Sishi Napisano 15. oktober, 2010 Prijavi Napisano 15. oktober, 2010 Nimate prav.Mazda 1.6 ima dve neodvisni odmi?ni gredi, ki variabilno poganjajo ventile preko hidravli?nih dro?nikov, kar pomeni, da je odprtost ventilov pogojena z re?imom delovanja motorja.Na modernih motorjih enostavno ni prostora za druga?ne re?itve. Torej, ali ?e vedno velja trditev, da ventili teh mazdinih motorjev niso samo nastavljivi. Torej jaz nisem rekel, da je trditev, da so ventili z navadnimi dro?niki. Ti si rekel, da so hidravli?ni! Jaz se izogibam odvetnikom, bankirjem in uradnim serviserjem v ?imve?jem krogu. Mary vpra?aj ?e enkrat na servisu kak?ne ventile ima? - navadne ali hidravli?ne? Povej, da ima? LPG ?e 70kkm. ?e so navadni potem bo tisti poseg 130? kar pravi. ?e je mogo?e re?iti problem le z nastavljanje ventilov bi moralo biti ?e manj. ?e bodo menjali dro?nike bo pa cena OK. ?imve? uspeha pri pogajanju. Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
tadey2003 Napisano 21. november, 2010 Prijavi Napisano 21. november, 2010 Pravo vpra?anje je ?e vedno, ali so ventili na motorju mazde 3 1.6TX samo nastavljivi, ali ne???!!Poglejte slike, ki sem jih prilepil. Na slikah so vidni ventili, vzmeti ventilov in hidravli?ni dro?niki.Torej, ali ?e vedno velja trditev, da ventili teh mazdinih motorjev niso samo nastavljivi. Pozdravljeni Najprej bi rad povedal, da ventili pri mazdi 3 becinar niso samonastavljivi in se nastavljajo z razli?nimi debelinami plo??ic in seveda nimajo nobenih hidravlji?nih dro?nikov. To so mi povedali na poobla??enem servisu in to tudi pokazali v katalogu rezervnih delov. Zato Sirius, prepri?aj se, preden ?iri? neresnico po forumu... Lep pozdrav Citiraj
Sirius Napisano 21. november, 2010 Prijavi Napisano 21. november, 2010 Pozdravljeni Najprej bi rad povedal, da ventili pri mazdi 3 becinar niso samonastavljivi in se nastavljajo z razli?nimi debelinami plo??ic in seveda nimajo nobenih hidravlji?nih dro?nikov. To so mi povedali na poobla??enem servisu in to tudi pokazali v katalogu rezervnih delov. Zato Sirius, prepri?aj se, preden ?iri? neresnico po forumu... Lep pozdrav Imeli smo razpravo o nastavljanju ventilov na motorju mazde 3 1.6. Noben na forumu ni vedel, ali je to res, ali ne. Nekdo je celo napisal, da je podatek o nastavljanju ventilov enakovreden bu?am. Vsi moderni motorji imajo samonastavljive ventile, ker le ti ne potrebujejo vzdr?evanja. Slike, ki sem jih na?el na internetu ka?ejo na to, da so samonastvaljivi.Ne morem verjeti, da se je mazda odlo?ila za re?itev, ki je skoraj predpotopna. Zadnji avtomobil, katerega sem imel s takimi ventili, je bila zastava 101, leta 1975.Veselilo bi me, ?e prilepi? kako sliko, ki dokazuje to izjemo med motorji . Preprosto ne morem verjeti, da se je mazda s tako re?itvijo tehnolo?ko vrnila nekaj desetletij nazaj, ki je za tiste ?ase bila seveda napredna v primerjavi z klasi?nimi dro?niki na fi?kotu. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
YavarYe X6V6 Napisano 22. november, 2010 Prijavi Napisano 22. november, 2010 Imeli smo razpravo o nastavljanju ventilov na motorju mazde 3 1.6. Noben na forumu ni vedel, ali je to res, ali ne. Nekdo je celo napisal, da je podatek o nastavljanju ventilov enakovreden bu?am. Vsi moderni motorji imajo samonastavljive ventile, ker le ti ne potrebujejo vzdr?evanja. Slike, ki sem jih na?el na internetu ka?ejo na to, da so samonastvaljivi.Ne morem verjeti, da se je mazda odlo?ila za re?itev, ki je skoraj predpotopna. Zadnji avtomobil, katerega sem imel s takimi ventili, je bila zastava 101, leta 1975.Veselilo bi me, ?e prilepi? kako sliko, ki dokazuje to izjemo med motorji . Preprosto ne morem verjeti, da se je mazda s tako re?itvijo tehnolo?ko vrnila nekaj desetletij nazaj, ki je za tiste ?ase bila seveda napredna v primerjavi z klasi?nimi dro?niki na fi?kotu. Js z bi rekel da je ?isto mo?no, saj recimo honda to ve?inoma ?e vedno uporablja v svojih bencinskih motorjih. :ne vem: , pri recimo motornih kolesih VSE znamke uporabljajo ro?no nastavljive ventile, to vem ker za en servis brusimo podlo?ne plo??ice na ventilih.Je pa tudi tehnologija materijalov zelo napredovala, tako da je to ro?no nastavljanje bolj redko potrebno. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Sishi Napisano 22. november, 2010 Prijavi Napisano 22. november, 2010 Imeli smo razpravo o nastavljanju ventilov na motorju mazde 3 1.6. Noben na forumu ni vedel, ali je to res, ali ne. Nekdo je celo napisal, da je podatek o nastavljanju ventilov enakovreden bu?am. Vsi moderni motorji imajo samonastavljive ventile, ker le ti ne potrebujejo vzdr?evanja. Slike, ki sem jih na?el na internetu ka?ejo na to, da so samonastvaljivi.Ne morem verjeti, da se je mazda odlo?ila za re?itev, ki je skoraj predpotopna. Zadnji avtomobil, katerega sem imel s takimi ventili, je bila zastava 101, leta 1975.Veselilo bi me, ?e prilepi? kako sliko, ki dokazuje to izjemo med motorji . Preprosto ne morem verjeti, da se je mazda s tako re?itvijo tehnolo?ko vrnila nekaj desetletij nazaj, ki je za tiste ?ase bila seveda napredna v primerjavi z klasi?nimi dro?niki na fi?kotu. Meni je pred ve? kot dvemi leti LPG majster rekel, da imajo nove mazde klasi?ne ventile zaradi ve?je zanesljivosti. Pri LPG-ju so ve?je temeperaturne razlike, (materijal se ve? razteza/kr?i), zato je potrebno '?telanje' ventilov na cca 50-70kkm. Baje, da to zna vsak, ki je ?raufal fi?ke, yuge, ... in ima slabo uro cajta Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
jstdoma Napisano 22. november, 2010 Prijavi Napisano 22. november, 2010 Veselilo bi me, ?e prilepi? kako sliko, ki dokazuje to izjemo med motorji .?e pogleda? na Allmazda.net vidi? da se dajo kupiti podlo?ke za ventile razli?ne debeline - za motorje 1.3 in 1.6 za Mazdo 3 - torej niso samonastavljivi. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.