Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes zjutraj sem opazil,da mi desna xenonka sveti full vijola barve ,leva pa normalno.

No,in prej sem opazil,da mi ne sveti sploh. :(

Najbr? je riknila in bo potrebno zamenjati obe. :ne vem:

 

So pa druga?e stare 5 let.

 

 

Napisano

Danes zjutraj sem opazil,da mi desna xenonka sveti full vijola barve ,leva pa normalno.

No,in prej sem opazil,da mi ne sveti sploh. :(

Najbr? je riknila in bo potrebno zamenjati obe. :ne vem:

 

So pa druga?e stare 5 let.

 

:bravo::bravo:

Sam sem tudi ?e zamenjal obe-razlika o?itna ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

:bravo::bravo:

Sam sem tudi ?e zamenjal obe-razlika o?itna ;)

 

Kak?ne si dal gor,kje si jih nabavil in kolik?na je bila kaj cena?

 

 

Napisano

dal sem 6000 zrihtal pa jih je vsemogo?ni ayvar ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

dal sem 6000 zrihtal pa jih je vsemogo?ni ayvar ;)

 

Pa je svetloba v redu?Je dovolj bela ali je bolj modrikasta?

 

 

Napisano

Pa je svetloba v redu?Je dovolj bela ali je bolj modrikasta?

 

Je malenkost modrikastega efekta (za moje pojme je lih prava) Ni pa tok o?itne barve kot pri BMW ali novi M6 ali kak?ni TOYOTI

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kul, a original je pa 4700?

 

Ne,original je 4100 K.Od Philipsa so model za na?e M6- D2S 85122 ,35W. Baje,da ko so nove svetijo precej rumenkasto a po kak?nih 100 urah delovanja so ?e ?isto bele. :bravo: Takrat naj bi svetile z barvo 4800-5000K.To je barvni spekter,da se razumemo in ne svetilnost ?arnice,ki se meri v lumnih.

 

Pa?ejo pa tudi Philips D2S Xenon 85122+ 35W,ki so 4300 K.Te naj bi svetile vedno enako,tudi ko se ?e ulaufajo.Prednost teh zadnjih je,da z leti ne zgubljajo mo?i in ko gredo h koncu,ne "vr?ejo" na vijola barvo.

So pa seveda nekaj dra?je od navadnih.

 

No,potem so tukaj ?e Philips D2S Color Match 85122CM 5000 K. No,kot lahko vidite imajo te 5000K kar naj bi ustrezalo ?e ulaufanim 85122.?e po imenu je takoj jasno,da naj bi te kupili,?e nam ena ?e skoraj nova 85122 crkne ali se kakorkoli razbije in naj bi svetila kot ta druga ?e rabljena.Moje skromno mnenje je,da naj se vedno menja obe v paru in ne samo ene.

 

No,naslednja je Philips D2S Ultra Blue 85122 UB 6000K 35W.Ta je ?e dra?ja in sveti malo bolj plavkasto-bolj "premiumsko". :P Slabost-nekoliko manj svetilnosti.

Seveda imamo tudi ?arnice od Osram in pa ?e razne kitajske.

 

Kaj vse sem se "nau?il" od v?eraj. sramezljiv

 

 

Napisano

Mene pa ob tej priliki zanima mnenje mojstra glede roka menjave. Ne vem kje, a zasledil sem, da se zaradi obremenjevanja balastov, ki so btw bistveno dra?ji od ?arnic, priporo?a menjava ?arnic na 3 leta.

 

Je kaj resnice na tem?

 

Aja, xenon uporabljam zgolj na dalj?e vo?nje (vasj 50km), sicer se ?lepam z meglenkami, pa ?e ?trom imam vezan tako, da ne v?iga lu?i skup z motorjem.

 

LP

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

kot vsaka ?arnica polnena s plinom(neon,xenon,..) se 1x izgori in s tem izgubi na svetilnosti.

Zato se pa? zamenja zadevo.Pri meni je bilo tako da svetilo je ?e vedno kot xenon ?arnica,ampak ni bilo ve? tiste ostrine in odsevnosti cestnih ?rt in znakov.In pa seveda po ob?utku se se mi zdele ?voh.

In res vse je bilo upravi?eno-zamenjal sem jih verjetno po vsaj 3 leta uporabe.

Zdaj sveti veliko bolje ,in primerava med mojimi novimi in Gregatovimi ?arnicami ve? kot o?itna :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

 

Zdaj sveti veliko bolje ,in primerava med mojimi novimi in Gregatovimi ?arnicami ve? kot o?itna :bravo:

 

Tako je, in v tem primeru se vidi da tudi xenon z leti zgublja na svetilnosti, razlika je o?itna tako tudi moja trojka kmalu vidi nove ?arnice :) ,?eprav ?e vedno normalno delajo, vidi se dokaj vredu ampak me ?e kar nekaj ?asa moti da ni ve? tak?nega snop?a kot bi moral biti tako da to ni ve? to kar bi moral xenon biti.

Napisano

Aha... ok no jaz zaenkrat ?e ne opa?am nekega popu??anja... ko pa bo pa k dr. Ajvarju, kaj ?mo druzga.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Mene pa ob tej priliki zanima mnenje mojstra glede roka menjave. Ne vem kje, a zasledil sem, da se zaradi obremenjevanja balastov, ki so btw bistveno dra?ji od ?arnic, priporo?a menjava ?arnic na 3 leta.

 

Je kaj resnice na tem?

 

Aja, xenon uporabljam zgolj na dalj?e vo?nje (vasj 50km), sicer se ?lepam z meglenkami, pa ?e ?trom imam vezan tako, da ne v?iga lu?i skup z motorjem.

 

LP

 

To na 3 leta dr?i, zate za take kot sem sam ki delamo vsakodnevo 2 X 20 km, pa je rok trajanja kraj?i.

Ni pa nujno-obvezno. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kateri model D2S xenon ?arnic je pa za novo M6? In kak?na je svetilnost?

 

 

Ne,original je 4100 K.Od Philipsa so model za na?e M6- D2S 85122 ,35W. Baje,da ko so nove svetijo precej rumenkasto a po kak?nih 100 urah delovanja so ?e ?isto bele. :bravo: Takrat naj bi svetile z barvo 4800-5000K.To je barvni spekter,da se razumemo in ne svetilnost ?arnice,ki se meri v lumnih.

 

Pa?ejo pa tudi Philips D2S Xenon 85122+ 35W,ki so 4300 K.Te naj bi svetile vedno enako,tudi ko se ?e ulaufajo.Prednost teh zadnjih je,da z leti ne zgubljajo mo?i in ko gredo h koncu,ne "vr?ejo" na vijola barvo.

So pa seveda nekaj dra?je od navadnih.

 

No,potem so tukaj ?e Philips D2S Color Match 85122CM 5000 K. No,kot lahko vidite imajo te 5000K kar naj bi ustrezalo ?e ulaufanim 85122.?e po imenu je takoj jasno,da naj bi te kupili,?e nam ena ?e skoraj nova 85122 crkne ali se kakorkoli razbije in naj bi svetila kot ta druga ?e rabljena.Moje skromno mnenje je,da naj se vedno menja obe v paru in ne samo ene.

 

No,naslednja je Philips D2S Ultra Blue 85122 UB 6000K 35W.Ta je ?e dra?ja in sveti malo bolj plavkasto-bolj "premiumsko". :P Slabost-nekoliko manj svetilnosti.

Seveda imamo tudi ?arnice od Osram in pa ?e razne kitajske.

 

Kaj vse sem se "nau?il" od v?eraj. sramezljiv

 

Napisano

Kateri model D2S xenon ?arnic je pa za novo M6? In kak?na je svetilnost?

 

Model je D2S.

Svetilnost je v lumnih, tebe verjetno zanima barva ki je v K(kelvinih), serijsko je 4300K ali pa 5000K.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja, model vem da je D2S.

Barva me zanima, ja, kajti ko pogledam lu?i od spredaj so precej "modrikaste", ?eprav naj bi originalni xenoni imeli 4200K in bili beli. Ravno zato me zanima kak?na je barva originalnih. verjetno res 5000K

 

Model je D2S.

Svetilnost je v lumnih, tebe verjetno zanima barva ki je v K(kelvinih), serijsko je 4300K ali pa 5000K.

 

Napisano

Ja, model vem da je D2S.

Barva me zanima, ja, kajti ko pogledam lu?i od spredaj so precej "modrikaste", ?eprav naj bi originalni xenoni imeli 4200K in bili beli. Ravno zato me zanima kak?na je barva originalnih. verjetno res 5000K

 

K vrednosti so 4300K,5000K.6000K,8000K(so ?e dovoljene ve? K pa ne)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zamenjane ?e 2 xenon ?arnici na m3 prav tako 6000 in razlika s5 o?itna med 5let starimi in fri?nimi :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Tako je, ni ve? ?rne luknje spredaj :bravo: desna stran cesti??a je veliko bolje osvetljena :bravo:

 

Ne pozabit ?arnice imajo narejen tudi kre? test. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zakaj? :) niso bile neposredno udele?eni, ampak ene 2metra bolj zadaj, zapakirane :blush:

 

Aja... se pravi niso bile v trenutku trka v operativnem stanju :blush:

33112_1.png

Napisano

Aja... se pravi niso bile v trenutku trka v operativnem stanju :blush:

 

nope, v operativnem stanju so pa bile par ur po nesre?i.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Na koliko bi pa ti postavil ceno  
    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.