Skoči na vsebino

Nastavitev ventilov na Mazdi 3 1.6 TX l 2005

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nimate prav.

Mazda 1.6 ima dve neodvisni odmi?ni gredi, ki variabilno poganjajo ventile preko hidravli?nih dro?nikov, kar pomeni, da je odprtost ventilov pogojena z re?imom delovanja motorja.

Na modernih motorjih enostavno ni prostora za druga?ne re?itve.

 

Torej, ali ?e vedno velja trditev, da ventili teh mazdinih motorjev niso samo nastavljivi.

 

Torej jaz nisem rekel, da je trditev, da so ventili z navadnimi dro?niki. Ti si rekel, da so hidravli?ni!

Jaz se izogibam odvetnikom, bankirjem in uradnim serviserjem v ?imve?jem krogu. Mary vpra?aj ?e enkrat na servisu kak?ne ventile ima? - navadne ali hidravli?ne? Povej, da ima? LPG ?e 70kkm. ?e so navadni potem bo tisti poseg 130? kar pravi. ?e je mogo?e re?iti problem le z nastavljanje ventilov bi moralo biti ?e manj. ?e bodo menjali dro?nike bo pa cena OK. ?imve? uspeha pri pogajanju.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pravo vpra?anje je ?e vedno, ali so ventili na motorju mazde 3 1.6TX samo nastavljivi, ali ne???!!

Poglejte slike, ki sem jih prilepil. Na slikah so vidni ventili, vzmeti ventilov in hidravli?ni dro?niki.

Torej, ali ?e vedno velja trditev, da ventili teh mazdinih motorjev niso samo nastavljivi.

 

post-483-1287060989_thumb.jpg

post-483-1287061530_thumb.jpg

 

Pozdravljeni

 

Najprej bi rad povedal, da ventili pri mazdi 3 becinar niso samonastavljivi in se nastavljajo z razli?nimi debelinami plo??ic in seveda nimajo nobenih hidravlji?nih dro?nikov. To so mi povedali na poobla??enem servisu in to tudi pokazali v katalogu rezervnih delov. Zato Sirius, prepri?aj se, preden ?iri? neresnico po forumu...

Lep pozdrav

Napisano

Pozdravljeni

 

Najprej bi rad povedal, da ventili pri mazdi 3 becinar niso samonastavljivi in se nastavljajo z razli?nimi debelinami plo??ic in seveda nimajo nobenih hidravlji?nih dro?nikov. To so mi povedali na poobla??enem servisu in to tudi pokazali v katalogu rezervnih delov. Zato Sirius, prepri?aj se, preden ?iri? neresnico po forumu...

Lep pozdrav

 

Imeli smo razpravo o nastavljanju ventilov na motorju mazde 3 1.6. Noben na forumu ni vedel, ali je to res, ali ne. Nekdo je celo napisal, da je podatek o nastavljanju ventilov enakovreden bu?am. Vsi moderni motorji imajo samonastavljive ventile, ker le ti ne potrebujejo vzdr?evanja. Slike, ki sem jih na?el na internetu ka?ejo na to, da so samonastvaljivi.

Ne morem verjeti, da se je mazda odlo?ila za re?itev, ki je skoraj predpotopna. Zadnji avtomobil, katerega sem imel s takimi ventili, je bila zastava 101, leta 1975.

Veselilo bi me, ?e prilepi? kako sliko, ki dokazuje to izjemo med motorji . Preprosto ne morem verjeti, da se je mazda s tako re?itvijo tehnolo?ko vrnila nekaj desetletij nazaj, ki je za tiste ?ase bila seveda napredna v primerjavi z klasi?nimi dro?niki na fi?kotu.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Imeli smo razpravo o nastavljanju ventilov na motorju mazde 3 1.6. Noben na forumu ni vedel, ali je to res, ali ne. Nekdo je celo napisal, da je podatek o nastavljanju ventilov enakovreden bu?am. Vsi moderni motorji imajo samonastavljive ventile, ker le ti ne potrebujejo vzdr?evanja. Slike, ki sem jih na?el na internetu ka?ejo na to, da so samonastvaljivi.

Ne morem verjeti, da se je mazda odlo?ila za re?itev, ki je skoraj predpotopna. Zadnji avtomobil, katerega sem imel s takimi ventili, je bila zastava 101, leta 1975.

Veselilo bi me, ?e prilepi? kako sliko, ki dokazuje to izjemo med motorji . Preprosto ne morem verjeti, da se je mazda s tako re?itvijo tehnolo?ko vrnila nekaj desetletij nazaj, ki je za tiste ?ase bila seveda napredna v primerjavi z klasi?nimi dro?niki na fi?kotu.

 

Js z bi rekel da je ?isto mo?no, saj recimo honda to ve?inoma ?e vedno uporablja v svojih bencinskih motorjih. :ne vem: , pri recimo motornih kolesih VSE znamke uporabljajo ro?no nastavljive ventile, to vem ker za en servis brusimo podlo?ne plo??ice na ventilih.

Je pa tudi tehnologija materijalov zelo napredovala, tako da je to ro?no nastavljanje bolj redko potrebno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Imeli smo razpravo o nastavljanju ventilov na motorju mazde 3 1.6. Noben na forumu ni vedel, ali je to res, ali ne. Nekdo je celo napisal, da je podatek o nastavljanju ventilov enakovreden bu?am. Vsi moderni motorji imajo samonastavljive ventile, ker le ti ne potrebujejo vzdr?evanja. Slike, ki sem jih na?el na internetu ka?ejo na to, da so samonastvaljivi.

Ne morem verjeti, da se je mazda odlo?ila za re?itev, ki je skoraj predpotopna. Zadnji avtomobil, katerega sem imel s takimi ventili, je bila zastava 101, leta 1975.

Veselilo bi me, ?e prilepi? kako sliko, ki dokazuje to izjemo med motorji . Preprosto ne morem verjeti, da se je mazda s tako re?itvijo tehnolo?ko vrnila nekaj desetletij nazaj, ki je za tiste ?ase bila seveda napredna v primerjavi z klasi?nimi dro?niki na fi?kotu.

 

Meni je pred ve? kot dvemi leti LPG majster rekel, da imajo nove mazde klasi?ne ventile zaradi ve?je zanesljivosti. Pri LPG-ju so ve?je temeperaturne razlike, (materijal se ve? razteza/kr?i), zato je potrebno '?telanje' ventilov na cca 50-70kkm. Baje, da to zna vsak, ki je ?raufal fi?ke, yuge, ... in ima slabo uro cajta :hohoho:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Veselilo bi me, ?e prilepi? kako sliko, ki dokazuje to izjemo med motorji .

?e pogleda? na Allmazda.net vidi? da se dajo kupiti podlo?ke za ventile razli?ne debeline - za motorje 1.3 in 1.6 za Mazdo 3 - torej niso samonastavljivi.

 

Objavljena slika

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.