Skoči na vsebino

Dilema: Ali jo dvigniti ali pustiti tako kot je sedaj?

Ustvari kratki URL


Andriy

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni

 

Pribli?uje se zima in z njo tudi sneg, ki je kar pogost v na?ih krajih :(

 

Sedaj imam svojo Mazdico spu??eno z vzmetmi Eibach (-30 mm) (10 cm od tal) :P

 

Objavljena slika

 

Prej pa je bila tak?na

 

Objavljena slika

 

Zna?el sem se pred dilemo kaj narediti :huh:

 

Zanima me va?e mnenje ali naj jo dvignem ali pustim tako kot je?

 

Za mnenja ?e vnaprej hvala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni

 

Pribli?uje se zima in z njo tudi sneg, ki je kar pogost v na?ih krajih :(

 

Sedaj imam svojo Mazdico spu??eno z vzmetmi Eibach (-30 mm) (10 cm od tal) :P

 

Objavljena slika

 

Prej pa je bila tak?na

 

Objavljena slika

 

Zna?el sem se pred dilemo kaj narediti :huh:

 

Zanima me va?e mnenje ali naj jo dvignem ali pustim tako kot je?

 

Za mnenja ?e vnaprej hvala.

 

Ho?e? povedati da si kupil tako ali kko? 3cm ti zarad snega na cesti ne bo pomenilo razlike..... :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moje mnenje!

 

Sam imam na m3 prav tako eibachove fedre in je nisem dvigoval nazaj na stock pozicijo.

Ker to je dejansko preve? dela pa ?e vsaki? treba naredit optiko kar pa na koncu s5 stane nekaj.

Sicer se odlo?i sam kako in kaj jaz je nebi!

 

Boss halooo dvignjen dobro zgleda samo k.... ko vidi bejbo :harhar:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem kupu zni?ano. Bila je 4 dni pr men pol je pa to letel v smeti in nazaj orginali. Sploh je avto npr s 17 itak trd, proti prej?njemu volvotu se ceste dr?i kot klop, neprecenljivo pa je ko se ti ni treba ve? trest kolk si dale? od robnika :bravo: . O luknjah pa sploh ne bi z minus 3cm..........

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni

 

Pribli?uje se zima in z njo tudi sneg, ki je kar pogost v na?ih krajih :(

 

Sedaj imam svojo Mazdico spu??eno z vzmetmi Eibach (-30 mm) (10 cm od tal) :P

 

Objavljena slika

 

Prej pa je bila tak?na

 

Objavljena slika

 

Zna?el sem se pred dilemo kaj narediti :huh:

 

Zanima me va?e mnenje ali naj jo dvignem ali pustim tako kot je?

 

Za mnenja ?e vnaprej hvala.

 

:D ni panike dokler nimas na avtu kakih spojlerjev gre pozimi brez problema ne glede kolko je avto spuscen

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni

 

Pribli?uje se zima in z njo tudi sneg, ki je kar pogost v na?ih krajih :(

 

Sedaj imam svojo Mazdico spu??eno z vzmetmi Eibach (-30 mm) (10 cm od tal) :P

 

Objavljena slika

 

Prej pa je bila tak?na

 

Objavljena slika

 

Zna?el sem se pred dilemo kaj narediti :huh:

 

Zanima me va?e mnenje ali naj jo dvignem ali pustim tako kot je?

 

Za mnenja ?e vnaprej hvala.

 

?koda da si nisi omislil nastavljivega podvozja - ?e ti je v?e? enkrat normalka, drugi? zni?ana! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?koda da si nisi omislil nastavljivega podvozja - ?e ti je v?e? enkrat normalka, drugi? zni?ana! :blush:

 

Tudi v tej smeri sem razmi?ljal, da bi dal gor gwinde, samo sem hitro ugotovil da ko da? gor Gwinde ima? ?e spu??eno na -30 mm in jo potem lahko dodatno spu??a? do - 70 mm :blush:

 

No meni je ?e v?e? zni?ana :P ?eprav tudi malo moti ker sem zmanj?al funkcionalnost avta (makedama in velikih lukenj ne sme videti) :unsure:

 

No da pojasnim, ni mi noben problem jo dvignit nazaj v prvotno stanje (fedre imam doma, zamenjal bi jih sam) za optiko tudi ni straha.

 

Da bi pa to delal 2x na leto mi je pa malo too much

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss halooo dvignjen dobro zgleda samo k.... ko vidi bejbo :harhar:

 

Hja logi?no, ti si bolj pr ta malih pa rabi? zni?an avto, da la?je vstopa? in izstopa? :hudicek: , ta veliki (no ja pa tud leta imajo vpliv :blush: ) pa se raje vsedemo bolj naravnost kot pa da pade? nekam v sede?.

 

@Andriy: druga slika je bolj?a ampak me ?e vedno ne prepri?a, da je izgled res tako dober, da bi bilo vredno imeti zni?an avto. ?estka nikoli ni zgledala kot kamion je pa bil vedno problem, da si lahko z malo nepazljivosti zapel z odbija?em tudi kak?en robnik in celo le?e?ega policaja.

 

Sicer sem ?e neko? pisal moje videnje o prednostih in slabostih zni?anega/str?anega avta pa jih bom vseeno ?e enkrat napisal.

 

prednosti:

+ izgled

+ pri dobri cesti je vodljivost bolj?a in bolj?a stabilnost

+ ob?utek zanesljivosti in la?ja zaznava dogajanja pod kolesi

+ zaradi manj?e silhuete preseka je tudi poraba za kak promil manj?a :P

 

slabosti:

- pri trkih je zni?an avto veliko bolj nevaren saj "zleze" pod drugi avto in lahko pride do udara drugega avtomobila direkt v kabino ?e posebej, ?e je trk s kak?nim SUV-om ali terencem.

- pri slabi cesti je avto neudoben in v ovinkih tudi nevaren saj lahko zaradi pretrdega podvozja dobesedno odskakuje iz ovinka. Tudi pri ve?jih udrtinah ali hrib?kih lahko pride do tega, da podvozje ne more po?reti neravnine in avto odsko?i - "lete?i" avto pa je pa? nevodljiv :hudicek:

- te?ave pri parkiranju ob plo?nike oziroma robnike. Tudi parkiranja na plo?nik ratajo v ve?ini primerov nemogo?a.

- te?ave s kak?nimi nestandardnimi le?e?imi policaji in kaj hitro se podrsa podvozje in ga po?koduje. Tudi pri kak?nih vstopih v gara?ne hi?e, ki imajo hude klan?ine se lahko zgodi, da se podrgne odbija? sploh, ?e je avto ?e nalo?en.

- tudi v snegu je lahko tiste 3cm dovolj, da se pelje? ali pa obti?i?

- bolj se uni?ujejo deli podvozja vklju?no s kolesnimi le?aji, kon?niki, ipd. Zaradi stresanja pa posledi?no trpijo tudi drugi deli avtomobila in pojavi se kak?en ?ri?ek, ki s e druga?e ne bi.

- dodatni stro?ki zaradi predelave, homologacije, zbujanja pozornosti pri policajih in tudi nevo??ljivcih :blush:

 

 

 

Zdaj pa izberi kolk ti kaj pomeni ti pa lahko povem, da je na forumu bilo ?e kar nekaj oseb, ki so poizkusile zni?ane ?estice in so jih predvsem zaradi uporabnosti dvignile nazaj na "privzeto" raven. Bi bila pa definitivno najbolj?a re?itev kak?en sistem hidropnevmatskega vzmetenja, da bi lahko iz kabine dvigoval in spu??al avto glede na potrebe in na situacijo na cestah.

 

 

Kratka obnova za Labija: ne rabi? brat, ker to itak ?e vse ve?. :P

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss: Hvala za tako iz?rpen odgovor (oz. ?e kar poro?ilo) :P

 

Po premisleku sem pri?el tudi ?e sam do podobnih ugotovitev, najbolj me bode nefunkcionalnost avtomobila v zdaj?njem stanju, sam mora? zelo paziti kje se vozi? :(

 

?e dobro premislim mi je pomembnej?a funkcionalnost kot pa izgled vozila.

 

Glede na to da se vsak dan vozim 100 km, v ?asu snega, ne bi rad kje obstal zaradi zni?anega podvozja.

 

Mislim da je odlo?itev ?e kar na dlani <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz sem za "suv" varianto. :P

Meni podrsa spredaj odbija? ?e,?e grem iz avtohi?e dol po klancu malo hitreje in pozabim dobro zabremzati prej.Definitivno ni okolju in voze?emu prijazna zni?ana 6-ka. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Crash test identi?nih Ford Mondeov, s tem da je en zni?an, en pa normalen. Razlika je ob?utna. ?zmeden?

http://www.youtube.com/watch?v=zbKtuRMJrsg

 

Mazda 6 je pa ?e tako ali tako kar nizek avto. Na svoji stari M6 sem imel original fedre in vse pa sem moral na vikendu od star?ev od moje, pripeljati pod to?no dolo?enim kotom ter zelo previdno in po?asi, ?e nisem hotel podrsat po tleh. Pa je asfalt in vse lepo narejeno. Ni ?ans, da bi pri?el tam s tako zni?ano M6, kot je na zgornji sliki, bi vse dol odtrgal. :P

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Crash test identi?nih Ford Mondeov, s tem da je en zni?an, en pa normalen. Razlika je ob?utna. ?zmeden?

http://www.youtube.com/watch?v=zbKtuRMJrsg

 

Mazda 6 je pa ?e tako ali tako kar nizek avto. Na svoji stari M6 sem imel original fedre in vse pa sem moral na vikendu od star?ev od moje, pripeljati pod to?no dolo?enim kotom ter zelo previdno in po?asi, ?e nisem hotel podrsat po tleh. Pa je asfalt in vse lepo narejeno. Ni ?ans, da bi pri?el tam s tako zni?ano M6, kot je na zgornji sliki, bi vse dol odtrgal. :P

 

tu ni?je vozilo ni zni?ano ampak natovorjeno, da je ni?je, tako da to ni prava primerjava :ne vem:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tu ni?je vozilo ni zni?ano ampak natovorjeno, da je ni?je, tako da to ni prava primerjava :ne vem:

 

Zakaj pa ne? 5cm je bil en ni?ji od drugega kot je ponavadi nekje srednja vrednost kolk folk avte ni?a. Prakti?no ni nobene razlike ali je nalo?en ali pa zni?an tko, da mi res ni jasno kaj si s tem mislil. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj pa ne? 5cm je bil en ni?ji od drugega kot je ponavadi nekje srednja vrednost kolk folk avte ni?a. Prakti?no ni nobene razlike ali je nalo?en ali pa zni?an tko, da mi res ni jasno kaj si s tem mislil. :ne vem:

 

?e sta dva vozila konstrukcijsko ista pa je eden za 500 kg te?ji od drugega po moje to vpliva na rezultate testa ali ne?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e sta dva vozila konstrukcijsko ista pa je eden za 500 kg te?ji od drugega po moje to vpliva na rezultate testa ali ne?

 

Ne, ne vpliva dosti ?e gledamo samo trk - pustmo samo vo?njo in obna?anje avtomobila, ko je nalo?en do konca.

 

Pri trku bi na?eloma, ?e je tovor dobro pritrjen imel avto, ki je te?ji samo dodatno prednost... sila je masa krat pospe?ek in ob trku te?ji avto zaradi vi?je mase ustvarja tudi vi?jo silo kot la?ji. ?e bi torej oba priletela z enako hitrostj v ?elni trk bi zaradi vi?je sile te?jega avtomobila le ta odrinil la?jega celo v kontra smer vo?nje pred trkom. Zaradi tega bi na potnike v la?jem avtomobilu celo delovale huj?e sile in s tem ve?ja mpo?nost po?kodb.

 

To je gola fizika, ?e pa gledamo prakso pa je problem zme?kljivih con, ki so narejene tako, da najbolje delujejo, ?e pri trku sile primejo na to?no dolo?eni vi?ini. ?e je avto ni?ji se absorbcijska energija me?kanja plo?evine in varnostnih elementov prenese previsoko in za?ne avto zvijati tekom trka kot paralelogram zato pa pride do ve?jih deformacij v sami kabini.

 

V glavnem... ali je avto nalo?en ali pa zni?an je isti drek, v vsakem primeru je ob trku manj varen kot normalno dvignjen avtomobil.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v bistvu je to gibalna kolicina (p=m*v)

 

Ko pride do trka ni ve?, takrat govorimo o silah in pojemku (kontra od pospe?ka).

 

Lahko pa govori? o energijah oziroma spremembi le te iz kineti?ne v notranjo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OFF:

Sem lani pred maturo delal veliko poizkusov in se pridno u?il fiziko zato vam predlagam da kr poslu?ate Boss-a ;)

 

ON:

?e ja sneg tak problem si pa umisli air-ride :P mislim da si lahko dvigne? avto vi?je od stock...ali se motim?

mazda-323f-18-glx-98.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe :) ali nizko ali uporabno...

jaz mam pa ?e neoriginalen sprednji odbija?, ki je skoraj za 5 cm ni?ji od originalnega ;)

 

ko je dovolj snega, pa? plu?im po vasi... :P

 

ali pa grem z 2. avtom (za leto?njo zimo bo to POLOvi?ka z novimi zimaki BRIDGESTONE Blizzak LM30) :)

na Mazgi pa ostanejo SAVA ESKIMO S3 iz lanske sezone

 

pravzaprav sem zimake montiral ravno danes :)

 

sneg here we come...

 

aja... edina parkirna hi?a, kjer grem noter normalno, je ParkiRAJ na Zalo?ki poleg klini?nega :)

 

ostale so vse prestrme :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ena fizikalna (fiziko sem imel nazadnje v srednji ?oli in od tega bo kmalu 3 desetletja (aja, imel sem jo pozitivno ocenjeno (2)) zato me ne za vrat, ?e kje kiksnem)

 

Kaj me?ka plo?evino? Sila. Le ta je seveda odvisna od se?tevka pojemka in se?tevka mas obeh avtomobilov (razli?ne mase avtomobilov v tem primeru povzro?ijo le, da imata avta razli?ne pojemke). In ?isto vseeno bi bilo (enaka sila bi se ustvarila), ?e bi dodaten tovor razporedili pol pol, le pojemek bi bil v tak?nem peimeru za obe vozili enak.

Ker je en ?udak (tisti ki je ?e pred leti izumil gravitacijo) neko? tud nekaj blebetal o sili akcije, ki baje da je enaka sili reakcije (sva?ta), na obe vozili deluje enaka sila. ?e se dve enaki vozili pri trku dotakneta v isti to?ki, so zaradi enake sile deformacije enake.

 

Trk ki ga omenja Boss ko truplo tr?i v varnostni pas in airbag, je ?e drug trk. Obstaja ?e tretji, ko ?reva in ostale pritikline skupaj z vsebino tr?ijo ob steno trupla. Sila tako drugega kot tretjega trka je odvisna od pojemka - v primeru trka med te?jim in la?jim avtom ima slednji ve?ji pojemek zaradi ?esar je v njem s tega gledi??a mo?nost po?kodb ve?ja.

 

Uglavnem, ?e se ho?te vozit varno potem nikakor ne ni?at avtov pa? pa jih raje zvi?at pa potem original vi?ino na?telat z ?akli cementa :bravo: .

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.