Ploki Napisano 17. december, 2010 Prijavi Napisano 17. december, 2010 Zakaj meni pri 287 kkm NI ?rla olja ? nimam pojma. motor je sicer ok, ampak ni mitjev tako da je informacija ki jo je prejsni lastnik dobil o kilometrih verjetno napacna..sicer sem opazil dvig porabe olje po tem ko sem dal vgradit plin .mi pa plin zdle ko je mrzlo tako za en drek dela da se vozim skor vec na bencin kot na plin, plin mam prakticno samo kadar ga vrzem v peto in ne presstavljam vec Citiraj
jures Napisano 17. december, 2010 Prijavi Napisano 17. december, 2010 'moja' xedoska pri 250.000 ?e vedno lavfa brez da bi ?rla karkoli drugega kot bencin, tudi mraz ji ne pride do zivega....1 x letno servisira? in to je to Ajvar, glede na to da od takrat ko sem jo kupil 02/2009 so bili samo redni servisi in kmji pri 250, kaj je treba bit pozoren spomladi? neuni?ljivo druga?e Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ploki Napisano 17. december, 2010 Prijavi Napisano 17. december, 2010 pojma nimam. meni ?e skor na olje laufa... pa ni druga?e pod avtom niti kapljice Citiraj
PATO Napisano 17. december, 2010 Prijavi Napisano 17. december, 2010 pojma nimam. meni ?e skor na olje laufa...pa ni druga?e pod avtom niti kapljice Ima? pa vsaj dobro mazanje Citiraj
Sishi Napisano 17. december, 2010 Prijavi Napisano 17. december, 2010 Zakaj meni pri 287 kkm NI ?rla olja ? Zato ker si jo pravilno vozil :ne vem: Drga? te pa ?estak hipnotizira in govori: dej me prtisn, ?e me dej, ?e, do konca Zato so ve?inoma preterani.... Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Ploki Napisano 17. december, 2010 Prijavi Napisano 17. december, 2010 no, jaz ga nisem steral heh. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 17. december, 2010 Prijavi Napisano 17. december, 2010 Zato ker si jo pravilno vozil :ne vem: Drga? te pa ?estak hipnotizira in govori: dej me prtisn, ?e me dej, ?e, do konca Zato so ve?inoma preterani.... To je res, rad ima obrate, samo mora? met v glavi po?lihtan in ga stisnt ?ele ko je dovolj segret. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 Napisano 17. december, 2010 Prijavi Napisano 17. december, 2010 Noben ne trdi tega. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Sishi Napisano 17. december, 2010 Prijavi Napisano 17. december, 2010 To je res, rad ima obrate, samo mora? met v glavi po?lihtan in ga stisnt ?ele ko je dovolj segret. Zato ti ni ?rla olja... Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Deeyan Napisano 17. december, 2010 Prijavi Napisano 17. december, 2010 To je res, rad ima obrate, samo mora? met v glavi po?lihtan in ga stisnt ?ele ko je dovolj segret. To?n tak ko pa je segrata pa mal prtisne? ti ?e sama pove, da bolj ko jo ti?i? raj? te ma Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Slivka Napisano 28. december, 2010 Prijavi Napisano 28. december, 2010 ?e ne zamerite, bi pristavil ?e jaz eno vpra?anje: veliko se govori o tem, da je motor potrebno segreti, preden se ga po?ene v obrate in preden se ga na polno obremeni. Nekdo mi je razlagal, da zato, ker se pod polno obremenitvijo hitreje segreva v samem valju in se materjal ?iri, ostalo se ne segreje tako hitro in nastanejo napetosti, ki se najve?krat kon?ajo s po?eno glavo motorja in veliko porabo olja in tako naprej. Jaz pa imam za za?etek dolg in strm spust. In da ne mu?im zavor, prestavim v drugo in pustim, da zavira motor. In pride na precej visoke obrate (do rde?ega polja), ?eprav ne pritiskam na pedal - ga ?ene sama te?a vozila. Lahko ravno tako nastane kak?na ?koda in bi moral kljub temu motor segreti pred takim manevrom, ?eprav sploh ni obremenjen? Po 12 km take vo?nje je kazalec za temperaturo ?e vedno "na nuli" in motor hladen. Citiraj
LabiGT Napisano 28. december, 2010 Prijavi Napisano 28. december, 2010 to je pravi recept za unicit motor Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Slivka Napisano 28. december, 2010 Prijavi Napisano 28. december, 2010 Ups! No, ja, bom malo bolj pazil. Pa ?e eno vpra?anje: dobivam reklame za neke vodice, ki se dodajajo motornemu olju in potem motor dela ve?no, pa tudi za dolivat v rezervar in potem avto ?ude?no dela kot nov. In na reklami je prikazan test motorja, ki so mu v olje nalili neko ?upco, ga nekaj ?asa uporabljali, nato pa olje spustili ven in je motor kar delal in delal in delal in sploh ni zaribal... ?e so vse te teko?ine res tako zelo ?ude?ne, zakaj jih ne priporo?ajo proizvajalci vozil? ?e so vse te teko?ine res tako zelo ?ude?ne, zakaj jih proizvajalci vozil kar sami ne nato?ijo v sami tovarni in potem ?e redno na poobla??enem servisu? Citiraj
LabiGT Napisano 29. december, 2010 Prijavi Napisano 29. december, 2010 dobro vprasanje...tudi jaz se sprasujem, ziher bo sirius podal objektiven odgovor drugace pa rajs zaviraj z zavorami kot pa da gres v visoke vrtljaje z motorjem...vseeno plsocice stanejo manj kot motor Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Z M A J Napisano 29. december, 2010 Prijavi Napisano 29. december, 2010 Ups! No, ja, bom malo bolj pazil. Pa ?e eno vpra?anje: dobivam reklame za neke vodice, ki se dodajajo motornemu olju in potem motor dela ve?no, pa tudi za dolivat v rezervar in potem avto ?ude?no dela kot nov. In na reklami je prikazan test motorja, ki so mu v olje nalili neko ?upco, ga nekaj ?asa uporabljali, nato pa olje spustili ven in je motor kar delal in delal in delal in sploh ni zaribal... ?e so vse te teko?ine res tako zelo ?ude?ne, zakaj jih ne priporo?ajo proizvajalci vozil??e so vse te teko?ine res tako zelo ?ude?ne, zakaj jih proizvajalci vozil kar sami ne nato?ijo v sami tovarni in potem ?e redno na poobla??enem servisu? U bistvu ne vem, kaj bi s tem sam proizvajalec pridobil (razen na imid?u, ki bi bil posledica neuni?ljivga motorja), namre? proizvajalci radi kdaj tudi kak?en del prodajo, ker samo od rednih servisnih intervalov, ne vem ?e bi pre?iveli. Plus tega, da ?e naredijo neuni?ljiv avto (sam trdim, da bi ga ?e zdavnaj lahko, ?e bi jim bilo v interesu), pa da bi ti deloval 50 let, dvomim, da bi ta fabrika ?ez 50 let ?e obstajala! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Slivka Napisano 30. december, 2010 Prijavi Napisano 30. december, 2010 Kakor se vzame. 50 let je le malo dolga doba, ?e pa bi mi avto res delal 20 let brez te?av in zapletov, bi bil naslednji od istega proizvajalca, pa tudi ?e bi bil 2x dra?ji od konkurence. Citiraj
Sirius Napisano 31. december, 2010 Prijavi Napisano 31. december, 2010 Sivka, teorija, da motor, ki zavira vozilo ni obremenjen, je napa?na. Z hladnim motorjem ne zaviraj vozila po bregu navzdol. Naj ti bodo merilo obrati motorja. Na hladno ne presegaj 2000 obratov. Bo? pa? moral malo pogosteje zamenjati zavorne plo??ice, pa tudi diski se bodo hitreje stanj?ali kot sicer, vendar si je to v takih pogojih kot jih ima? ti potrebno vzeti v zakup. Ne bilo napa?no, ?e bi pustil delati nekaj ?asa delati na mestu. Izku?nje z avionskimi motorji so privedle do prakse, da se ti morajo na zemlji pred poletom ogrevati s postopnim pove?evanjem obratov in zadr?evanjem na dolo?enem ?tevilu dokler temperatura ne dose?e zahtevane vrednosti. Izku?nje z neogretimi motorji so bile hude. Po vzletanju je veliko avionskih motorjev zaribalo, kr je bil vzrok za marsikatero nesre?o. Motor, ki zadr?uje 1,5-2 t te?ko vozilo po klancu navzdol in pride do cca5000 obratov je obremenjen in podvr?en zaradi hladnega stanja veliki obrabi. Kar se pa ti?e ?ude?nih vodic, ni ?arovnije in ve?nosti delovanja, je lahko samo podalj?ano ?ivljenje. Pri teh je potrebno lo?iti med tistimi, ki so natega za kupce in tistimi, ki res imajo nek u?inek. Jaz se z eno od teh vodic (bondove "vodice") ukvarjam to?no 15 let. Le te so dokazale svojo u?inkovitost v te?kih industrijskih pogojih, takrat ko so omagala klasi?na maziva. Naj navedem ?e del elekronskega sporo?ila, ki sem ga dobil pred kratkim: "Pred 6 meseci sem mojemu 19 let staremu Pajeru 2.5TDI privo??il Metabond Gold. Avto je imel prevo?enih 268 000km ,motor ni bil ?e nikoli odpiran, kompresija ?e vedno odli?na. Z aditivom sem prevozil 7000km, motor je bolj tih, v teh dneh ni bil v gara?i in je na -19 v?gal v 2 sekundah, ne kadi, olja ne rabi prakti?no ni?,.................Skratka, sem izredno zadovoljen in bom Gold privo??il tudi mojemu osebnemu avtomobilu, ki ima prevo?enih 100 000km." V telefonskem pogovoru mi je ?e navedel, da vozi po nekem bregu in, da je prej v drugi moral ma?ini pomagati z zaviranjem. Odkar pa vozi z bondovo "vodico" pa ne rabi ?e dodatno zavirati. To pomeni, da je priletnemu motorju aditiv izbolj?al kompresijo, ?eprav ?e ni deloval izmu?eno. Pri vodicah je pa? tako kot pri drugih stvareh. Le te se morajo v praksi dokazati, ne samo v nekem reklamnem montiranem filmu. Pred leti je v TV trgovini bil prodajan nek UP. In kje je danes? Ni ga, ker se ni zadosti dokazal. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Symon Napisano 31. december, 2010 Prijavi Napisano 31. december, 2010 To, da menjava olja z dodatkom aditiva malenkost povi?a kompresijo ne bi verjel (bi jo smatral za lastno reklamo ) ?e ne bi dejansko nek ?ved al Norve?an pri svojem avtu poskusil in dokazal. Citiraj
Slivka Napisano 3. januar, 2011 Prijavi Napisano 3. januar, 2011 Sivka,teorija, da motor, ki zavira vozilo ni obremenjen, je napa?na. Z hladnim motorjem ne zaviraj vozila po bregu navzdol. Naj ti bodo merilo obrati motorja. Na hladno ne presegaj 2000 obratov. Bo? pa? moral malo pog... ... ... ... ... Zanimivo. Vsekakor hvala za nasvet. Bomo v bodo?e malo bolj pazili. Kar se pa ti?e ?ude?nih vodic, ni ?arovnije in ve?nosti delovanja, je lahko samo podalj?ano ?ivljenje.Pri teh je potrebno lo?iti med tistimi, ki so natega za kupce in tistimi, ki res imajo nek u?inek. Jaz se z eno od teh vodic (bondove "vodice") ukvarjam to?no 15 let. Le te so dokazale svojo u?inkovitost v te?... ... ... ?e bolj zanimivo. Bom malo premislil, ker Mazdo uporabljam ve?inma v malo bolj zahtevnih situacijah in bi na ta na?in podalj?al ?ivljenjsko dobo.Ker sem na tem forumu bolj amater, a lahko kje dobim tvoj naslov, da se potipkava malo bolj natan?no o teh stvareh? Sivka,teorija, da motor, ki zavira vozilo ni obremenjen, je napa?na. Z hladnim motorjem ne zaviraj vozila po bregu navzdol. Naj ti bodo merilo obrati motorja. Na hladno ne presegaj 2000 obratov. Bo? pa? moral malo pogosteje zamenjati zavorne plo??ice, pa tudi diski se bodo hitreje stanj?ali kot sicer, vendar si je to v takih pogojih kot jih ima? ti potrebno vzeti v za... ... ... Zanimivo. Hvala, Sirius. Bomo malo bolj pazili. Za pozimi se tola?im, da se zavore pri -5°C in manj dovolj dobro hladijo. Kar se pa ti?e ?ude?nih vodic, ni ?arovnije in ve?nosti delovanja, je lahko samo podalj?ano ?ivljenje.Pri teh je potrebno lo?iti med tistimi, ki so natega za kupce in tistimi, ki res imajo nek u?inek. Jaz se z eno od teh vodic (bondove "vodice") ukvarjam to?no 15 let. Le te so dokazale svojo u?inkovitost v te?kih industrijskih pogojih, takrat ko so oma... ... ... Zdaj trenutno nimam ?asa, ker se minerji premikajo naprej in moram odpeljat opremo in odvle? kompresor za njimi, bi pa imel ?e nekaj vpra?anj o tej vodici. Ima? kak?en drug naslov, da te dobim na direkt? Citiraj
Sirius Napisano 3. januar, 2011 Prijavi Napisano 3. januar, 2011 Zdaj trenutno nimam ?asa, ker se minerji premikajo naprej in moram odpeljat opremo in odvle? kompresor za njimi, bi pa imel ?e nekaj vpra?anj o tej vodici. Ima? kak?en drug naslov, da te dobim na direkt? Na metabond.si ima? kontaktni mobitel pa ti bodo svetovali in tudi marsikaj pojasnili. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Slivka Napisano 3. januar, 2011 Prijavi Napisano 3. januar, 2011 Sirius Glede vseh teh vodic: kolikor sem razumel, se jih doliva skupaj z oljem pri menjavi, se pravi pri servisu. Dokler pa je avto v garanciji, pa to po?nejo na poobla??enem servisu. ?e torej tja prinesem eno tako vodico: a - nagnali me bodo domov b - mi bodo nalili in razveljavili garancijo c - mi bodo nalili in garancija bo veljala naprej d - drugo Mogo?e ve? odgovor? Citiraj
jures Napisano 3. januar, 2011 Prijavi Napisano 3. januar, 2011 Sirius Glede vseh teh vodic: kolikor sem razumel, se jih doliva skupaj z oljem pri menjavi, se pravi pri servisu. Dokler pa je avto v garanciji, pa to po?nejo na poobla??enem servisu. ?e torej tja prinesem eno tako vodico: a - nagnali me bodo domovb - mi bodo nalili in razveljavili garancijoc - mi bodo nalili in garancija bo veljala naprejd - drugo Mogo?e ve? odgovor? e - vodico nalije? sam doma po servisu, koza kosmata, volk pa tud Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
LabiGT Napisano 3. januar, 2011 Prijavi Napisano 3. januar, 2011 Sirius Glede vseh teh vodic: kolikor sem razumel, se jih doliva skupaj z oljem pri menjavi, se pravi pri servisu. Dokler pa je avto v garanciji, pa to po?nejo na poobla??enem servisu. ?e torej tja prinesem eno tako vodico: a - nagnali me bodo domovb - mi bodo nalili in razveljavili garancijoc - mi bodo nalili in garancija bo veljala naprejd - drugo Mogo?e ve? odgovor? pri meni je bil c Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.