?i seveda, obe sta top of the top trenutne kavlitete in izkoristka ?

PS. Uparjalnik NI varijante da "porabi" toliko toplote kot jo proizvede"vi?ka" pri izgorevanju v motorju.

Po tej teoriji bi se pri stanju na mestu dejansko ventilator za hlajenje motorja moral ve?krat vkljapljat na LPG kot benz.

 

V rezervoarje polnimo uteko?injen naftni plin (UNP), kar pomeni, da je plin v teko?em agregatnem stanju. Za delovanje tro?il pa potrebujemo plinasto stanje . Pri izstopu plina iz rezervoarja, se zaradi spremembe tlaka in volumna plin uparja. Da se iz teko?ine v rezervoarju lahko izlo?i / izpari parna faza, je za to izparevanje potrebna toplota iz okolice. Koli?ina izparjene faze je odvisna od temperaturne razlike ki je na voljo, omo?ene povr?ine tla?ne posode in fizikalnih lastnosti plina. Propan izpareva do ?42 °C, butan pa do ?0,5 °C, zato je pomembno poznati razmere, kjer se bo plin uporabljal in temu primerno izvesti deponijo UNP.

 

Torej ko se plin uparja se mu spremeni volumen, kar pomeni pri pretvorbi izgublja? nazivno kapaciteto jeklenke

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak ne pa na enoto volumna ;) In masa nas klele kej dost ne zanima, ampak zgolj volumen zato se gleda kalori?na vrednost na volumen in ne na maso.

 

Dejanska kalori?na vrednost energenta se vedno meri na enoto mase. Seveda nas v primeru avtoplina bolj zanima na enoto volumna...

Ok pol mi pa razlo? zakaj pri ogrevanju s kurilcem ali pa plinom(isto sranje kot LPG), koli?insko porabi? ve? plina kot kurilca.

Porabi? ve? litrov LPG-ja obenem pa manj kilogramov LPG-ja kot kurilca...isto je pri benzu.

PS. Uparjalnik NI varijante da "porabi" toliko toplote kot jo proizvede"vi?ka" pri izgorevanju v motorju.

Po tej teoriji bi se pri stanju na mestu dejansko ventilator za hlajenje motorja moral ve?krat vkljapljat na LPG kot benz.

 

Hm ne vem...a si probal segrevati na mestu? ?e se na LPG segreje po?asneje potem uprajalnik odvzame ve? toplote kot jo izgorevanje proizvede vi?ka...torej bi se na LPG moral ventilator manjkrat vklapljati.

Meni preklopi na LPG takoj ko prese?em cca 2500rpm...bom sprobal.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

?aki mal Jures sej to ni sporno, da se plin shranjuje v teko?em stanju in tudi kalori?na vrednost na volumen se meri v teko?em stanju in liter plina v uteko?injenem stanju ima manj?o kalori?no vrednost kot liter nafte.

 

In pri raztezanju v plinasto stanje se zmanj?a tlaka temu plinu in zato pade tudi notranja energija , ki pa nima veze s kalori?no vrednostjo na maso!!! ima pa vpliv na kalori?no vrednost na volumen saj v plinastem stanju ista masa plina zaseda ve?ji volumen kot v teko?em stanju.

 

In pri v?igu za nas ni va?no s katero temperaturo plin gori ampak kolk se mu nato ?e pove?a volumen in koliko dela ta pove?ava volumna opravi (beri pritisne bat navzdol). Ker pa vemo, da energija na?eloma ne zgine ampak se spremeni le iz notranje, v toplotno, kineti?no potencialno je pomembno samo to, da izvemo kak?en del jo lahko spravimo v gibanje (kineti?no energijo).

 

In ?e vemo, da je izkoristek pribli?no enak oziroma malenkostno ve?ji kot pri bencinu to pomeni, da po vsej verjetnosti se ostanka izgubljene energije plina v toplotno spremeni celo manj kot pri izgorevanju bencina. To pomeni tudi, da se motor pri vo?nji na plin manj greje kot na benz.

33112_1.png

Napisano

?aki mal Jures sej to ni sporno, da se plin shranjuje v teko?em stanju in tudi kalori?na vrednost na volumen se meri v teko?em stanju in liter plina v uteko?injenem stanju ima manj?o kalori?no vrednost kot liter nafte.

 

In pri raztezanju v plinasto stanje se zmanj?a tlaka temu plinu in zato pade tudi notranja energija , ki pa nima veze s kalori?no vrednostjo na maso!!! ima pa vpliv na kalori?no vrednost na volumen saj v plinastem stanju ista masa plina zaseda ve?ji volumen kot v teko?em stanju.

 

In pri v?igu za nas ni va?no s katero temperaturo plin gori ampak kolk se mu nato ?e pove?a volumen in koliko dela ta pove?ava volumna opravi (beri pritisne bat navzdol). Ker pa vemo, da energija na?eloma ne zgine ampak se spremeni le iz notranje, v toplotno, kineti?no potencialno je pomembno samo to, da izvemo kak?en del jo lahko spravimo v gibanje (kineti?no energijo).

 

In ?e vemo, da je izkoristek pribli?no enak oziroma malenkostno ve?ji kot pri bencinu to pomeni, da po vsej verjetnosti se ostanka izgubljene energije plina v toplotno spremeni celo manj kot pri izgorevanju bencina. To pomeni tudi, da se motor pri vo?nji na plin manj greje kot na benz.

 

Ja saj to pravim, v bistvu sem odgovarjal Ajvarju, zakaj se ve? plina porabi kot nafte. Pozabljamo da se plin la?je me?a z zrakom, inzato je zelo pomembna temperaturna razlika, pozimi se ga namre? ob istih pogojih samo zaradi temp zraka porabi do 5% ve? kot poleti (plina).

 

In ravno zato ker mu pade tlak je koli?ina energije v teko?em stanje veliko ve?ja kot v plinastem stanju, pri katerme ga uporabljamo.

 

Druga?e pa ?e govorimo o masi - masa plina SE NE SPREMINJA glede na stanje (teko?e ali plinsko), medtem ko volume se.

 

 

 

Druga?e pa kalori?na vrednost LPGja NI ve?ja od bencina.....defakto, zato tudi zmrzne prej

 

Prav zaradi tega se me?a Butan in Prupan, saj Butan zaradi zelo nizke kalori?ne vrednosti zmrzne 1,2,3 in se to uravnava s Propanom, zlasti pozimi, to opazimo v porabi in v?asih v cukanju avta!

 

Saj Petrol zaradi zunanjih tankov namerno dodaja ve? propana

 

Kalori?na vrednost (KV) / Calorific Value (CV)

Merilo za koli?ino energije, ki se sprosti v obliki toplote pri zgorevanju goriva (zemeljskega plina); enota za plinasta goriva kJ/m3 ter tudi kWh/m3; meri se zgornja (Gross Calorific Value) ali spodnja (Net Calorific Value) kalori?na vrednost; zgornja vklju?uje toploto, nastalo ob kondenziranju vodne pare v dimnih plinih in prehodu v teko?ino, za razliko do spodnje, ki tega ne vklju?uje; povpre?na zgornja kalori?na vrednost zemeljskega plina v Sloveniji zna?a 37.968 kJ/Sm3.

 

Vir najdu, strojnistvo.com:

Butan hitro, ampak ima ve?jo

kalori?no vrednost. Propan pa mnogo kasneje na ra?un manj?e kalori?ne vrednosti. Za porabo v

avtomobilizmu se ta dva plina me?ata ravno zaradi zmrzovanja in zato tudi precej varira ?tevilo prevo?enih

kilometrov z enim rezervoarjem plina, saj so me?anice razli?ne

 

Kalori?na vrednost plina (oktanska vrednost tudi) je manj?a od bencina in je zato

potro?nja avtoplina ve?ja! Nekje 18 odstotkov in varira glede na sistem in tip motorja.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Aha, :vesel:

Ok In to je zdj razlog zakaj men avto ne tece mirno.

:hohoho:

 

Malo ste temo sfalili :)

 

Poglej mal ?trom, kable....., pa na kolk ma? obrate pri ?tantgasu?

 

Pa ?ist tako nevmesno - kdaj se je plinski filter menjal (?eprav bi se moralo to poznati ne samo ob ?tantgasu), pa ?e so simptomi na benzu isti lahko mirno izklju?i? napako na lpgju......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pravo vpra?anje je ?e vedno, ali so ventili na motorju mazde 3 1.6TX samo nastavljivi, ali ne???!!

Poglejte slike, ki sem jih prilepil. Na slikah so vidni ventili, vzmeti ventilov in hidravli?ni dro?niki.

Torej, ali ?e vedno velja trditev, da ventili teh mazdinih motorjev niso samo nastavljivi.

 

post-483-1287060989_thumb.jpg

post-483-1287061530_thumb.jpg

post-483-1287061577_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
    • Ej to z OSRAM se je tudi meni zgodilo, samo se ne morem spomniti a so bile Night Breaker ali Cool Blue...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.