a_sist Napisano 27. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 27. oktober, 2010 ?e ena fizikalna (fiziko sem imel nazadnje v srednji ?oli in od tega bo kmalu 3 desetletja (aja, imel sem jo pozitivno ocenjeno (2)) zato me ne za vrat, ?e kje kiksnem) Kaj me?ka plo?evino? Sila. Le ta je seveda odvisna od se?tevka pojemka in se?tevka mas obeh avtomobilov (razli?ne mase avtomobilov v tem primeru povzro?ijo le, da imata avta razli?ne pojemke). In ?isto vseeno bi bilo (enaka sila bi se ustvarila), ?e bi dodaten tovor razporedili pol pol, le pojemek bi bil v tak?nem peimeru za obe vozili enak. Ker je en ?udak (tisti ki je ?e pred leti izumil gravitacijo) neko? tud nekaj blebetal o sili akcije, ki baje da je enaka sili reakcije (sva?ta), na obe vozili deluje enaka sila. ?e se dve enaki vozili pri trku dotakneta v isti to?ki, so zaradi enake sile deformacije enake. Trk ki ga omenja Boss ko truplo tr?i v varnostni pas in airbag, je ?e drug trk. Obstaja ?e tretji, ko ?reva in ostale pritikline skupaj z vsebino tr?ijo ob steno trupla. Sila tako drugega kot tretjega trka je odvisna od pojemka - v primeru trka med te?jim in la?jim avtom ima slednji ve?ji pojemek zaradi ?esar je v njem s tega gledi??a mo?nost po?kodb ve?ja. Uglavnem, ?e se ho?te vozit varno potem nikakor ne ni?at avtov pa? pa jih raje zvi?at pa potem original vi?ino na?telat z ?akli cementa . haha! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Andriy Napisano 10. november, 2010 Avtor Prijavi Deli Napisano 10. november, 2010 No pa imam Jeep-a Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 10. november, 2010 Prijavi Deli Napisano 10. november, 2010 No pa imam Jeep-a ma kak?en jeep - prov dobr zgleda, ker se lok blatnika lepo prilega loku gume. ?e je avto zni?an pa ta dva loka vizuelno niste vsporedna in vsaj meni zgleda ?udno. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Gorjup13 Napisano 10. november, 2010 Prijavi Deli Napisano 10. november, 2010 Men tut kul zgleda Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
pozdrav Napisano 17. november, 2010 Prijavi Deli Napisano 17. november, 2010 Se strinjam z ugotovitvami res je lep?i ?e ni spu??en. Itak je problem z temi robniki posebno pri mazdi 6 II. Tak da si kr prou naredu k si ga spet dvignu. Citiraj Pozdrav Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 17. november, 2010 Prijavi Deli Napisano 17. november, 2010 Ker imam uporabni?ke izku?nje tako s staro Mk1 kot z novo Mk2 ?estko lahko samo re?em, da s staro sem bolj tolkel po robnikih in na klan?inah in sem imel spodaj konstantno poribsan odbija?. Pri novi mi to ?e ni ratalo saj imam ob?utek, da je vsaj za kak cm ali dva vi?ja spredaj kot stara. Bi bilo zanimivo, da nekdo pri stari zmeri vi?ino spodnjega roba odbija?a od tal pa a primerjamo vi?ino. Jaz zmerim, ko pridem iz ?ihta. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
LabiGT Napisano 17. november, 2010 Prijavi Deli Napisano 17. november, 2010 lahko jo jaz zmerim, ampak ne vem ce je moja prava referenca Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 17. november, 2010 Prijavi Deli Napisano 17. november, 2010 lahko jo jaz zmerim, ampak ne vem ce je moja prava referenca Zakaj, a je ?e tolk posedena? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
LabiGT Napisano 17. november, 2010 Prijavi Deli Napisano 17. november, 2010 najbrz tud, poleg tega v 256000km je pobrala s spodnjim delom razlicne vzorce asfalta in vremenskih (ne)prilik iz cele evrope, kar je najbrz pripomoglo da je odbijac spodaj tanjsi za par cm Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.