Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

bil sm na kriziscu minding my own business pa stisnem sklopko pa ostane pedalo noter... sklopka drzi, pol pa ce hocm da spusti jo morm z nogo ven potegnat in pocakat da se "sprosti" (ca 15-30sec)

Kaj je to? kok stane? kje lahk cimprej nardim?

avto mi zaj stoji v siski v LJ.

Napisano

olje spodi steklo ven tak da je cevkica sla.. <_< menda ni draga sam nevem kam spravit avto v ljubljani da cimboljse skoz pridem. (beri ne predrago)

Napisano

Predlagam ti kako gara?no hi?o pa je mir. V Atlantisovi naprimer je ful enih "zapu??enih" avtov ker jih o?itno ljudje parkirajo in pustijo do nadaljnega. Cevka pa najbr? res ni draga, ?e pa je se jo pa sname dol in da narediti. Pa varnostniki ti pomoje ne bojo te?ili, ?e bo? potem tam avto dvignil, na?raufal cevko, nalil teko?ino in prezra?il sistem. Pa? pove? kaka je situacija pa je. Vsaj jaz imam z njimi dobre izku?nje.

 

Aja pa ?e zraven ostalih Mazd lahko parkira?.

Napisano

Preden se kamorkoli odpelje? !!!!!!

 

Preveri nivo zavorne teko?ine, ker zelo verjetno ima isti rezervoar. Ker med potjo lahko dobi? zrak v sistem ali ?e huje ti odpovejo bremze. Nekako zaplombiraj cevko proti sklopki, da ne bo kaj narove. Ne vem pa kako bo? vozil brez sklopke.

Napisano

?akaj a ti se misli? peljati??? Sem mislil, da te bo kdo od?lepal ali pa, da bo? raskiral tistih par ? za avtovleko.

Marko a ti ima? isti rezervoar za sklopko in zavore? ?zmeden? 200SX je imel lo?en rezervoar in seveda tudi cilinder. :blink:

Napisano

Ajajaj. Ja potem pride v po?tev samo avtovleka ali pa ?raufanje tam kjer je avto parkiran. Pa upam, da ti ne spu??a toliko, da bo? izgubil vso teko?ino ker potem bo? imel ?isto preve? dela ?e z zavorami.

Napisano

hehe, kje v ?i?ki pa je parkiran? Bomo koj kej dol po?raufal :bravo::bravo: Drga? pa moje so?alje, da te je pustila na cedilu :(

Napisano

ni ve?. ga je mojster odpeljal... pitaj boga kako sploh ne upam poklicat pa vpra?at :aaaaa:

 

v ?i?ki je bil pa pred moj bajto pa alarm ma tk da.. ko kej sli?im ?e dol s kolom prite?em :D

 

Marko-MX3: ufa. too late for that. pa saj.. on ?e ve kaj dela... olje je pa ?ez no? tak al tak vso ven steklo.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

tista cevka je bla.

pa Fka ma en kanister ampak dva prekata za hidravliko.. tak da ce crkne sklopka bremze ostanejo.

 

je pa vse porihtano.. se je ugotovilo da so bli se diski cist v pizdi pa nosilci pozrti zdaj pa spet gre tak kot se rece. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
    • Metabo SB 18 LTX BL Q I (602361660) | Akvonij AKVONIJ.SI   Najceneje.
    • No, potem je pa moja res čudna.. tepihi se drgnejo, naslonjalo na vratih je kartonasto, volan je iz papirja, da ne omenjam sedeža  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.